4.7 z 5 27 hodnocení čtenářů

20× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Zuzana Bártová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přesněji spíš tak 3,5 hvězdičky. První kniha od autorky byla skvělá, tohle je slabší sestřička. Za mě příběh moc zmatečný, a na druhou stranu i místy nuda, nemáte pocit, že se děj někam posunuje. Ale autorce se i tak nedá odepřít, že píše stylem, kdy stránky i přes slabší děj stejně utíkají, prostě chcete vědět co se stalo :-) Takže přečteno za jedno odpoledne

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027703951

• 3 z 5 hvězdiček Michaela Řechtáčková registrovaný uživatel

O něco lepší než první díl, jelikož kniha nebyla tak předvídatelná. A moc mě potěšilo, že na sebe postavy v knihách navazují, takže se znovu setkáme se Sarah a její rodinou, i když jen okrajově. Příběh vypráví o policistce Rebece, které se zastřelí otec, jenže ona nevěří tomu, že by to udělal. Aby to dokázala, potřebuje pomoc bývalého kamaráda Ashe, kterého s ní ale spojuje zajímavá minulost. No a stopy je zavedou až k domu Sarah ...

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027703951

• 4 z 5 hvězdiček Martin Vlach registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Má oblíbená dvojice Bradshawová-Poe opět v akci. Povětšinou naštěstí ve svém typickém stylu, nicméně tentokrát… …měl autor místy (především na začátku, což mě málem odradilo a na konci) měl autor potřebu opustit zaběhnutý a výborně fungující formát charakterů a být „vtipný“, což ani jedno nefunguje, stejně jako „romantický“ závěr, který působil celkem nemístně. SPOILER! Snahou o socializaci Bradshawové si naběhl na vlastní vidle, protože pak v knize místy neví, co s ní — naráz už není ani taková, ani maková, což působí rozpačitě a uměle. Stejně jako romantický průběh i vyvrcholení vztahu do té doby sympaticky stylizovaného Poea s patoložkou do chvíle, než začnou trapně vrkat jako náctiletí. Je to jako oženit Jamese Bonda a k těm postavám se to vůbec nehodí. Ale jo, každý sem tam ulítneme, a tady to naštěstí „přestává fungovat“ jen na pár místech, celkově to JE starý dobrý Poe, Bradshawová a spol.

E-kniha, Vendeta, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jana Krkošková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opět mohu s klidným srdcem doporučit. Četla se jedním dechem. Co stránka to větší chuť číst. Těším se na další knihy co autor napíše.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027703951

• 4 z 5 hvězdiček Karolína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha je velmi zajímavě a poutavě psaná. Čte se jedním dechem. Jen škoda, že některé části jsou předvídatelné. Trošku slabší konec, kdy jsem čekala trošku větší "bombu". Ale jinak oceňuji krátké kapitolky, díky kterým se čte knížka velmi dobře a rychle. Celkově jsem velmi spokojena.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027703951

• 5 z 5 hvězdiček Alena Grocholová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Perfektní, autorka je skvělá , napínavá od 1. kapitoly, doporučuji, za den jsem ji zhltla :-)