0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi… Přejít na celý popis
V jejím příběhu Julie nezemře. Zato Romeo? Toho hodlá pohřbít.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Perspektivy české energetiky
-
Zápisky začínajícího solárníka
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Moc a pokrok
-
Posuny a otřesy: Ponaučení z finanční krize
-
Ekonomika pro SOU 3.díl - Kuchař, číšník
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Skutečný život hospodářských zvířat
-
Ekonomika 1 pro SOU a veřejnost
-
BLACK FRIDAY Matematika v ekonomii a ekonomice
-
Ekonomie nejen k maturitě - Testy/zadání
-
Alibaba.com - Příběh největšího on-line tržiště světa
-
Ekonomika pro SOU a SOŠ
-
Defektní Ekonomika nejen k maturitě (Defekt)
-
Globalizovaná Indie
-
Ekonomika pro střední odborná učiliště 1.díl
-
Německo bez jádra? SRN na cestě k odklonu od jaderné energie
-
Ekonomika v souvislostech
-
Ekonomika 1 + 2 – pro ekonomicky zaměřené obory SŠ
-
Jak na zlato - Peníze pro nevěřící
-
Ekonomie - stručný přehled 2024/2025
-
Úvod do podnikové ekonomiky
-
Logistika - Základy logistiky
Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů. Toto vydání, kromě revidovaného textu autora Martina Cikánka, přináší i čtyři nové kapitoly. Autorka první kapitoly Eva Žáková nabízí základní charakteristiku stavu jednotlivých odvětví řazených do konceptu kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie: zaměřuje se na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Rozšířené vydání dále nabízí text Zory Jaurové na téma kreativních měst, jejich atributů, historii i způsobu hodnocení a studii Pavla Bednáře na téma kreativních klastrů. Kniha je určena pro akademickou sféru i pro samotné představitele kulturních a kreativních oblastí. Zároveň může posloužit jako vhodné argumentační východisko pro zástupce orgánů státní správy a samosprávy, kteří jsou odpovědní za vytváření strategií a realizaci konkrétních podpůrných opatření v oblasti kultury i v dalších oblastech, jakými jsou oblasti podnikání či vzdělávání.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Ekonomie »
Ekonomika »
Hospodářství a průmysl
Knihy » Učebnice » SŠ, SOŠ a Gymnázia » Odborné předměty » Ekonomie, Ekonomika
- Nakladatel
- Institut umění – Divadelní ústav
- datum vydání
- 16.07.2013
- ean
- 9788070082744
- Počet stran
- 165
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-7008-274-4
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.