4.6 z 5 36 hodnocení čtenářů

26× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

3,5/4* Zial niesom taka nadsena. Ako ano pekne zakoncenie serie, ale ..... Grace a Logan boli skvely, nezmenili sa a ak ano tak len k lepsiemu co sa mi velmi pacilo. Aj to, ze Grace ostala rovnaka a to ukecana, ked je nervozna ..... Dean a Allie to nie! Nepacilo sa mi to vobec, a to aj preto, ze knihu o nich som citala na 5x za co sa ani nehanbim, pretoze mi Allie neprirastla k srdcu. Bolo mi aj Deana luto a ju by som najradsej preplasla. Tuck a Sam no zachranila ich Jamie a to, ze sa konecne zacali rozpravat bolo dobre ale prislo mi to take nasilu a nudne. Garret a Hanna tam by som tiez rozdala par faciek a odkladat nieco a odkladat?! Ako pardon ale to mi nesadlo. Ako autorka mala dobry napad a som rada, ze som sa vsetkymi "stretla" ale prislo mi to troska nasilu a uponahlane. Uvidim ci sa moj nazor zmeni, ked si seriu precitam znova s odstupom casu. Ale za mna osobne su najlepsie prve dve knihy a bola by som rada ak by sa autorka povenovala aj Wags serii

E-kniha, Baronet, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel

Opravdu se s těžkým srdcem loučím se sérií Off-Campus od Elle Kennedy. Série jako taková je na ⭐️ 10 z 5. V Odkazu nás čekají čtyři příběhy, které se odehrávají tři roky po promoci. Čeká nás jedna neplánovaná a jedna plánovaná svatba👰💒, jedna žádost o ruku 💍a jedno nečekané těhotenství🤰. Samozřejmě se potkáváme s našimi oblíbenými páry: Hanna a Garrett, Logan a Grace, Dean a Allie a Tucker a Sabrina. ❤️ Knížku snad ani nejde hodnotit, ale lze říci, že byla krásným zakončením a za mě si těch 5 ⭐️ zaslouží. Spicy 🔥 to bylo spíše méně, ale nevadilo mě to. Kupodivu se mi možná líbil nejvíc příběh Logana a Grace, kdy jejich samotná knížka se mi líbila nejméně. 😇Jediný malý problém jsem měla s Alexandrem, ale ke konci, už by to vlastně přišlo docela i vtipné.😂

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918851

• 4 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Protože se jedná o pokračování osudů všech osmi hrdinů série, musí člověk znát předchozí 4 díly, jinak z knihy nebude nic mít. Trochu jsem se bála, aby autorka na hrdiny nenavalila nějaké hrůzy ve smyslu, nežili nakonec šťastně až do smrti, ale byly to jen důležité životní milníky, které přijdou v každém vztahu, a místy to bylo i dost zábavné. Četlo se to samo.

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918851

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak se přiznám, četla jsem celý podvečer až do dvou do rána, ne a ne to opustit, dokud nebylo dočteno. A co se mi zdálo? Pořád jsem viděla hokejisty na ledě jak střílejí góly, a fandící tribuna řve nad vítězstvím medvědů. Uf to byla noc a rada jak se toho zbavit je, buď nečíst tak dlouho a nebo začít číst něco jiného. Můžu říct, že celá série byla skvělá a víc dodávat není třeba, všem doporučuji.

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918851

• 5 z 5 hvězdiček Pavlína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Série Off-Campus, patří k mým nejoblíbenějším. Knížka se mi líbila a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Perfektní zakončení série.