4.4 z 5 463 hodnocení čtenářů

307× 5 hvězdiček 87× 4 hvězdičky 32× 3 hvězdičky 20× 2 hvězdičky 15× 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel

Tahle kniha mě semlela asi ze všech knížek, které Colleen napsala nejvíc. Tuto knížku nečtete, ale prožíváte zároveň s hlavní hrdinkou. V knížce v podstatě dva milostné příběhy, které spojuje hlavní hrdinka a dvě etapy jejího života. Musím říct, že mě máloco rozpláče, ale tahle kniha to dokázala. Příběh mi tak blízký a k tomu milostná romance z dob dospívání je něco, na co budete hodně dlouho vzpomínat a rozhodně se ke knížce vrátíte. Tato kniha se nečte jen jednou.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024944487

• 5 z 5 hvězdiček :) registrovaný uživatel

5/5 realisticke zobrazeni domaciho nasili a jak jednoduse se clovek do takove situace muze dostat pribeh je plny emoci a ukazuje postavy, ktere nejsou ani 100% zle, ani dobre

Kniha, Simon & Schuster, 2023, 9781471156267

• 1 z 5 hvězdiček Julie registrovaný uživatel

OVERRATED

• 5 z 5 hvězdiček Šárka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Strhující příběh, na jedné straně romantika, na té druhé odvrácená tvář vztahu, za zavřenými dveřmi. Naprosto geniálně propojeno a ukázano, jak se pohled na druhého človeka dokáže změnit tak snadno. A není cesty zpět. V mnohém jsem se poznávala. Minulost, přitomnost ... vše má dopad na naší budoucnost. A bohužel je to realita všedního dne. To, co si řekneme, že bychom nikdy nechtěli, to většinoi máme.

Kniha, Ikar, 2018, 9788024936680

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Bártová registrovaný uživatel

Velmi hezká a čtivá knížka. Příběh mě velmi zaujmul. Byla to moje první knížka od Colleen a vážně mě to překvapilo. Toto jsem nečekala a takový konec už vůbec ne.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 2 z 5 hvězdiček Alena Kusáková registrovaný uživatel

Měla jsem od knihy velké očekávání, protože je všemi tak moc oblíbená. Ale příběh mě docela zklamal.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Mazáková registrovaný uživatel

Úžasný příběh ❤️ domací násilí a bezdomovectví jsou věci které se dějí všude a je dobře když se o tom mluví i prostřednictvím knih rozhodně doporučuji ❤️

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Doslova přečteno jedním dechem. Čekala ja jsem na dotisk několik měsíců a kniha splnila očekávání. Necítila jsem ani k jednomu hrdinovi nějakou ,,nenávist". Vlastně jsem i Ralymu fandila. Ale kniha má konec jaký si tento příběh zaslouží. Každý by měl znát své hranice. I když je to někdy těžké rozhodnutí. Krásný a pro mě trošku nevšední příběh oproti knihám, které většinou čtu. Rozhodně jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla :).

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 2 z 5 hvězdiček Dominika Mátyásiová registrovaný uživatel

Knihy od CoHo jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Autorka, jejíž knihy všichni milují a navíc píše o těžkých tématech? To zní jako něco přesně pro mě. Jenže se mi to vůbec nelíbilo. Kniha začala slibně. Lily vyrůstala v problematické rodině, což v ní zanechalo trauma a rozhodla se, že jako její matka nikdy žít nechce. Byla silná, sama se někam dokázala vypracovat a jít si svou cestou, za což jsem ji obdivovala. Docela rychle se zde objeví i Kyle, který se mi instantně znechutil, což bude asi i jeden z důvodů, proč jsem se do knihy nedokázala vcítit. Co nemohu knize upřít, je čtivost a také fakt, že minulost se zde dozvíme skrze dopisy, což se mi i líbilo. Tyto kapitoly jsem měla ráda, jelikož mě hodně zajímalo, co se stalo a ráda jsem si postupně skládala střípky. Postava Atlase mi přišla relativně sympatická, ovšem úplně neschvaluji jedno autorčino rozhodnutí v jeho a Lilyně vztahu, které za mě bylo velmi nezodpovědné (Atlas byl dospělý, musím říkat něco víc?). Kdo mě ovšem učaroval, tak Alyssa. Skvěle napsaná postava, jejíž scény mě bavily a užívala jsem si je. Asi jediná normální v celé knize? Velmi opěvovaná romantická linka se mi naopak nelíbila ani za mák. Bylo to toxické, ošklivé a od Lily neuvěřitelně naivní, místy až hloupé. Vy, kdo jste knihu četli, tak nesouhlasím, jak se hlavní hrdinka zachovala. Celkově mi to celé přišlo neskutečně uspěchané, když si čtenář vezme, že během toho uplynul rok? Jsem vlastně jen ráda za to, jak celá kniha dopadla, ale ve finále jsem prostě zklamaná z toho, jak na mě kniha působila a co jsem od ní naopak čekala.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček adel registrovaný uživatel Zakoupil produkt

tahle knížka byla nejlepší co jsem četla uplně se ponoříte do příběhu a soucítíte s hlavní hrdinkou moc doporučuju

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Terys Uživatel aplikace KDčko

WOW...uff...musím říct, že se mi ještě nestalo, že by mě nějaká knížka takhle rozložila, v jednu chvíli jsem jí dokonce musela odložit a jít to trochu "rozdýchat". Příběh je vážně silný. Přesto, že se první polovina knížky zdá jako klasická romanťárna, není to tak úplně pravda. Díky knížce jsem se na problematiku domácího násilí mohla podívat taky z trochu jiné perspektivy a už v podstatě chápu, proč některé ženy v takovém vztahu zůstávají třeba i roky. Protože upřímně?! Já bych mu asi v tomto případě taky dávala další a další šanci ... ten konec jsem obrečela, a i když to chápu, tak se mi to nelíbí. Tak pokud máte chvíli čas, máte rádi romantiku, ale nevadí vám do toho přidat i trochu dramat a velice silnou zápletku, tak doporucuji

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

Vlastně jen přemýšlím, jestli Lilyina situace, měla nějaké východisko, některé by neranilo ani jednu osobu. Musíš plavat dál. Hrozně moc jsem doufala v Ralyho. Fakt jsem ho měla ráda a důvod, kvůli kterému se mu vše děje a vše co se mu děje a že to nedokáže ovládat, mě ničil. Je snadné soudit druhé, když se na to díváme jen zvenku. Byla to jedna z mála knih, co mě dokázala v průběhu rozbrečet. Vůbec nevím, co bych dělala na Lilyině místě já. Je to šílená představa plná úzkostí a paniky. Naštěstí měla Lily Atlase ale co ti, kteří žádného Atlase nemají? Kde mají oni svůj břeh? Milovala jsem deníkové zápisky a trochu mě zajímalo, jak to bude dál, co je potom, co kniha skočila. Aspoň jedna kapitola navíc. :-) Autorčina poznámka na konci mě rozesmutnila znovu. Už jen díky téhle knize, bych se asi v takové situaci dokázala rozhodnout správně. Správně jako Lily. Je to silný příběh, který chci aby skočil jinak, i když nakonec končí krásně a milostně. Zvláštní, Colleen zase překvapila a zmátla moje pocity. A totálně se mi vměstnala Lilyin příběh do myšlenek na několik dní. "Cykli se udržují proto, že je tak mučivé je přerušit. Člověk v sobě musí najít nesmírnou odvahu a překonat nesmírnou bolest, když chce narušit důvěrně známý vzorec."

Kniha, Ikar, 2018, 9788024936680

• 5 z 5 hvězdiček Janca07 Uživatel aplikace KDčko

Jestli bych zápletku měla popsat dvěma slovy bylo by to: "no, tyv**e", protože to jinak ani nejde. Já recenze píšu bez spoileru, protože recenze s ním nemají žádnou hodnotu pro lidi, kteří hledají recenzi k přečtení. Tato kniha prostě nejde popsat bez spoilerů . Je to ta nejlepší a zároveň nejhorší knížka (na city), kterou jsem kdy četla, protože jestli se Colleen v nějaké knize nejvíce zaměřila na vaše city, byla by to právě tato. Na každém rohu na vás čekala nějaká nová informace a vše postupně začalo zapadat jako puzzle a autorka vám odhalovala nové informace. Přečetla jsem jí za jeden jediný den, jak moc mě pohltila. Knihu určitě minimálně 15 let, jinak na ní nejste dostatečně psychicky zralí, samozřejmě je to na vás. Začátek působí velice romanticky, hezky, a v tom přijde zvrat, se kterým si sednete na zadek, a doufáte, že se nebude opakovat. Na konci máte nepopsatelný pocit (se šťastným koncem?). Popsala bych to jednoduše, z motýlků v břiše se dostaví nervozita a bolest, jak se vcítíte do role. Knihu si musíte nutně přečíst! A to díky hlavní myšlence, kterou můžete zachránit nejen sebe, ale i někoho blízkého. Takto, doporučila bych vám tuto knihu? 1) určitě jako osvětu ano. 2) pokud hledáte opravdu nějakou oddychovou slaďárnu, tak tady ji nehledejte, já je miluju, tady mi nevadila její nepřítomnost, ale nebylo mi z ní moc dobře. Půjde tato knížka na seznam co bych doporučila? Upřímně - ne :-|. Kniha u mě nezanechala happy end, ten, který bych si přála a proto kniha super, poznamená vás, na mém hodnocení se nic nezmění, ale znovu bych si ji asi nepřečetla. Jediné mínus vidím v té obálce, protože obálky Colleen mají většinou hlubší význam. Tady to jsou lilie, podle jména hlavní hrdinky Lilly, kteréž se logicky dozvídáme hned na začátku a nemá hlubší kontext. Našly by se daleko lepší věci na obálku s hlubším významem.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Vikys Uživatel aplikace KDčko

Miluju tu knihu. Nikdy jsem do čtení nebyla ale u tehle knihy jsem strávila týden a byl to úžasný týden. Kniha byla romantická vtipná a bolestivá, stalo se tam tolik věcí a moc jsem si knihu užila.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 4 z 5 hvězdiček tiwid registrovaný uživatel

bylo to skvělé! doporučuji přečíst klidně i v angličtině já (jakožto náctiletá) jsem se naučila i pár nových slov a myslím, že zážitek z nepřeložené knihy by mohl být lepší. samozřejmě jde o Vaši úroveň ovládání jazyka. all in all ctyři hvězdy a někdy si ji přečtu znovu.

• 4 z 5 hvězdiček Vendula Smets registrovaný uživatel

Would recommend it, it’s beautifully written book but some passages are terribly slow paced and I had to keep rereading it because I got lost. For sure not the best work of this author :-)

• 5 z 5 hvězdiček Ela registrovaný uživatel

Právě jsem knihu dočetla- a můžu vám říct, že řvu jako malé dítě. A Bůh ví, že mě jen tak něco nerozhodí. Tahle knížka se mi dostala pod kůži tak, že na ni budu myslet ještě pěkně dlouho. Autorka vás do příběhu zatáhne tak, že vám připadá, jako byste se v tom příběhu ocitli vy. Nutno dodat, že se od příběhu odtrhnete jen velmi těžko. Zakončení uspokojivé, ale škoda, že tam nebyla alespoň ještě jedna kapitolka :)

Kniha, Ikar, 2022, 9788024944487

• 5 z 5 hvězdiček Pavlína Urbanová registrovaný uživatel

Knihu jsem přečetla jedním dechem. Ještě jsem u knížky nezažila, že bych na ní myslela tak často. Přemýšlela jsem jak asi bude dál pokračovat příběh a nemohla se dočkat až se opět ke knize vrátím. Uvědomila jsem si jaké to je pro týrané ženy, ženy co žijou s násilníkem. Nikdy jsem nad tím nějak nepřemýšlela do hloubky a vždycky jsem si říkala, přesně jak autorka psala v 1. díle, proč od něj prostě neodejde. Věřím že tyto dvě knihy pomohou všem. Ať už lidem co na to mají stejný názor jako jsem měla doteď i já, nebo těm co si tím opravdu prochází a dodá vám sílu a snad i motivaci.

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček holkamotýlíchkřídel^^ Uživatel aplikace KDčko

Neskutečná slaďárna se zvratem, miluju to a nehorázně moc se těším, až se dokopu k dalším knížkám od Colleen. Celou dobu jsem si nebyla jistá jak to skončí a na konci nejsem schopna říct jsem-li tým Atlas nebo Ryle😂. 🌶Kapitoly🌶 MILUJU!!!

Kniha, Ikar, 2022, 9788024949031

• 5 z 5 hvězdiček Adéla Plundráková registrovaný uživatel

Dobrá knížka, přečetla jsem ji rychle, bavila mě. Styl psaní mi sedl.