5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba222 Kč
Běžně 248 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Sborník se věnuje vztahu moderní hudby a literatury. V tomto kontextu připomíná zvláště dílo Josefa Kainara. Radomil Novák se ve své studii zaměřuje na tematizaci hudby v poezii Otokara Březiny, Antonína Sovy, Oldřicha Mikuláška a J. Kainara. Lenka Přibylová seznamuje s melodramy složenými na Kainarovy verše, Stefan Segi se zabývá českými… Přejít na celý popis
Dá se v lásce blafovat stejně jako v pokeru? Více informací
Sborník se věnuje vztahu moderní hudby a literatury. V tomto kontextu připomíná zvláště dílo Josefa Kainara. Radomil Novák se ve své studii zaměřuje na tematizaci hudby v poezii Otokara Březiny, Antonína Sovy, Oldřicha Mikuláška a J. Kainara. Lenka Přibylová seznamuje s melodramy složenými na Kainarovy verše, Stefan Segi se zabývá českými hiphopovými texty a rozebírá slova jedné z písní Vladimira 518. V druhé části periodika nalezneme kritickou edici Jana Bílka, který připravil k publikaci vzájemnou korespondenci začínajícího spisovatele J. Kainara a nakladatelství Melantrich. Texty Bronislavy Rokytové, Gustava Erharta a Vilmy Hubáčkové ve třetím oddílu se věnují exlibris Josefa Váchala a tiskům Josefa Portmana - dílu Miloše Martena a knihám ilustrovaným výtvarnými umělkyněmi. J. Bílek představuje nerealizovaný projekt literárního slovníku Bohumila Mathesia a Jakub Hauser analyzuje vztah ruské avantgardy a sovětské totalitní ideologie. Zprávy z literárního archivu v závěru sborníku obsahují kromě informací o přírůstcích a o zpracovaných osobních fondech Ignáta Herrmanna a Karla Konráda také "nostalgické vzpomínání" Karola Bílka na bývalé pracoviště ve Starých Hradech.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.