4.7 z 5 11 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Shira009 Uživatel aplikace KDčko

Po čase jsem se opět nechala zlákat do Kingova světa a moje výprava (dá se říct) byla úspěšná. Krůček po krůčku se čtenář vydává do tajemného místa, které ho neláká nádhernými barvami či půvabem pevných a krásných tvarů, ale ocitne se ve světě mlhy, tmy, šera a ponuré dusivé atmosféry. Ve světě, kde se všechny tvary zdají pokřivéné a mrazí ze všech zvuků rozléhajících se kolem. Mlha, tvořící rovnou čtvrtinu knihy, je po právu ústřední povídkou celé sbírky, která si po ní vzala jméno. Naprosto skvělé psychologické propracování smíchané s hororovými prvky. Myšlenka, že to největší nebezpečí jsou především lidé zahnaní do kouta, je mi velice sympatická. Ono totiž v momentě, kdy na vás útočí obří pavouci, zjistíte spoustu informací o lidské přirozenosti. Co se ostatních povídek týká, některé byly vážně dobré, některé výborné a některé mě nezaujaly. Ano, slabších povídek je tu sice hodně, ale o to víc budete odměněni u těch ostatních.

Kniha, Beta Dobrovský, 2021, 9788075933164

• 5 z 5 hvězdiček Linda Trejbalová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Úžasný soubor povídek a dvou básní. Některé jsou nezapomenutelné, celkově velmi vydařená kniha. Popisuje šílenství, úzkosti a slabosti, neuvěřitelné záhady a příběhy. Mezi mé oblíbené povídky bych zařadila - Nezmar, Opice, Prám - tyto jsou s prvky hororu; Kšeft na svatbě, Textový procesor Bohů, Jaunt, Náklaďák strejdy Otta, Babička a Zkratky paní Toddové. DOPORUČUJI *****

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Šimková registrovaný uživatel

Na některé povídky asi jen tak nezapomenu, zanechaly ve mně stopu a občas se k nim budu v hlavě určitě vracet. A na některé už si nevzpomenu ani teď - hned po dočtení knihy. Ale rozhodně jsem se nenudila ani u jedné.

• 5 z 5 hvězdiček Matyáš Klos registrovaný uživatel

Skvělý soubor povídek, který jsem našel v knihovně - (400kč za tuto knihu není špatné) Nejlepší a nejčtivější podle mě byla povídka na obalu knihy - Mlha. Mlhu jsem poprvé viděl zfilmovanou a téma mě zaujalo. Nedaleko na druhém místě je Opice - Prvky horroru na každém rohu. Po dočtení povídky jsem nemohl usnout. Na bronzovém místě je Textový procesor Bohů - Ne moc horror, ale vtipné. V knížce jsou povídky, které bych při nejmenším popsal jako podivné - povídka Tygr, vůbec jsem ji nepochopil. Kluk potřebuje jít ve škole v hodině čůrat, ALE na záchodě je tygr. Soubor povídek od Kinga vřele doporučuji! :)