• Jana Palkovská Jana Palkovská

Ach, tak tohle bylo přesně tak krásně dekadentní, jak slibuje obálka. A co víc, strhne vás to hned od první strany. Většinou se v žánru young adult setkávám s tím, že autoři se do popisů pořádně neopřou, často jen chodí okolo horké kaše. Ale tady ne. Pokud tedy toužíte číst něco kapku děsivějšího, možná kapku nechutnějšího, blahopřeji – tohle je to, co hledáte.

4.5 z 5 67 hodnocení čtenářů

39× 5 hvězdiček 23× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Adriana Kobzová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tahle knížka mě fakt mile překvapila. Nečekala jsem od ní ani zdaleka tolik, kolik jsem "dostala". Četla se mi dobře už od začátku. Myslela jsem si, bůhví, jak to nebude extrémně děsivé (podle informací kolem knihy, než jsem ji začala číst), ale zas taková hrůza to nebyla. Pokud vám teda nevadí číst o mrtvolách 😄 ale už jsem četla mnohem horší. Molly žije v sirotčinci, její rodiče jsou po smrti a údajně by neměla mít žádné další žijící příbuzné. Jednoho dne si ji ale vyžádá teta, o které neměla ani ponětí. Dívce, která žila celý svůj dosavadní život v chudobě, se najednou otevře možnost žití v luxusu. Má to ale jeden háček. Její teta má nezvyklé povolání, které není pro slabé povahy. A Molly si musí vybrat. Buď pro ni bude pracovat a může zůstat, nebo se musí opět všeho vzdát. V průběhu příběhu chce také Molly vyřešit vraždu své nejlepší kamarádky. Molly jsem si oblíbila hned od začátku. Je svéhlavá, chytrá, odvážná. Navíc se v průběhu příběhu neustále vyvíjí. Zápletka je neobvyklá, kniha je velmi čtivá. Jediné, co mi trochu "narušilo" čtení, byly vsunuté krátké kapitoly o někom jiném, o kom nevíte, kdo vlastně je a ze začátku vám to absolutně nedává smysl. Ale to já celkově nemám u knih ráda. Naštěstí jich je tam opravdu velmi málo a jsou kraťoučké. Určitě doporučuji.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Iwuska 1034 Uživatel aplikace KDčko

Jedním slovem úžasný tohle jsem opravdu nečekala atmosféra mě do sebe táhla a nepustila navíc musím vyzvednout i jazyk který je napsaná

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Štěpán registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Úžasná a čtivá knížka. Tohle jsem nečekal a ani jsem neměl moc chuť ji začínat, ale po prvních pěti stránkách jsem se do knížky tak začetl, že jsem nedělal nic jiného. Rozhodně doporučuji

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Dominika Mátyásiová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Královna mrtvol má snad vše, co kvalitní kniha potřebuje. Temnou atmosféru, badass hlavní hrdinku, netypické prostředí, šíleného vraha a pár zvracených scén. Molly je neskutečně sympatická postava, která si nenechá jen tak něco líbit. Nejen, že štěká, ona i kouše. Ocitne se na poli ne tak typicky ženské disciplíny, které kraluje tetička Ava. Ta sama je také pěkně kvítko, její charakter mě hrozně bavil. Vedlejší postavy jsou přidávány postupně a i když vám zpočátku někdo nesedne, ve finále si asi zamilujete všechny. Ti zlí jsou správně slizcí a dokážou čtenáře znechutit. Děj může být prvních asi sto stran pomalejší, ale jakmile se rozjede, stojí to za to. I když je zde plno akce, autorka si v tom dokázala udržet pořádek a neztratit se. Samotná zápletka vykrádání hrobů a následné prodávání těl mě hrozně zaujala, stejně tak pronikání mezi společenské vrstvy, jejich rozdíly a zejména strasti, se kterými se potýkali ti nejchudší z nich. Nejvíce mě bavilo přemýšlet, kdo za tím vším stojí a i když jsem pár tipů měla, výsledek mě překvapil. S koncem jsem spokojená, jelikož se nedočkáme vyloženě happy endu, jak tomu u některých knih bývá. Celá kniha fungovala parádně, noční lovy na těla, popisy různých zákroků (pro slabší povahy - některé jsou docela barvitě popsány), trošku toho napětí a pár zvratů.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček S.nosem.v.knize Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Ač mám zdravotnické vzdělání a se smrtí i následnými úkony přicházím do styku velmi často, některé pasáže byly velmi popisné a představivost jela na plné obrátky. Když už už máte pocit, že bude mít hlavní hrdinka Molly chvilku pro sebe a vy si vydechnete a uvolníte svaly ztuhlé při četbě předchozích pasáží, tak autorka opět smečuje a v popisech si nezadá s čistokrevným thrillerem. Na romantiku jistě taky dojde, nesmělé náznaky rozhodně jsou a záhad k řešení bude také dostatek. Dočetla jsem do půlky, zatím odkládám, ale určitě na ni přijde čas. Teď zřejmě potřebuju trochu jiný žánr-i to se v životě knihomola stává 😀📖

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček azeretka Uživatel aplikace KDčko

Toto čtení bylo spíše odpočinkové, ale přesto zábavné a napínavé. Moc jsem si knihu užila a doufám, že vy to budete mít podobně !

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Dagmar Kysilkova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Od první,až do poslední stránky

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Lily Pitáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Heather Herrman, která Královnu napsala, nás přenáší do 50. let 19. století do Filadelfie. Sedmnáctiletá Molly Greenová s překvapením zjišťuje, že se bude stěhovat ke své tetičce, o které doposud neměla ani tušení. Podezírá proto spíš sirotčinec, že ji prodal do nějaké rodiny, v níž zrovna potřebují služebnou. Molly se však mýlí, její teta nejen že je skutečná, je také velice bohatá. Časem si totiž vydobyla určité postavení a to i přesto, že má své kontakty a věrné přátele téměř v podsvětí filadelfské společnosti. Tetička Ava se svými pomocníky vykrádá hroby a části nebožtíků poté prodává studentům medicíny ke zkoumání. Nebojácná Molly jí má s tímto řemeslem pomáhat. Aby toho nebylo málo, zjevuje se dívce její nejlepší kamarádka Kitty, která je už ale mrtvá. Molly se snaží přijít na to, kdo a proč nebohou Kitty zabil. Současně ji fascinuje svět vědy a moc ráda by se také účastnila hodin anatomie, které ve starém kostelíku na tetině pozemku pořádá děsivě záhadný doktor La Valle. Studia jsou však výhradně pro chlapce a ti mezi sebe "hloupou holku" jen tak nepřijmou. Molly se svých snů ale nevzdává.. Královna mrtvol je řazena do žánru Young Adult, proto je třeba k ní také tak přistupovat. Já bych ještě upřesnila, že jde o temně morbidní YA - k některým pasážím bych si asi sváču nebrala. =D Vysokou literaturu v tom však nehledejte - míněno v tom nejlepším smyslu slova. Knížka se čte hezky, děj příjemně utíká, akorát za půlkou se mi zdálo, že se to trochu zaseklo a chvilku jsme se nehnuli dál. Potom se příběh zase rozjel, nabral tempo až do naopak docela uspěchaného konce. Královna mrtvol mi svou hlavní postavou připomínala knížku Po stopách Jacka Rozparovače od Kerri Maniscalco.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Jan Kočer registrovaný uživatel Zakoupil produkt

supr knížka se skvělým příběhem

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Modrá Růže registrovaný uživatel

Tato kniha mi doslova uloupila srdce! Už po pár stránkách jsem věděla že to bude jedna z mých nejoblíbenějších knih

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Vášnivá knihomolka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Od knihy jsem nevěděla, co mám čekat, ale obálka na mě pěkně zapůsobila a o její anotace nemluvě. Hodně se mi na knize líbil styl psaní autorky ❤️ I když kniha je psaná v er-formě, dokázala jsem se hned začíst a vžít do hlavní postavy, protože pohled se zaměřuje jen na hlavní postavu ❤️ Trošku jsem se bála, co mě tam čeká, protože přece jenom název může některé čtenáře odradit ale byla jsem mile překvapená Molly mi byla už od začátku sympatická a rychle jsem si ji oblíbila. ❤️ Tom, který jí pomáhal dělat špinavou práci, co se týče mrtvol, mi byl sympatický, i když autorka ho popisovala hanlivě a moje fantazie si to přebrala jeho výzor po svém Romantická linka mi byla trochu nedokončená Hodně jsem jim to přála, ale jejich začínající vztah a chemie nebyla dostatečně rozvinutá což je škoda, to mělo potenciál ❤️ Příběh byl od začátku do konce zajímavý s nádechem detektivní linky ohledně Kitty. Příběh skrývá tolik tajemství až jsem se divila. V jednom momentu mi přišlo to jako nějaká mexická telenovela a v některém případě jsem byla i překvapená ❤️ Molly byla bojovnice za svoje sny v nelehké době, kde ženy nevykonávaly mužské práce. Příběh je napínavý, strašidelný a celkově čtivý do poslední stránky.❤️ Knihu doporučuji❤️ I když to nebylo perfektní na plný počet knih, čtení jsem si užila a věřím, že i vy budete mít podobné pocity ❤️ Děkuji @knihydobrovsky a @kate_valter za možnost být ambasadorkou této knihy #spoluprace

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Jindřiška Kuklová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

zatím jsem v polovině knihy a děj mě stáhl do děje,moc krásně napsané,napínavé

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na tuto knihu jsem se těšila a nezklamala. Od začátku roku jediná, která si zaslouží plný počet. Čte se sama. Perfektně vykreslené prostředí, z kterého dýchá mrazivá atmosféra minulosti, s některými z jejich morbidních detailů. O to zajímavější je, že se autorka snažila držet historické skutečnosti, od fotografování, až po shánění mrtvých těl a konče postavením žen v tehdejší společnosti. Proložení příběhu prospělo a osvěžilo ho. Vneslo ten potřebný poslední střípek. Nicméně není vůbec těžké uhodnout, záhadu, která se vine celou knihou, až k jejím posledním stránkám. Tušila jsem od samého začátku, o co půjde. To mě, k mé škodě, připravilo o zážitek na konci. Každopádně vřele doporučuji, jen nehledejte žádnou velikou romantiku, ta se zde nekoná a přes to, nebo možná i proto stojí kniha za přečtení. Skvělý čtenářský zážitek od první do poslední stránky.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Alexandra registrovaný uživatel

"Krást, kde se dá, platit, kde se musí, a hlavně respektovat tělo." • Ideální kniha po shlédnutí seriálu Wednesday! ️ Zesnulí na každém kroku, inteligentní hlavní hrdinka a odporné rodinné tajemství.. Do toho se městem prohání šílený vrah, který po sobě nechává zohavené mrtvoly, které nejsou tak úplně neporušené. Bavil mě tu náhled do tajných pitev a bourání tehdejšího stereotypu, že lékařem může být jen muž. • "Zjišťovala, že hřbitovy se vyznačovaly charakteristickou vůní. V pekárně víly smrti se mísila skořice a kůra stromů prostoupená posledními záchvěvy zimy."

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček _books._.by._.m registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Molly, dívka ze sirotčince, která se jednoho dne dozví, že má tetu. Její teta, Ava, se jí ujme a učí ji svému řemeslu. Tedy vykrádání hrobů, konkrétně sbírání mrtvol, které dále poskytuje studentům medicíny, kteří se na jich učí. Molly fascinuje lidské tělo a sama si pročítá knihy o anatomii lidského těla a dostane i možnost zúčastnit se přednášek doktora LaValleho a studovat s ostatními studenty na tělech, která sama nosí. Není to zadarmo. Molly se pomalu dostává do této tetiny branže. Se vším ji pomáhá Tom. My sledujeme Mollyinu cestu na doktorovy přednášky a její cestu za cenou, kterou kvůli tomu musí zaplatit. Po městě ještě k tomu pobíhá osoba, která zabíjí mladé ženy brutálním způsobem a je záhadou, kterou chce Molly vyřešit. Tohle je strašně originální příběh. Knížka je temná, morbidní a opravdu hodně čtivá. Chcete stále číst dál. Jsme v době, kdy ženy byly dá se říct pouze ozdobou vedle muže, ale Ava s Molly ukazují, že to jde i bez nich. Molly se chce stát chiruržkou (opravdu toto slovo existuje) a v cestě jí stojí její pohlaví. V pozadí je i romantická linka, která se mi moc líbila. Nebyla vtíravá a byla moc hezká. Závěr pro mě byl taky velmi zajímavým. Nečekala jsem to, ale ani mě to nepřekvapilo. Knížka skončila uzavřeně, ale myslím, že je tam i potenciál a další díl. Já vlastně moc nevím, jak vám knížku lépe představit bez spoilerů Zkrátka a jednoduše je to doopravdy originální, napínavé a pokud máte rádi trošku morbidní knížky, tohle je pro vás. ⭐9.5/10⭐

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Renata Mašová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ano, ano, ano. Tuhle knihu si rozhodně musíte přečíst. Já ji miluji. Připomněla mi částečně můj nejoblíbenější seriál The Knick, kdy se operovalo při publiku a medicína byla v totálních začátkách. Kniha plná zvratů, morbidností odehrávající se v devatenáctém století, to je přesně něco pro mě. Opravdu oceňuji prostředí patologie a taky to, že spolek vykradačů hrobů opravdu existoval. Pro milovníky romantiky zde ovšem bude zklamání, protože romantická linka je zde totálně pohřbena. Mně to tedy nevadilo, protože jsem si užívala prvky dané doby a samostatný příběh, který měl velmi nečekaný konec, takže za to přidávám další plus. Hlavní hrdinku Molly jsem si velice oblíbila, líbila se mi její povaha, jak si šla za svým a prosadila si to, co chtěla. To na ni opravdu oceňuji a taky to, jak se chopila práce pro svoji tetu Avu, kterou jsem si svým způsobem oblíbila. Přišla mi hrozně zajímavá její práce a tak celkově. Kniha je opravdu velice čtivá, nejsou tam, podle mě, žádná hluchá místa a díky tomu se od knihy nedá příliš odtrhnout. A v neposlední řadě musím vychválit božskou obálku.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Purnochová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Z knihy je opravdu cítit vibe Kerri Maniscalco a její knihy Po stopách Jacka Rozparovače. Nicméně není to žádná kopírka, ale má to svůj vlastní svět a příběh. Hlavní hrdinka Molly mi byla sympatická. V některých případech jsem ji obdivolala, neboť měla odvahu jít do všeho. Já bych to nedala, jsem starý posera. Nicméně si myslím, že někdy jednala moc unáhleně a mohla si to více promyslet. Co mě mrzí, tak je romantická linka, která byla totálně zabita. Což je podle mě škoda. Protože Tom mi přišel, jako hodně zajímavý charakter. Můžu říct, že mě konec celkem překvapil. Jeden zvrat jsem tam opravdu nečekala. Ovšem řezníka jsem uhádla. Jupí. Knihu bych doporučila těm, kteří mají rádi 19. století, lékařské prostředí, tajemno, záhady a trochu morbidnosti. Myslím si, že kniha by zaujala ty, co četli knihy Kerri Maniscalco či viděli nejnovější seriál Wednesday na Netflixu.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Eliška Richterová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Hledáte knihu, která je temná, morbidní a o mrtvolu zakopnete téměř v každé kapitole? A ještě se výborně čte a dokonale uspokojí vaše morbidní já? Pokud je vaše odpověď ano, tak už dál nehledejte, protože Královna mrtvol bude vaše požadavky splňovat a rozhodně si zde přijdete na své. Autorka svůj příběh zasadila do doby, kdy ženy neměly příliš práv, což hází naší ambiciózní hrdince Molly klacky pod nohy. Ona je ale odhodlaná udělat téměř cokoliv, aby si mohla jít za svým snem a za svojí pomstou. Musím říct, že takových ženských hrdinek, které se vzpírají době, je v příběhu více a většina z nich mi byla sympatická. Celou knihou vás bude provázet mrazivá atmosféra, která jde ruku v ruce s hromadou pitev a kromě nich se můžete těšit na ostatní práce spojené s nebožtíky a jejich prodejem. I když mrtvoly tvoří podstatnou část děje, tak vás určitě potěší, že jako doplněk zde najdete lehce detektivní zápletku, která s sebou přináší nejrůznější zvraty. Autorka stvořila rozhodně zajímavé postavy a nejednu z nich budete podezřívat, že je oním vrahem, který zabíjí a znetvořuje dívky. Milovníky romantiky zase potěší, že i když je zde láska nakousnutá spíše okrajově, tak si i tak čtenáři přijdou na své a budou hlavním aktérům držet palce. Celý příběh je protknutý i kapitolami neznámé vražedkyně, které přispívají k tajemné atmosféře knihy a vám bude vrtat hlavou, o koho se vlastně jedná. Ano, kniha má i nějaká ta hluchá místa, kde se zrovna nic moc neděje, ale díky temné atmosféře, která vás bude provázet po celou dobu čtení, nebudete moci dát knihu z ruky. Ve výsledku musím říct, že se mi Královna mrtvol opravdu líbila. Jedná se totiž o nevšední čtení se zajímavým tématem a vydařeným zpracováním. Pro slabší povahy to sice nejspíš nebude to pravé ořechové čtení, ale na druhou stranu v knize nejsou ani nijak drastické popisy, alespoň co můžu říct sama za sebe. Celkově se jedná o velmi čtivou knihu se zajímavým námětem, která vás chytne a nepustí. Obchody s mrtvolami, hon na vraha a lehká romantika k tomu? To si prostě nesmíte nechat ujít.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 4 z 5 hvězdiček Jana Slunečková registrovaný uživatel

Za svou bookstagramovou kariéru jsem se poprvé stala knižní ambasadorkou! A jsem za tuto možnost neskutečně ráda, protože Královna mrtvol od autorky Heather Herrman je skvělá a magická kniha. Trochu mě mrzí, že jsem nečetla knihu Po stopách Jacka Rozparovače, protože hodně ambasadorek psalo, že je této knize hodně podobná. Já vám bohužel toto porovnání říct nemůžu, ale alespoň Vám povím, jaké to bylo poprvé se setkat s podobným žánrem. Hned na začátku příběhu jsem se zamilovala do hlavní hrdinky Molly. Už jenom její nátura a víra v to něco dokázat, v to stát se doktorkou, mi byla velmi sympatická. Její paličatost a umíněnost mě bavila a neskutečně moc jsem ji fandila. Celý příběh je zahalen v temné, morbidní a záhadné atmosféře. To mi přesně sedlo. Před pár dny jsem totiž dokoukala nový seriál Wednesday, který byl mimochodem absolutně dokonalý, a tato kniha mě alespoň chvilku vezla na podobné vlně tajemna. Příběh vřele doporučuju všem, kteří mají rádi temné příběhy. Děj rychle utíká a než se nadějete kniha je dočtená. Za mě parádní záležitost! Za možnost si knihu přečíst bych chtěla moc poděkovat @kate_valter a @knihydobrovsky Kniha mi byla poskytnuta v rámci spolupráce.

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965

• 5 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na začátku sem měla pocit, že čtu menší kopii knihy Po stopách Jacka Rozparovače, která mě moc nenadchla. Naštěstí se to pak otočilo o 1000 stupňů a já dostala krásnou, mrazivou až tajuplnou atmosféru. Kniha mě totálně pohltila, nechybí v ní akce, nečekané zvraty a ten konec, ten sem vůbec nečekala, já měla jinou teorii. Molly se mi líbila, pro mě to byla odvážná holka, která se nebála jít sama v noci na hřbitov. Já bych nešla ani kolem. Líbilo se mi jak si dokázala skoro se vším sama poradit. Příběh je zasazen do 19 století, to ženy neměly ve společnosti moc jednoduchý a ona si i přesto šla za svým. Další postava která se mi líbila byl Tom. Co mě mrzelo byla romantická linka, jak rychle začala, tak rychle skončila. Jsem ráda, že je příběh ukončený, knížek na pokračování je teď hodně. Za možnost si knihu přecíst děkuju knihydobrovsky a Kate Valter..... spolupráce

Kniha, King Cool, 2022, 9788027704965