4.2 z 5 13 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Karolína Flídrová registrovaný uživatel

Moc děkuji nakladatelství @Albatros za poskytnutí knihy. #spoluprace IG: @strana394 Při čtení představivost jede na plné obrátky a před očima vyrůstá každá scéna. Knížka je doplněna krásnými ilustracemi, návrhy, ukázkami z denního věštce, najdeme zde různé lístky, skicy kostýmů i kulis. Kromě toho je i obohacená pohledy jednotlivých herců a tvůrců filmu. Díky tomu se dozvíme co na postavu Mloka říká Eddie Redmayne, jak to bylo s kouzelným vagonem nebo co si myslí Jude Law o Brumbálovi. Bonusový obsah tak nemá chybu a scénář skvěle doplňuje. A i přes nádhernou obálku je díky bohatému obsahu na knihu ještě hezčí pohled.  Díky formě zpracování se tak příběh četl naprosto sám. V této knize se dozvíme něco víc o postavě Credence a o tom jaký vztah má s rodinou Brumbálových. Osobně bych uvítala, kdyby se jeho příběh ještě víc rozvinul. Za mě to je velice zajímavá postava, která nám ještě neukázala celý svůj potenciál.

Kniha, Albatros Media, 2022, 9788000069463

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Bařinová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tento prozatím poslední díl Fantastických zvířat byl vskutku famózní! Filmové zpracování se mi velice líbilo a proto jsem od knihy měla velké očekávání, které bylo ve všech směrech splněno. Ať už jde o dějovou linii, či o úžasné ponoření do příběhu. Jednu z věcí, kterou bych chtěla u tohoto dílu velmi pochválit, je grafické zpracování. Jednotlivé nákresy, ať už Bradavic, nebo postav, jsou prostě dokonalé. Série je rozepsaná a proto se už teď nemohu dočkat další knihy v této sérii. Jak dlouho na ní budeme čekat, to je velká otázka. Kniha si samozřejmě odnáší plný počet bodů. Mohu ji doporučit fanouškům série Harryho Pottera, ale věřím, že i když třeba nemáte rádi příběh mladého čaroděje, tak Fantastická zvířata by vás mohly okouzlit.

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Chylová registrovaný uživatel

Kniha se mi moc líbila. Určitě doporučuji pro všechny fanoušky Harryho Pottera. Jen opravdu netuším, proč je zbytečně vydaná, jako scénář.

• 4 z 5 hvězdiček ann_reads_books registrovaný uživatel

Tohle je dokonale vizuálně zpracována jednohubka, která potěší srdce každého Potterheada. Nejsem tým Fantastická zvířata, miluju originálního Harryho! Ale tahle kniha mě dokonale vtáhla do mého milovaného magického světa. :) Tak trochu jsem se cítila jako loni ve Studiích v Londýně nebo v obchůdku MinaLima, protože knihu doplňuje obrovské množství ilustrací a vizuálů. Zkrátka pokud milujete svět kouzel od J. K. Rowling, toto je must have <3

• 4 z 5 hvězdiček L.K. registrovaný uživatel

S touto knihou se můžete dokonale ponořit do světa kouzelníků a zažít pokračování Fantastických zvířat zcela novým způsobem. Už po pár stránkách se mi v hlavě spustilo kino a já se ponořila do kouzelně dobrodružného příběhu, který mě naprosto okouzlil a opravdu nabudil. Sympatické na této knize jsou scénáře i citáty herců a filmového štábu, stejně jako zdařilé předlohy k jednotlivým scénám či filmové rekvizity. Právě prostřednictvím ilustrací a předloh je čtenář vtažen do známého kouzelnického světa, který lze jen s těžkým srdcem na konci knihy opět opustit. Suma sumárum, při čtení máte pocit, kolik práce je s tím i v těch nejmenších detailech. Vybrané ilustrace a návrhy jsou zvláštní pozorností pro obdivovatele skvělého grafického designu. Tato kniha má okouzlující příběh, který čeká na přečtení a prožití. Nabídne svět, do kterého jsem se jako mudla znovu a znovu vrhla plná nadšení. Samotný scénář se čte plynule a rychle a právě zde jsem si všiml, jak mnoho malých a krásných detailů se ve filmu snadno přehlédne. Ať už jde o logo železniční společnosti nebo jízdenku – přesně tyto nádherné návrhy dělají film a kouzelnický svět jedinečnými. Úplně jsem se do této nádherné knihy zamilovala a mohu ji každému jen doporučit.