• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Pominu-li to, že tento počin v sobě ukrývá hluboké poslání o hledání vlastní identity, snaze vzdorovat kritice a umění prosadit si svou, nabídne vám i neuvěřitelně pohodový děj s množstvím kulturních narážek – odkazy na literární, či filmová díla se to jen hemží. Nechybí ani úryvky z mailových nebo SMS konverzací. O Tweety, podcasty, či televizní přenosy také nebude nouze.

4.6 z 5 153 hodnocení čtenářů

111× 5 hvězdiček 27× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Magdaléna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Smála jsem se nahlas, brečela, měla husí kůži. Silná kniha

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Naprosto úžasný román, který mě donutil přečíst ho jedním dechem. Oproti jiným ve své kategorii vyniká rychlým spádem, úžasnou moderní řečí i prostředím, a hlavně tím, že se nebojí erotiky, kterou popisuje explicitně, ale ne vulgárně. Rozhodně doporučuji přečíst. ✌️

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Dušan Palarčík registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za život jsem přečetl pouze 3 knihy tím způsobem, že jsem se večer bál usnout, že se třeba nedozvím, jak to bude pokračovat a čím to celé skončí, abych hned za rozbřesku - po třech hodinách spánku - mohl hned pokračovat dále a otáčet list za listem... Toto je třetí z nich! (Ty druhé 2 byly úplně jiných žánr< - Kingova Pavučina snů a od JKR Vězeň z Azkabanu) Nemohl jsem se od této knihy "odlepit" do poslední stránky...a možná bych to zvládl i rychleji, kdybych si vtipné pasáže nemusel číst víckrát za sebou, anebo po většinu času se mi slzami nerozmazávala písmenka přede mnou... ♥️

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

Tohle byla tak krásná kniha, pokud přemýšlíte že si ji přečte tak hurá do toho.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Radka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Od začátku do konce nádherná. A ten obal? Ještě lepší!

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

Přečteno za den, nedokázala jsem přestat číst. Bylo mi až líto, že jsem to stihla tak rychle. Příběh úžasný.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Petr Štěpánek, registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu doporučuji. Je velmi čtivá, má rychlý spád. Člověk začne číst a je hned u konce.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Josef Datel registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nádherná kniha, o hledání sama sebe a svého místa v životě. Gay romance na pozadí politické fikce ze současné nejvyšší politiky. Moc dobře napsáno, měl jsem celou škálu emocí během četby - společně s hrdiny jsem se smál, brečel, strachoval se, stresoval se... Pěkně vykreslené i vedlejší postavy. Ano, je to americky idealistické, ale chtěl bych mít takové lidi kolem sebe. I jejich chyby a nedostatky (a že jich není málo) hlavních hrdinů a dalších postav jsou popsány s pochopením a jednotlivé postavy nedílně utvářejí, a člověk i tyto jejich stránky má rád. Určitě pro mě kniha number one minimálně za poslední rok. Vřele doporučuji.

E-kniha, YOLI, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček Adéla Rendlová registrovaný uživatel

Knížku jsem si zamilovala už od začátku!

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Barbora R. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tato knížka je naprostá bomba. Přečetla jsem ji celou jedním dechem. Autorka používá moderní výrazy, líbí se mi úprava knihy, kdy čtete konverzaci úplně jako na messengeru. Erotické scénky popisuje autorka detailně, ale ne vulgárně. Hlavní postavy mi bylo hrozně moc sympatické. Kniha se četla lehce, neunavovala a každou kapitolou gradovala. Téma LGBTQ+ komunity je v knize probírané opravdu skvěle. Mám chuť si knihu přečíst hned znovu a znovu prožívat všechny emoce.... Smích, překvapení, údiv, červenání se,... Doporučuji všemi deseti ❤️

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Adrouš Uživatel aplikace KDčko

Tady tuhle knihu jsem potřebovala jakmile jsem se o ní dozvěděla. Krásný příběh o vztahu Alexe, syna americké prezidentky a Henryho ,britského prince kteří se do sebe zamilují. Nechybí začáteční Alexovo popírání své orientace ani velké drama když to vyjde najevo.

Kniha, YOLI, 2023, 9788024288642

• 5 z 5 hvězdiček Irena Motyčáková registrovaný uživatel

Já řadím mezi jednu z mých nejoblíbenějších knížek! Nejsem čtenář romantických příběhů, novel a románů ale tohle mě absolutně nadchlo!Nevšední, vtipné, nevulgární a přitom sexy!! Doporučuji všemi deseti.

Kniha, YOLI, 2023, 9788024288642

• 5 z 5 hvězdiček Annie registrovaný uživatel

Jedním slovem: miluju

Kniha, YOLI, 2023, 9788024288642

• 5 z 5 hvězdiček Jana Fišerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Bozi kniha! Viděla jsem i film a až potom jsem četla tuto knihu a musim říct, že kniha je lepší! Má toho tolik v sobě ty detaily co ten film nemá. Rozhodně doporučuju!!

Kniha, YOLI, 2023, 9788024288642

• 3 z 5 hvězdiček Tereza Vokáčová registrovaný uživatel

Tuto knihu jsem neměla v plánu číst, už od začátku mě nezaujala a tak jsem řekla, že ji vynechám. Ani obálka mě nepitáhla. Jenže před nedávám mi kamarádka Barča líčila, jak je knížka boží a měla bych si ji přečíst, proto jsme vymyslely společné čtení a přibraly k sobě naši kamarádku Jessie. Úplně na začátek musím napsat, že se jedná o LGBT+ příběh, což může přitáhnout hodně čtenářů. Příběhem nás provází dvě rodiny. První z rodin bydlí v Americe v Bílém domě, poněvadž jedna z hlavních postav je synem prezidentky USA. Alex Claremont-Diaz je velmi energický, charismatický, chytrý, pohledný mladík, kterého baví politika. Má skvělou sestru a nejlepší kamarádku Noru. Na druhé straně světa se nachází královská rodina, v níž žije krásný princ Henry, který musí vystupovat jako uhlazený, klidný a milý člověk (což on je), a je vzorem pro monarchii. Avšak žije ve zlaté kleci. Alex i Henry k sobě nemají blízko, v podstatě se nesnáší. Jednoho dne je Henry a jeho blízcí pozván na královskou svatbu, na svatbu bratra Henryho a od tohoto momentu se vše začne hýbat. Tito dva mladí muži udělají neskutečnou ostudu, shodí na se obrovský svatební dort a vyvolají problém americko- britských vztahů. Jejich fotky oblétají celý svět a články v novinách nejdou zastavit. Oba státy se rozhodnou, aby se Alex a Henry na oko přátelili a uklidnili tak veřejnost. Alex s Henrym jsou nuceni se stýkat a nechat se fotit. Při této hře na přátelství se však ti dva sbližují a vysvětlí si, kde se vzala jejich nevraživost vůči sobě. A jak jsem již psala, tato knížka je LGBT+ příběhem. První syn Alex a Henry se přitahují a mají spolu tajný sexuální vztah, který se promění v lásku. Ale jak to mají vyřešit? Alexova matka chystá prezidentskou kampaň na znovuzvolení a Alex si nemůže dovolit svými činy její kampaň zničit. Princ Henry řeší jiný problém, být gayem je v královské rodiny vyloučeno, a tak nemůže být tím, kým je. Oba mladíci jsou opravdu skvělé postavy, Alex mi je hodně blízký, vždy snaží vymyslet řešení a nevzdává se jen tak. Je velmi upovídaný, miluje lidi a chce pro svou zemi vytvořit lepší podmínky. Henry je sladký, klidný, uzavřený, sebevědomý a velmi vroucí člověk s velkým srdcem, který si nemůže dovolit ukazovat své pravé já. To ukazuje pouze Alexovi, své sestře a nejlepšímu příteli. Vedlejší postavy jsou též povedené, Alexova sestra a jejich kamarádka Nora nás provází celou knihou a bez nich by to nebylo ono. Najdete zde opravdu hodně erotických scén a sexu. Alespoň do půlky knihy máte téměř na každé třetí straně sex, což mě nebavilo a přála jsem si více čtení o jejich povídání a duševním sbližování. Sex v knihách mám ráda, ale nemusím ho číst skoro celou knihu. Někomu by naopak připadalo otravné číst o politice, která se zde řešila často, ale mně naopak bavila a oživila tak příběh. Možná je to tím, že jsem starší, než čtenáři, kterým je kniha určena. Přece jen se jedná o Young Adult a mezi ty už nepatřím. Ačkoliv má kniha 423 stránek, tak se četla velmi svižně. Dokázala jsem se vžít do postav, cítila jsem jejich úzkost a smutek, to se autorce opravdu povedlo. Přiblížila nám to, jak se musí lidé z královských rodin podřizovat a nejsou vůbec svobodní. Často jsem při čtení myslela na Prince Williama a Henryho a přemýšlela, jak asi žijí oni a jak se cítí, i když se pro veřejnost usmívají. Knížku Červená, bílá a královsky modrá doporučuji mladým lidem, kteří hledají sami sebe, svou sexuální orientaci nebo se chtějí uvnitř sebe či s okolím poprat. Najdou zde odvahu. Dále ji doporučuji opravdu lidem mladším, kteří ocení tu bouřlivou sexuální stránku. A taky těm, co trochu mají v oblibě politické dění. Vzhledem k tomu, že mi vadilo přespříliš sexu, ve kterém jsem necítila moc emocí a musela jsem číst spoustu úryvků z milostných dopisů různých slavných osobností a občas zbytečně dlouhému popisování situací, tak knihu hodnotím takto. Hodnocení: 3,5⭐️/ 5⭐️ (c) blumensprache.hikaru.cz / IG: @terischmetti

E-kniha, YOLI, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Knirschová registrovaný uživatel

Přečteno jedním dechem. Doporučuji všemi deseti!

E-kniha, YOLI, 2023,

• 2 z 5 hvězdiček Veronika Krampotová registrovaný uživatel

Připomnělo mi to býčkovou fanfikci s nulovým příběhem/poučení. Jestliže mají být knihy o něčem tak tato kniha je o ničem, snad jen romantika mezi kluky (z nichž je jeden reálná osoba - to je samo o sobě divné) Škoda no, kdyby to aspoň nebylo o /reálné/ anglické královské rodině..

Kniha, YOLI, 2020, 9788024267913

• 5 z 5 hvězdiček Amálie Halašková registrovaný uživatel

snad nejlepší kniha co jsem četla