4.7 z 5 49 hodnocení čtenářů

38× 5 hvězdiček 13× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Anna K. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Myslela jsem si, že u Bianci Iosivoni mě už nemůže nic překvapit. Ale spletla jsem se :) Pokračování přiběhu Roxy a Shawa mě doslova vtáhlo a ani jsem si nevšimla, jak rychle to utíká. Roxy se Shawem jsou neskutečně sympatické postavy a již od prvního dílu mě neskutečně baví jejich pomalu se vyvíjející příběh, který vás pohladí po duši, ale hned vzápětí vás autorka srazí na kolena. Budete si několikrát myslet, že přesně víte, co máte čekat na další stránce, ale Bianca Iosivoni umí vážně skvěle psát a ani na chvilinku vás nenechá v klidu. Temným amuletem mi autorka v hlavě opět vyvolala několik otazníků. Několik střípků, které v prvním díle nebylo možné rozluštit, začínají najednou dávat smysl a postupně skládají puzzle, jehož konečný výsledek je ale stále nejasný. Pokračování příběhu Roxy a Shawa mě opravdu nadchlo a s úsměvem na rtech, nebo se slzami v očích budete hltat každou další stránku.

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Je super, že se v dalším díle opět setkáváme s Roxy a Shawem. Tentokrát se s nimi vydáváme na základnu do Prahy. Musím uznat, že tenhle díl mě vtáhl jako blázen, bavilo mě číst o tom kde v Praze lovili duchy. Bylo jednoduché se do to vžít když v Praze žijete. Všechny postavy z Pražské základny byly super a jedineční. Líbilo se mi jak jsou vynalézavý, protože to k nám podle mě sedí. S Ellou jsem opravdu soucítila a moc se mi líbí její přístup k duchům. Rusalka byla skvěle popsaná a měla jsem z ní husí kůži a to je to jen kniha. Příběh je plný lásky, přátelství a také velkých zvratů. Dozvíme se co je Shaw zač a kde se tady vzal. Tyhle dva jsem si moc oblíbila a těším se na jejich pokračování, které bude určitě ještě více napínavé. Na konci knihy jsem byla v takovým šoku i slza tam byla. Opravdu jsem zvědavá jak to celé dopadne.

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Sandra Valenčíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Já tuhle sérii úplně zbožňuju. Holky to prostě umí. Kniha byla napínavá od začátku až do konce a když už si myslíte, že víte jak to bude dál, tak takhle knížka vždy udělá pravý opak. Sérii doporučuji všemi deseti.

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Adriana Valenčíková registrovaný uživatel

Strašně napínavá kniha furt mám z toho husí kůži Holky to prostě umí psát btw konec fakt překvapí

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na zředí díl jsem se strašně těšila,a musím říct že mě překvapil víc než jsem čekala,od knihy jsem se nemohla odtrhnout, doporučuji přečíst,fantasy s úžasným příběhem

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Alena Svačinová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Další díl a další skvělé pocteni plné napětí a akce, konec mě poněkud překvapil takže už se vrham do pokračování dalšího dílu

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček M_o_n Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Miluji to napětí! Potřebuji pokračování Roxy a Shawa✨

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Juřenová registrovaný uživatel

Nebudu tady psát nějakou slohovku co vše se v této knížce stalo, ale to co tady chci napsat je jak skvělá ta kniha je! Absolutně úžasná série a už se nemůžu dočkat na vydání 4. dílu ! Rozhodně doporučuju pro milovníky romantiky a fantasy zároveň

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 4 z 5 hvězdiček Kristy.Books registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Neplánovala som si žiadne tematické halloweenske čítanie, no práve v týchto dňoch sa mi dostal do rúk tretí diel série Půlnoční kroniky, ktorý sa k tomuto obdobiu celkom hodil, keďže sa tu objavovali duchovia, upíri a podobné stvorenia. Ako prvé musím pochváliť, že na začiatku sa nachádzalo krátke zhrnutie predchádzajúcich dvoch častí. Síce som si hlavné body pamätala, ale vďaka tomuto zhrnutiu som si pripomenula aj menšie detaily. Na konci knihy sa zasa nachádza glosár a popis osôb, takže ak jednotlivé diely čítate s väčším časovým odstupom, toto sa vám naozaj zíde. V tejto časti sme sa opäť vrátili k postavám z jednotky. Roxy zostávajú už len 3 mesiace, aby sa jej podarilo chytiť všetky vyslobodené duše a v tejto úlohe jej pomáha aj Shaw. Lenže po tom, ako videla víziu svojej smrti, sa snaží si od neho držať odstup... čo sa jej darí niekedy lepšie, niekedy horšie. Aj keď si je vedomá, že jej už nezostáva veľa času, nevzdáva sa. Spoločne cestujú po Európe a zažívajú rôzne dobrodružstvá. Každú chvíľu sa niečo dialo, takže som sa nenudila. Oceňujem, že veľká časť príbehu sa odohrávala v Prahe, pre nás v známom prostredí. Stretli sme tu aj nové postavy, ktoré mi boli sympatické a dosť Roxy a Shawovi pomohli. Shaw sa pripravuje na loveckú skúšku, trénuje, študuje rôzne materiály a zároveň sa snaží spomenúť si na svoju minulosť. Práve na toto som sa najviac tešila, že sa o ňom konečne dozvieme viac. Bola som asi v 75% príbehu a stále nič, už som začínala byť aj trochu sklamaná, ale potom to konečne prišlo. Posledných cca 50 strán všetko prevrátilo hore nohami. Shaw je veľký sympaťák, inteligentný, zábavný, dobrosrdečný. Páčilo sa mi, ako pomáhal Roxy, bol pre ňu oporou, snažil sa zbúrať hradby, ktoré si okolo seba vystavala. Romantická linka bola rozkošná (hoci úplne nehrala prím). Je cítiť, že Roxy a Shaw sa majú radi, rozumejú si, majú veľa spoločného, iskrí to medzi nimi, no zároveň si od seba držia odstup a ani jeden z nich sa nevie dokopať k tomu, aby ich vzťah posunul ďalej (až som z nich miestami bola frustrovaná). Celý čas som čakala, kedy sa konečne aspoň pobozkajú... našťastie ma nesklamali (a moja romantická duša bola spokojná). Pri ich vtipkovaní, flirtovaní, spoločnej záľube v jedle som sa prihlúplo usmievala. Ach, to bol zasa koniec! Samozrejme, že na posledných stranách sa toho muselo toľko stať. Mám toľko otázok, na ktoré potrebujem odpovede. Stále ju to mnoho nevysvetlených vecí. Čakanie na pokračovanie bude naozaj náročné. Dúfam, že vyjde čo najskôr.

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 4 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

V tomto dílu se vracíme k nám už známým postavám z prvního dílu. Roxy se nadále snaží splnit svůj úkol a poslat uniklé duše zpět do podsvětí. Čas však neúprosně běží a hází jí do cesty i jiné problémy a starosti. Shaw stále netuší kým v minulosti byl, ale rád by to zjistil, stejně jako my, čtenáři. Cestování po Evropě, další nestvůry, pokračování osudů nejen Roxy a Shawa, magie a navíc hrozící smrt? Nejen to dostanete v Temném amuletu. Budu pokračovat ve srovnávání s Lovci stínů, protože v tom stále vidím určitou podobnost. Shadowhunters jsou pro mě stále o kapku lépe napsaní, přesto však musím uznat, že tahle série mě taky baví a ráda čtu každý další díl. Navíc jdou Půlnoční kroniky kvalitně nahoru a to rozhodně cením. Co pro mě bylo velkým překvapením a užila jsem si to (bylo nejen cestování po Evropě), bylo to, že cca polovina knihy se odehrává přímo v Praze. Za to má u mě Bianca plus, bylo to skvělé. A další plus musím dát za shrnutí předchozích dílů hned na začátku, což jsem u jiných sérií nezažila a moc mi to pomohlo se zase dostat do děje a plynule v sérii pokračovat. Když kolikrát čekáte na další díl delší dobu, tak se toho z paměti dost vytratí, tudíž bych toto brala pomalu všude. Na konci pak znovu najdete seznam postav, popis Soul, Blood atd. hunterů. V tomhle to mají autorky jednoduše skvěle pojištěné. V Temném amuletu se konečně dočkáte dost odpovědí na své otázky. Největší zvrat ovšem čekejte klasicky až ke konci knihy. Já při jednom odhalení byla popravdě lehce vykolejená (v dobrém), protože to jsem vážně nečekala. Romantická linka, tu na tom naprosto zbožňuju, ačkoliv je dost slowburn, heh. Jediné mínus, které já mám, je prostě to, že jsem se místy nudila. Nepotřebuju děj nacpaný akcí, jenže Iosivoni má na mě místy tendenci zbytečně věci natahovat a přimíchávat k tomu zbytečnou omáčku. I přesto ale musím uznat, že Temným amuletem si u mě šplhla a dám šanci i její nové romanťárně, která u nás brzy vyjde.

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Již 3.dil....super,kvalita s díly neklesá,naopak průběh se skvěle rozviji...těším se na další

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Markéta Lavičková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížku jsem přečetla za dva dny, nemohla jsem se odtrhnout, dcera na tom byla stejně :-) Potřebujeme další díl!

Kniha, Red, 2022, 9788027701728

• 5 z 5 hvězdiček Denisa Veselá registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Krásné odpoledne všem.... Tak mám za sebou další díl nádherné série Pulnocnich kronik a musím tedy uznat, že tenhle díl mě úplně dostal, hlavně ten zaver....Brrr ještě teď mám husinu a slzy na krajicku. Bože jak já tuhle sérii miluji hlavně postavu Shawa a Roxy. Tenhle díl je opravdu napechovany akci, humorem, romantikou prostě vším na co si čtenář vzpomene. Je to plné napětí, očekávání a akce.....Jednoznačně dokonale. Anotace: "Jeho minulost se stává hrozbou pro její budoucnost... Zbývá už jen 93 dní. Roxy už tuší, že nebude za tak krátkou dobu schopná dokončit svou misi a snaží se připravit na to, že bude muset brzy zemřít. Vlastně si nemůže dovolit žádné rozptýlení a měla by se soustředit jen na to jediné – ale to se snadněji řekne, než udělá. Koneckonců tráví se Shawem každou minutu, protože spolu cestují po Evropě a honí se za příšerami, které má Roxy za úkol pochytat a poslat je zpátky tam, kam patří. A tak se možnost šťastného konce pro svobodnou lovkyni neustále oddaluje. Shaw se u lovců cítí velmi dobře. Připravuje se na loveckou zkoušku a nepřestává pátrat po své minulosti. Na cestách s Roxy získává při tom několik nových zkušeností. A v jedné chvíli se zcela nečekaně dozví, kým - nebo čím - ve skutečnosti je. A v důsledku svého zjištění musí učinit osudové rozhodnutí... Zvládne se Roxy vyhnout osudu, který jí zahlédla pomocí Giselle?" Hodnotím 5/5

Kniha, Red, 2022, 9788027701728