• Dáša Topolová Dáša Topolová

Kniha mě přišpendlila ke svým stránkám od začátku do konce. Emoce se ve mně střídaly jedna za druhou: zhnusení a lítost při čtení kapitol z Josienina dětství, napětí, jak se to spletené klubko začalo pomalu rozmotávat, údiv nad autorčinou fantazií a promyšleností celé zápletky. Tohle se fakt povedlo! I když mám pocit, že Lisa Reganová hlavní postavu své knihy nenávidí, protože tak zpackaný život snad nemůže mít nikdo na světě, skládám jí poklonu a doufám, že i nadcházející díly (má jich být celkem 13!) si udrží svou vysokou laťku a mou pozornost.

4.9 z 5 71 hodnocení čtenářů

65× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Myrna Vinařová registrovaný uživatel

opět skvělá kniha autorky. Napínavá až do dojemného konce.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Milada Foralová registrovaný uživatel

Celá série je prima

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělé pokračování série, zhltla jsem jej za 48 hodin.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 3 z 5 hvězdiček Josef registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Zajímavý a napínavý příběh.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel

Opět krásně napsané. Četla jsem již třetí díl a už teď se těším na čtvrtý. Jen na konci příběhu jsem čekala jak to s matkou nakonec ve vězení dopadlo a kdo byli oba muži kteří jí po 30ti letech pomohli. Třeba na to navazuje ve čtvrtém díle, na který se moc těším až se do knihy začtu.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Parádní! Přečteno opět jedním dechem jako všechny knížky autorky. Josie mě fakt baví.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Takovou matku bych opravdu nechtěla, Josie musela bojovat s matčinými náladami a vůbec jsem nechápala co matku vedlo takhle ubližovat dítěti. Bohužel si Josie nesla z dětství plno nepříjemných tajemství, které v tomto příběhu vyplují napovrch. Můžu říct, že jsem byla fakt překvapená co vše vylezlo ze záhrobí, nejen mrtvola. Nakonec velké rozuzlení a jako bonus sblížení s Noahem, to jsem jim fandila už od začátku.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Kamila registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Pěkná, napínavá kniha

E-kniha, Cosmopolis, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Aneta registrovaný uživatel

Tento styl knížek je můj oblíbený. Žádné složité čtení, ale napínavý příběh až do konce. Jedná se o knihu ze série a určitě doporučuji.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Tamaškovičová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělá kniha, líbila se mi víc jak druhý díl. Konečně se dozvídáme detaily s dětství Josie, co nám dalo trochu víc informací. Napínavá kniha od začátku do konce.

E-kniha, Cosmopolis, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Za mě asi nejlepší díl z celé série!

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Jana Rajcová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělá kniha!

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Ilona Navrátilová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha perfektni, dobře se četla, zvraty v ději,prostě přečtena na dva zátahy. Za mě 5 hvězdiček

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Monika K. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Od knihy jsem se nemohla vůbec odtrhnout, řekla bych, že tohle byl zatím nejlepší díl celé série.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Jitka Čápová registrovaný uživatel

Autorka opět nezklamala. Zajímavý a napínavý příběh, knížka se četla úplně sama

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nejlepší díl zatím. Přečteno na jeden zatah.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel

Tento titul u mě aspiruje na DETEKTIVKU/ THRILLER roku! Já mám úplně husí kůži „zimomriavky“ jak by řekli naši sousedé  Tohle je opravdu parádní série! A díl od dílu lepší! Tento třetí neměl chybu! Podle mě zatím nejlepší díl! Moc jsem se těšila, že se konečně dozvíme i něco víc z minulosti naši Josie. Autorka to vymyslela šalamounsky a do minulosti se dostáváme pomocí samostatných flashback kapitol, kde se dozvíme něco víc o dětství náčelnice a o vztahu s její matkou…Tyto kapitoly byly někdy kruté a nečetly se mi moc dobře, ale zároveň byly tak dokonale popsány, že se nedalo od čtení odtrhnout. Jelikož už ze zahraničí vím, že autorka napsala už dalších 10 dílů, tak teď chápu, proč si nás čtenáře, takhle po dílcích připravuje a postavu a celkový vývoj Josie nevybalí najednou. Celá tato série je parádní, krátké úderné kapitoly mě nenechaly spočnout  Opět se ke mně dostavilo moje známé: Ještě jednu kapitolu, ještě jednu kapitolu…  Ke knize je potřeba přistupovat s nadhledem a neřešit, zda je to co se v příběhu stane možné, jde mi hlavně o náčelnici, je to taková WW - Wonder Woman – té je už od začátku série naloženo tolik, že normální smrtelník by skončil svou kariéru v prvním díle  prostě to chce vzít tak jak to pro nás Lisa Regan napsala a neřešit malichernosti. Tím vznikne velký prostor si příběh do sytosti užít. To já jsem si ho užila maximálně a už teď se nemohu dočkat dalšího dílu. Věřím, že tahle celá série bude skvělá i jako vánoční dárek – milovníky detektivek na 100% zaujme, né jen svými krásnými obálkami, ale i příběhy, které se skrývají uvnitř! Ještě jsem na sérii neslyšela negativní hodnocení, tak to asi o něčem vypovídá! Doporučuji všemi 10!

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Třetí díl série s Josie Quinnovou vyšel nedávno a já se do něj pustila v rámci společného čtení. Ach – Josie! To je teda žena! Autorka jí opravdu napsala depresivní a tragický život! Josie pochází z dysfunkční rodiny. S matkou vyrůstala v osadě pro obytné přívěsy a její život připomínal jeden dlouhý nekonečný horor. Týrání, kterému byla prakticky denně vystavena, je v knížce často vyobrazeno. Kapitoly se zde střídaly – současnost s minulostí, a detektivnímu příběhu to dodalo ten správný šmrnc. Právě v oblastí osady, kde prožila své dětství, se naleznou lidské ostatky staré přes třicet let a Josie je nucena se navrátit do mrazivého období svého života. Jaké překvapení, když je mrtvá žena identifikovaná jako Belinda Roseová – což je jméno, které používala její matka. Rozjíždí se kolotoč pátrání a čtenář je tak svědkem pomalého rozkrývání jejího dětství a dospívání. Každou další stopou je víc než jasné, že se jí tento případ osobně dotýká a nikdy ho nevyřeší, pokud nenajde odpovědi na otázky svého mizerného dětství. Josie, která je zprvu velmi uzavřená do sebe a o své minulosti nechce mluvit, musí v rámci vyšetřování svému týmu značné věci odtajnit. A opět zde máme i sympatického kolegu Noaha! Kniha se četla jedním dechem a já musím uznat, že za mě je to zatím nejlepší díl série. Všechno se mi zdálo uvěřitelné a logické. S tím jsem měla problém u Dívky beze jména a dost mi to ovlivnilo čtenářský zážitek. Lisa píše skvěle, neskutečně čtivě a typické jsou pro ni krátké a úderné kapitoly. A těší mě i víceméně optimistický a uzavřený konec.

Kniha, Cosmopolis, 2021, 9788027124435

• 5 z 5 hvězdiček Hana Klofáčová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nedočkavě vyhlížím další díl!