• Jana Palkovská Jana Palkovská

Ačkoliv mi většina knih autorky odpočívá doma pěkně na poličce, Fakt šílená jako já je první z nich, do níž jsem se opravdu ponořila. „Jen do ní nakouknu,“ říkala jsem si. Nakoukla jsem. A najednou s údivem zjišťuji, že je polovina knihy pryč. Chvílemi jsem měla pocit, jako kdyby se mi k ruce zázračně přilepila a ne a ne se pustit. Musela jsem prostě číst, nešlo to jinak…

4.5 z 5 41 hodnocení čtenářů

22× 5 hvězdiček 16× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Lokosinka Uživatel aplikace KDčko

Bajecna a vtipne napsana kniha zhltla jsem ji naraz... krasne se cetla

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 3 z 5 hvězdiček Eva Peterková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Očekávala jsem víc vzhledem k pozitivním ohlasem. Již jsem od této autorky četla Mám tě rád, nemám tě rád a tam jsem hltala stránky, smála se... tady se stejné nadšení neopakovalo. Neurazí, nenadchne, po druhé už po ní nesahnu

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Katka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Miluju knížky této autorky! Kniha byla vtipná, romantická, ale řekla bych i poučná - v dnešní době internetu opravdu někteří žijí svůj život přes sociální sítě a odpoutat se od závislosti na "laijcích" může být pro spoustu lidí těžké

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Martina Davidová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Třetí kniha od této autorky. Za mě opět příjemně oddechová kniha. Konec je sice jasný skoro od začátku, ale příběh nutí číst dál a dál. Na knize opravdu oceňuji myšlenku, jak online svět ovlivňuje životy každého z nás. Když člověk tuto knihu čte, dochází mu, jak autorka jasně vystihuje dnešní realitu. Jediné mínus bylo, že mě hlavní hrdinka od začátku neskutečně nesedla a vytáčela svým chováním. Přešlo mě to ve chvíli, kdy se začala chovat normálně. V knize opět nechybí romantika, láska, fešný chlap a tentokrát i poučení o online světě a jeho dopadu.

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 4 z 5 hvězdiček Elis registrovaný uživatel

Pokud hledáte oddechovku, tahle kniha je pro vás. Ze začátku jsem si s hlavní postavou vůbec nesedla, po čase mě přestala štvát, když začala být konečně normální. Příběh to byl určitě hezký a ke konci i trošku smutný. Kdo četl, tak víte o co šlo. Tahle kniha mi teď bodla, mám chuť častěji v tomhle období na odlehčenější témata než ta těžší. Po pravdě jsem na spisovatelku četla samé chvály a buď mě nepřijde úplně tak úžasná a nebo jsem měla příliš velká očekávání. Ale rozhodně není špatná. Kniha se čte velice rychle a i když víte jak to dopadne a s kým hlavní postava asi skončí, potřebujete číst dál. Všem kdo má rád romantiku určitě tuhle knihu doporučuji a já někdy v budoucnu určitě vyzkouším od spisovatelky další knihy. 3,5*

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 3 z 5 hvězdiček Ivana registrovaný uživatel

Autorka vytvořila poučný příběh. Možná i vy si díky němu uvědomíte svou závislost na on-line světě. Frankie čeká dlouhá cesta, během které bude muset pochopit, že vše, co dělá, by měla dělat především kvůli sobě a nikoli kvůli svým sledujícím. Dokáže skončit s honbou za lajky? Byla jsem překvapená, co všechno Jo Watson do příběhu zakomponovala. Mimo rozdílů mezi reálným a virtuálním světem se zde objevuje třeba i téma šikany. Zážitky spojené se šikanou udaly směr života hlavní hrdinky. Cítila se osamělá, bez přátel. V on-line světě našla, co jí v reálném chybělo. Jenže zapomněla, že ani on-line svět nemusí být bezpečný… Jo Watson píše o vážných věcech s humorem a lehkostí. Pobaví vás řadou vtipných příhod, jež Frankie během svého digitálního detoxu zažije.

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc pěkné

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 5 z 5 hvězdiček Mary registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na túto knihu som sa veľmi tešila. Jo Watson je moja obľúbená autorka od kedy som čítala Mám tě ráda nemám tě ráda. Watsonová píše romantické a bláznivo vtipné knihy. Nebudem spoilerovať, to si rozhodne musíte prečítať sami.

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Autorku mám ráda,nezklamala ani tentokrát...oddechové čtení

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 4 z 5 hvězdiček Blanka Příkaská registrovaný uživatel

Od autorky jsem četla dvě knížky, má nejoblíbenější Mám tě ráda, nemám tě ráda. Knížka byla velmi čtivá, vtipná, měla svižné tempo. Takže když vyšla autorce nová kniha věděla jsem, že ji chci číst. A očekávání jsem měla obrovská, která se bohužel nenaplnila. Nevím čím to, ale nemohla jsem se pořádně začíst. Zpočátku byl děj hodně pomalý, plný pojmů z Instagramu a facebooku, druhá polovina knihy byla už mnohem lepší. Hlavní hrdinka Frankie je influencerka, její život doslova řídí sociální sítě, internet a různé aplikace, je tím vším doslova posedlá. Jako dítě nebyla štíhlá, sama na vlastní kůži zažila šikanu, posměch, zakusila jak krutá může být společnost kolem ní. Poté co se jí povedlo vypracovat své tělo k dokonalosti, spojila svůj profesní i osobní život s ilfuencerskou hvězdou Kaylem. Jsou slavní, všichni je znají, sledují, různé společnosti a firmy je oslovují, chtějí s nimi spolupracovat, mají své projekty. A na jeden takový se Frankie nešťastnou náhodou nedostaví, čímž odstartuje sled událostí, které ji srazí až na samotné dno. Cítí, že potřebuje detox od všech a hlavně od sociálních sítí. Jen jedno místo ji může nabídnout co hledá. Je jím komunitní město, kolem něhož se rozprostírá poušť a není zde vůbec žádný internetový signál. Dokáže se Frankie od toho všeho internetového chaosu odstřihnout? Holka která si fotí snídani, hodiny ji aranžuje , ale nakonec ji nejí. Vydrží bez sociálních sítí? A co jsou zač ti lidé, kteří dobrovolně žijí na takovém místě, jaká mají tajemství? Knihu mohu doporučit všem, zpracovává téma, se kterým se setkáváme dnes a denně. Já sama jsem si vědoma, toho vlivu.

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 4 z 5 hvězdiček Iveta_skorpikova registrovaný uživatel

Já tuhle autorku miluju. Má úžasné, vtipné a oddechové knihy. Jen tady mi chvilku trvalo, než jsem se začetla. . Ten život, který vedla Frankie, to byl mazec. A vedlo mě to k zamyšlení. Protože co si budeme, na sociálních sítích trávíme spoustu času. A někdo tomu opravdu propadne tak, že pomalu nemá žádný reálný život. Že dělá vše pro to, aby se to líbilo ostatním, aby měli followery a lajky... #serunato Frankie byla opravdu šílená. Nejen kvůli sociálním sítím, ale i pak třeba v konverzaci, než se do toho dostala. . ,,Možná mám slabost pro nedokonalosti, díky nimž je člověk lidský, ne umělý. " . Když se dostala do městečka Springdorp, tak jsem fakt věřila tomu, že tam nevydrží. Protoze ve meste neni ani signal, ani wifi, ani televizní signál...Jsem ráda, že se to nestalo a že potkala Marka.❤️ Protože od té doby mě to bavilo šíleně. Ostatní osoby ve městečku se mi také zalíbili. Třeba Samíra. . Psa (Satanova pomocníčka), kterého našla, nebo teda on si našel jí, jsem se nejdřív dost bála a děsil mě. Pak tomu dával korunu, když si vyšel třeba ve dvě v noci na procházku a Frankie nezbylo nic jiného, než ho jít chytit... A tak ve dve v noci zahlédla něco, co neměla u Marka na verandě. Ten pes byl prostě hustej. . Co se týče bývalého přítele Frankie, tak toku bych dala z každé strany, aby se taky probral. . Za sebe tedy knihu opět doporučuji. Nasmějete se, pobavíte se. Jako u předchozích knih. U téhle knihy se možná i zamyslíte nad tím, co je ještě reálné a co ne... A jestli je opravdu tak důležité mít tisíce sledujících...nebo pár pravých přátel..❤️

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Pudivítrová registrovaný uživatel

Má druhá kniha od autorky. Tady mi trvalo výrazně déle, než jsem se začetla. Zpočátku mě totiž strašně iritovalo chování hlavní hrdinky Frankie. Příběh mě pořádně chytl až chvíli před stranou 200, neboť se tam trochu i proměnila hlavní hrdinka ve více snesitelnou osobu. Zatímco Mark mě bavil od začátku, co se objevil v příběhu. Přestože příběh nebyl tak humorný jaký jsem očekávala, bavil mě. Měl své kouzlo. Především Hárum, který měl podíl na hodně věcech a ten konec mě pak trochu mrzel, na druhou stranu bylo to nevyhnutelné Knihu vřele doporučuji všem romantickým duším a že vás tu mám hodně. Nenechte si tento příběh s trochou humoru ujít. Byly tam scény, u kterých jsem opravdu vyprskla smíchy. ❤️ 4/5

Kniha, Red, 2022, 9788027704255

• 4 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Jihoafrická autorka, která umí pekelně potrápit. A to v pozitivním slova smyslu! Četla jsem od ní už všechny knihy, a proto jsem i na tuto její novinku čekala s velkým nadšením. Přiznávám, že jsem měla až přehnaná očekávání a doufala, že mě tentokrát nezklame. A to se bohužel trošku stalo. Jo Watson tentokrát příběh stáčí do náročného a povrchního světa sociálních sítí, které hlavní hrdinku Frankie Paulsonovou žerou zaživa. Je zvyklá být všude a vždy online, aranžovat dokonalé fotky, stravovat se podle nejnovější diety (pokud teda vůbec jí, neboť snídani sice dvě hodiny připravuje, ale nekonzumuje), a být ve vztahu s mužem, který přesně zapadá do dokonalého instagramového světa. Jenže jednoho dne s ní málem spadne výtah, ona přijde o zakázku a záhy o přítele, situaci psychicky nezvládne a bohužel se jí podaří utrhnout si dost velkou ostudu. Sledující ji dávají hromadné unfollow, pomlouvají a nadávají, což Frankie až nebezpečně připomíná její dětství a dospívání. Jako tlustá holka s problémy si ke světu okolo nevybudovala zrovna přátelský vztah. Natož pak ke své matce a naprosto perfektní sestře. Frankie se rozhodne odjet do Springdorpu, městečka, kde vládne zóna rádiového klidu. Nemají zde signál ani wifi a život žijí opravdově – setkávají se na městských akcích a chodí do videopůjčovny. A tak nakonec i Frankie tráví své dlouhé chvíle. Přihrne se jí do cesty zatoulaný pes, seznamuje se s veterinářkou Samírou a Markem z obchodu s videokazetami. Navazuje reálná přátelství s reálnými lidmi, a i když je to pro ni ze začátku dost stres, začíná se jí to i líbit. Frankie si každým dnem uvědomuje, o co v životě díky životu online přišla. Městečko a lidi v něm mají ale taky svá tajemství. Přece jen – něco na nich musí být divného, když dobrovolně žijí bez spojení s okolním světem. Knížka je opět čtivá, ale vtipných momentů je tam podstatně méně než v autorčiných předešlých knihách. Občas jsem měla pocit, že se tam myšlenky hlavní hrdinky často opakují a ztrácelo to tak ten dokonalý vibe, na který jsem u Jo zvyklá. Přesto je to fajn kniha a určitě doporučuju všem romantickým duším. Nicméně – na titul Mám tě ráda, nemám tě ráda, který je pro mě osobně naprostá topovka, to bohužel nestačí.

Kniha, Red, 2022, 9788027704255