• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Milovníci romantických příběhů i rodinných dramat budou nad míru spokojení. Ti ostatní si užijí dobře postavenou dějovou linii, které dominuje vztahový prvek. V každém případě se jedná o dosti čtivou knihu, která bude vaší věrnou společnicí po dobu několika večerů.

4.4 z 5 154 hodnocení čtenářů

93× 5 hvězdiček 39× 4 hvězdičky 19× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

V celku to nebyl špatný díl, tedy aspoň pro mě, ale nic moc se tu nedělo. Pořád se to samozřejmě točí okolo Ruby a Jamese, ale jsem ráda, že konečně dostaly prostor i ostatní postavy. Díky nim mě to bavilo více. Na Embeřin příběh v další knize se dost těším a už teď jí mega shipuju s Wrenem :D.. Lýdie je skvělá postava a těším se na více jejích pohledů!! Její a Grahamův příběh by si zasloužil samostatnou knihu.. Podle mě by Mona udělala lépe kdyby každý pár měl svojí knihu, stejně jako série Znovu.. Čtenáře by to bavilo mnohem více. Takhle je všechno "nastrkaný" do třech knih a zbytečně se toho tam řeší hodně. Konec Zachraň se je opět na pěst, ale tentokrát mě to naštvalo a zklamalo, protože jsem čekala a doufala v úplně něco jiného. Úplně zbytečný zvrat, který akorát naštve. A to nemluvím o překladu knihy! Slova "maminka" a "tatínek" nechci už slyšet ani vidět. Ale teď vážně.. Pane bože, proč? Vždyť se to do té knihy ani nehodí. Fakt mi z toho začalo pomalu hrabat a tentokrát to myslím smrtelně vážně. Tenhle překlad je až alarmující.. I přes všechny chyby knihu doporučuju, protože pohledy Ember a Lýdie si užijete.. (Prosím ať je třetí díl lepší!!) 3.5/5 *

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Valéria Levandovská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ako vždy, Mona nesklamala a koniec knihy opäť spôsobil menší infarkt... neviem sa dočkať ďalšiej časti!

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 3 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Hodnotím příběh, nikoliv jednotlivé díly. Jak mě první série knih Mony Kasten nadchla a ráda jsem se k jednotlivým dílům vracela znova, tak tady jsem na rozpacích. V prvé řadě to není série, ale jeden příběh ve třech knihám, něco přes 800 stran. Romantiky tam moc nenajdete, co se sexu týče, jsou tam dvě velmi krátké scénky. Trochu mi to připomínalo Britskou verzi Beverly Hills, kde banda bohatých středoškoláků řeší své problémy.. Sice zde byly dvě hlavní postavy Ruby a James, ale v jednotlivých kapitolách hlavně ve druhé a třetí knize promlouvaly i ostatní postavy. Osobně jsem toho názoru, že by autorka udělala lépe, kdyby každou dvojici rozpracovala zvlášť jako u předchozí série a klidně mohly být ty díly kratší. Byly tam velmi zajímavé zmínky o předešlém životě ostatních osob, jak se k sobě dostali Lydie a Graham, Alistair s Keshem a jejich přiznání k homosexualitě, pak jsme se dostali na začátek vztahu Ember a Wrena, jehož rodina přišla o všechno, stejně tak Lin a Cyril. Čtenář tak nakoukl do jejich životů, vzbudilo to zvědavost, co přesně se asi přihodilo a přihodí a pak už jsme se nedozvěděli nic. Za to se těmi vsuvkami hrozně rozplizne příběh Ruby a Jamese. Zhruba v půlce druhé knihy jsem měla dojem, že se to zřejmě takto povleče až do konce a bohužel to tak bylo. Prostě příběhy zajimavé, ale to zpracování.... A ještě jedna poznámka. Nevím, jak to bylo v originálu, ale v překladu se neustále mluvilo o maminkách a tatíncích. Osmnáctiletý teenager, postrach školy, který chlastá, střídá holky a příležitostně si zafetuje hovoří o svém rodiči, kterého nesnáší, protože ho tu a tam mlátí jako o "tatínkovi". Tatínek toto, tatínek tamto. Podobně ostatní figury. U Ruby se to snad dalo pochopit, ale jinak to v tom textu bylo jak pěst na oko a bohužel tam těch zmínek o rodičích nebylo zrovna málo. Celkově knihy nesplnily moje očekávání.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Pokračování v sérii ze školy Maxton Hall, přibývají nám zde postavy a o to jsou příběhy zajímavější. Setkáváme se zde blíže s Lýdií a Ember, které mi také ihned přirostly k srdci. Knihu jsem opět nemohla odložit a nemohu se dočkat jak to všechno dopadne!!!

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček simolena Uživatel aplikace KDčko

Kniha byla super stejne jako prvni dil me konec velice prekvapil a donutil koupit si i treti😂

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Eliška Lenochová registrovaný uživatel

Série je úžasná. Miluji Monu a doporučuji knihy každému.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 4 z 5 hvězdiček klar8nka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Druhý díl mě rozhodně zaujal více než ten první, ačkoliv Zachraň mě je potřeba přečíst, kvůli souvislostem. Konečně i ostatní postavy dostaly nějaký prostor. Knížka mě vtáhla do děje, a vcelku mě mrzelo, když špatně skončila.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Jana Melicharová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Prvni díl této série je super. Příběh je plný emocí, které ě vytáhli do děje. Moc se mi kniha líbyla.

E-kniha, Red, 2021,

• 2 z 5 hvězdiček Terez registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oproti serii "Znovu" je tohle velká slabota. Já nevím, přijde mi, že se tam vlastně nic pořádně neděje. Přemýšlí o tom, jak se milují, vyznávají si lásku, připravují plesy.. a to pořád dokola. Místo důstojného zakončení, tam autorka prdne zvrat, aby se teda mělo co řesit v dalším díle. Jenom proto, že to ma být trilogie, si ten poslední díl přečtu, ale teda znám mnohem lepší milostné romány pro teenegery.

E-kniha, Red, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Anna Pánková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Je to čtivá série, četla jsem všechny díly za sebou, takže jsem nebyla zklamaná konci a dlouhým čekání. Jako celek je to rozhodně skvělé čtení pro všechny milovníky románů.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Nikol Dobrovolna registrovaný uživatel

Skvělá kniha

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 4 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel

Četla jsem všechny knihy od Mony Kasten, Zachraň mě a Zachraň se mi přišly méně záživné, přesto stále dobré na to si je přečíst. Překlad od paní Nory Nimrichtrové u Zachraň mě/se mi trochu vadil, žádní středoškoláci neříkají pořád maminka a tatínek, působí to strašně nepřirozeně a křečovitě, trochu mě to rozčilovalo a sama pro sebe jsem si tvar oslovení upravovala na táta, otec, jak se mi to hodilo. Jinak to ušlo, jen jsem tyhle dvě knihy nehltala tak moc jako tu sérii předtím.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 4 z 5 hvězdiček Zdena Pavlíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Po prvním díle jsem si druhý chtěla také přečíst

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Po prvním díle jsem si musela hned koupit. Hodně lidí píše, že čekalo něco jiného. Mě však díl mile překvapil! Líbila se mi zápletka a že se na příběh můžeme podívat z více úhlů pohledu. Pokud máte rádi romanci na střední tak doporučuji. Jediné co mě občas opravdu vytáčelo byla slova ,,maminka" nebo ,,tatínek". Nějak se mi nechce věřit, že po tom co otec Jamesovi udělal by mu říkal ,,tatínek". Hezky napsaná knížka, která se čte sama. Vezme vás s sebou napříč lásce, boji, strachu, budoucnosti.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Bety registrovaný uživatel

Doporučuji.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Dana registrovaný uživatel

Přečetla jsem celou sérii, odpočinkové čtení, trochu mě překvapilo oslovování rodičů maminka, tatínek, ale příběh je poutavý. Doporučuji mít připravené pokračování, konec otevřený a je fajn hned navázat.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 3 z 5 hvězdiček Recenzárium registrovaný uživatel

3,5* Zachraň se od německé spisovatelky Mony Kasten je pokračováním série, kniha navazuje tam, kde skončil první díl Zachraň mě. Jak u mě kniha obstála? Na jednu stranu jsem byla ráda, že Ruby a James dostali opět prostor, navíc přibyly osudy dalších postav (Lýdie, Ember). Mohlo by to fungovat... ale... nefungovalo. Bohužel u tohoto dílu bylo plno vycpávkových pasáží a celkově působil nadbytečně, příběh se nijak výrazně neposunul, mezi Ruby a Jamesem se jejich vztahové problémy řešily zbytečně dlouho, a když už se to vypadalo nadějně, tak se na konci vše znovu pokazilo. Jak? To vám nepovím, protože se jedná o veliký zvrat. Autorka nepřinesla žádný originální prvek, který by knihu od všech ostatních výrazně odlišoval. Zkrátka se rozhodla vsadit na osvědčený mustr, dějový vývoj je velmi podobný prvnímu dílu, ovšem s tím rozdílem, že jednička byla o něco lepší. Opravdu doufám, že finální díl série - Zachraň nás - bude stát za to, protože by byla škoda, kdyby třetí díl celou sérii potopil. Co se týče určitých zvolených výrazů, moc jsem doufala, že se s pokračováním výběr zlepší, ale jakmile hned ze začátku začalo padat "maminka" a "tatínek", tak jsem si div nevykroutila oči. Opět platí to, co u prvního dílu, středoškoláci tak o svých rodičích rozhodně nemluví, a pokud přece jen, u holek se to ještě dá pochopit, ale kluci ve své partě rozhodně volí jiná slova. Zda je na vině sama autorka, nebo překladatel, to se asi nedozvíme. Je to škoda, protože mnohé to může od čtení odrazovat. Sérii Maxton Hall bych doporučila všem romantickým duším, kteří milují lásku zasazenou do středoškolského prostředí a vyprávění z perspektivy více postav.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Prostě další skvěla kniha od Mony! Líbí se mi, že jsou zapojeny pohledy i dalších hrdinů a hrozně se těším na další díl. Jediná vada na kráse je zde překlad, ale i tak jsem si knihu skvěle užila!

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 5 z 5 hvězdiček Karolína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Mona Kasten nezklamala, přečteno jedním dechem. Ale ten konec... asi to nevydržím do třetího dílu. Doporučuju všem jako nenáročné čtení se zajímavým dějem plným zvratů.

Kniha, Red, 2021, 9788076429413

• 4 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nechci se moc opakovat.. dávám 4* ale opravdu s odřenýma ušima a pouze proto, že mám Monu ráda. Jako milovnici Mony a jejích božích románů mě tento díl ani ne tak zklamal jako spíš nepříjemně překvapil. Proč... jednoduše... knihu jsem přečetla dva dny po Štědrém dn, hodně rychle. Pořád jsem se totiž modlila, aby tam byl i nějaký ten typický Mona styl. Ale stále dokola se opakovalo že Ruby nechce Jamese, ale vlastně ho chce, pak byl James naštvaný na Ruby, ale vlastně nebyl.. asi 3x tam byly intimnější chvilky, které se nabízely i k něčemu víc než pár polibkům a stále se opakujícím romantickým slůvkům: "potřebuji tě" nic víc.... Abych nemluvila jen záporně.. tak kniha mi hodně přiblížila skutečnost a život jinych postav, což se mi opravdu líbilo, vše bylo plné dramatu, někdy avšak trochu moc. Těším se na další díl a doufám, že bude stejně dobrý jako byl první. Určitě ale doporučuji přečíst :)

Kniha, Red, 2021, 9788076429413