Pozor, přichází zákazník

Kniha ( kroužková vazba )

Do košíku

276 Kč s DPH
Běžně 308 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat. Jde například o hobby markety, prodejny… Přejít na celý popis

Knížky od 4 Kč?! To je náš DOBRO.BLEŠÁK Náš online DORBO.BLEŠÁK plníme každý týden novými a zajímavými tituly, které za tyto ceny jinde nenajdete. Knížky od 4 Kč v našem DOBRO.BLEŠÁKU jsou ale jen omezený čas a brzy zmizí. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat. Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami. V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy. Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci. Kniha "Pozor, přichází zákazník!" vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek. V knize najdete mimo jiné následující kapitoly: Pozitivní první dojem Navázání kontaktu se zákazníkem Prodavač v roli poradce Psychologie rozhodování zákazníků Jak sdělit cenu Překonání námitek Cross-selling Upselling Nejčastější nákupní signály Základy merchandisingu Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy. Takže pozor, zákazník přichází!

Sdílet 0

Nakladatel
Powerprint
datum vydání
22.03.2023
ean
9788075686145
Počet stran
82
jazyk
čeština
Vazba
kroužková vazba
isbn
978-80-7568-614-5

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 276 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora