Priority ředitele Neil Giarratana

Priority ředitele

Neil Giarratana

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 399 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Kniha Priority ředitele poskytuje přímé, specifické, cenné a praktické rady a postřehy pro začínající vedoucí výkonné úředníky a generální ředitele nebo manažery, podpořené humornými a ironickými příběhy. Neil Giarratana vás vezme do úřadu generálního ředitele a ukáže nejvyšší ředitelské priority – dostat ty pravé… jinak! Vše, co jste kdy o… Přejít na celý popis

Taju pro tebe Geissinger T. J. Plachá, neprůbojná dívka si nechá radit od kapitána rugbyového týmu v oblasti vztahů – dokud ale nečekaná láska nezmění pravidla hry... Více informací

Popis

Kniha Priority ředitele poskytuje přímé, specifické, cenné a praktické rady a postřehy pro začínající vedoucí výkonné úředníky a generální ředitele nebo manažery, podpořené humornými a ironickými příběhy. Neil Giarratana vás vezme do úřadu generálního ředitele a ukáže nejvyšší ředitelské priority – dostat ty pravé… jinak! Vše, co jste kdy o ředitelování potřebovali vědět Autor výběrem témat mapuje klíčové oblasti, které musejí být zpracovány dobře a s inteligencí, a podrobně vysvětluje jak na to. Giarratanova kniha Priority ředitele je plná fascinujících, překvapujících a vždy relevantních informací, které autor popisuje na příkladech z více než třicetileté praxe. Dozvíte se, co potřebujete vědět o kritických oblastech zájmu nebo činnostech generálního ředitele. Ani jedna z nich by neměla znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Rady pro řešení Vašeho problému V knize naleznete cílené rady, které vám pomohou, např. konec rozdělující kancelářské politiky; rychlý vývoj nových produktů; předpověď zisku, aniž by byl idealistický; jak využívat morální zodpovědnost jako konkurenční výhodu; jak se vyvarovat temné strany hněvu; úspěšné provádění změn v podnikové kultuře či zavádění nových obchodních modelů.

Sdílet 0

Nakladatel
Anag
datum vydání
30.09.2014
datum dotisku
31.01.2018
isbn
978-80-7263-897-0
ean
9788072638970
Jazyk
čeština
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
174x238mm
Hmotnost
505 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

136758. v e-shopu | 136980. minulý týden

3435. v Zdraví, Hubnutí a Sport | 3434. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora