0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání… Přejít na celý popis
-
302 Kč s DPH Ihned ke stažení
Začněte nový rok s e-knihami, které vám pomohou růst a rozvíjet se. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Komunikace
-
Zakázaná rétorika - 30 manipulativních technik
-
27 manipulativních technik
-
Komunikace a prezentace - Umění mluvit, slyšet a rozumět
-
Marketingová komunikace
-
Kouzlo komunikace
-
Rychleji myslet, chytře mluvit
-
Řeč těla
-
Umění slovní sebeobrany
-
Přestaň nudit, začni bavit
-
Úspěšný obchodní zástupce
-
Manipulativní rétorika
-
Humor seriózně
-
Je to manipulace?
-
Nenásilná komunikace - Řeč života
-
Nenásilná komunikace v praxi
-
Udělej to jako racek. Vy... se na to!
-
Svět nenásilí - Obnovování tkaniny lidského společenství
-
Soutěžní rétorika Poznámky pro vzdělavatele
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Tichá řeč těla - Jak číst myšlenky a pocity jiných lidí
-
Prober se!
-
Férová rétorika - Nejlepší přesvědčovací techniky
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
- Nakladatel
- Grada
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 240
- isbn
- 978-80-247-2866-7
- Rozměr
- 170 x 240 x 18
- ean
- 9788024728667
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Zpráva, která otřásla nejen literárním světem: Neil Gaiman čelí obviněním ze sexuálního násilí
- Netflix chystá seriálovou adaptaci úspěšné série „Twisted“ od Any Huang
- Nejčtenější články roku 2024. Co vás na našem blogu nejvíce zajímalo?
- 10 nejprodávanějších knih roku 2024. Máte je ve své knihovně?
- Hlubiny přináší tajemství, která neměla nikdy vyplout na povrch | RECENZE
- Jedním tahem pera: úsměvný a srdce hřející sborník příběhů Terryho Pratchetta | RECENZE
- Vzhlédnout k nebi – příběh z pera Rebeccy Yarros vás rozpláče i okouzlí | RECENZE
- Radka Třeštíková a její novinka Bábovky na konci světa opět rozděluje čtenáře | RECENZE
- Obsadili jsme 6. místo v žebříčku nejlepších zákaznických zkušeností. Děkujeme!
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Třpytivá: Druhý díl, který zvedá laťku celé série opravdu vysoko! | RECENZE