5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti.Někteří neokonzervativní ekonomové (mezi nimi i současný prezident… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Co je nového v managementu
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Management kvality služeb v cestovním ruchu
-
Management Základy managementu
-
Šťastný management
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Produkční a provozní management
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Iluze
-
Rytíř PM - K mistrovství v projektovém managementu a pro nespravedlivou výhodu v každé kariéře
-
Ztracené iluze
-
Podnikání v českých zemích
-
Projektový management v praxi
-
První krok - Cesta autentického podnikání
-
Iluze
-
Iluze
-
Iluze
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Marketing management
-
Iluze
-
AKCE Iluze
-
Iluze
-
Život plný iluzí
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti.
Někteří neokonzervativní ekonomové (mezi nimi i současný prezident Václav Klaus) sice ohledy na celospolečenský zájem odmítají, protože prý tento zájem nemůže být objektivně definován a o všem rozhoduje trh.
Já se dovolím odvolat na odlišný názor nositelů Nobelovy ceny za ekonomii za rok 2004, makroekonomové Nor Finn E. Kdland a Američan Edward C. Prescott, kteří používají pojem sociální optimum, které znamená maximální sumární efekt pro všechny vrstvy společnosti.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Management
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Profess Consulting
- Rozměr
- 133 x 210 x 13
- isbn
- 978-80-7259-056-8
- Počet stran
- 116
- datum vydání
- 1.01.2007
- ean
- 9788072590568
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE