Measuring the User Experience
Measuring the User Experience - „Billy“ Eduard Albert Meier,Tom  Tullis Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

*Textbook and Academic Authors Association (TAA) Textbook Excellence Award Winner, 2024*Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. This book presents an update on the first resource that focused on how to… Přejít na celý popis

Popis

*Textbook and Academic Authors Association (TAA) Textbook Excellence Award Winner, 2024*Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. This book presents an update on the first resource that focused on how to quantify user experience. Now in its third edition, the authors have expanded on the area of behavioral and physiological metrics, splitting that chapter into sections that cover eye-tracking and measuring emotion. The book also contains new research and updated examples, several new case studies, and new examples using the most recent version of Excel.

Sdílet

Nakladatel
Elsevier
Rozměr
234 x 191 x 19
jazyk
angličtina
Počet stran
384
Hmotnost
616 g
isbn
978-0-12-818080-8
Vazba
měkká vazba
datum vydání
17.03.2022
ean
9780128180808

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda