Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

304 Kč s DPH
Běžně 340 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně… Přejít na celý popis

Romány a světová literatura do vaší čtečky s 30% slevou Naplňte si svou čtečku skvělými romány s 30% slevou a ulehčete svým peněženkám i zavazadlům. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů. Toto vydání, kromě revidovaného textu autora Martina Cikánka, přináší i čtyři nové kapitoly. Autorka první kapitoly Eva Žáková nabízí základní charakteristiku stavu jednotlivých odvětví řazených do konceptu kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie: zaměřuje se na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Rozšířené vydání dále nabízí text Zory Jaurové na téma kreativních měst, jejich atributů, historii i způsobu hodnocení a studii Pavla Bednáře na téma kreativních klastrů. Kniha je určena pro akademickou sféru i pro samotné představitele kulturních a kreativních oblastí. Zároveň může posloužit jako vhodné argumentační východisko pro zástupce orgánů státní správy a samosprávy, kteří jsou odpovědní za vytváření strategií a realizaci konkrétních podpůrných opatření v oblasti kultury i v dalších oblastech, jakými jsou oblasti podnikání či vzdělávání.

Sdílet 0

Nakladatel
Institut umění – Divadelní ústav
datum vydání
16.07.2013
ean
9788070082744
Počet stran
165
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-7008-274-4

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 304 Kč Nápověda