Hitmakeři

Kniha ( měkká vazba )

Na prodejně

330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Nic se nestává „virálním“. Populární filmy, písně či aplikace se neprosadí jen díky náhodné šeptandě. Každý skutečný trhák má svou tajnou historii a uspěje jen tehdy, když se spojí se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize Hitmakeři odkrývá psychologii vkusu i ekonomii kulturních trhů, které nenápadně formují naše životy.Autor boří mýty o… Přejít na celý popis

Knihy
Skladem (vybrané prodejny)
330 Kč s DPH
E-knihy

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nic se nestává „virálním“. Populární filmy, písně či aplikace se neprosadí jen díky náhodné šeptandě. Každý skutečný trhák má svou tajnou historii a uspěje jen tehdy, když se spojí se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize Hitmakeři odkrývá psychologii vkusu i ekonomii kulturních trhů, které nenápadně formují naše životy.

Autor boří mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita sama o sobě k úspěchu nestačí, že nikdo nemá univerzálně „dobrý vkus“ a že mezi úspěchem a selháním často rozhoduje jen nepatrný krok. Hitmakeři jsou poutavou výpravou za trháky popkultury a za nejcennější měnou 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe věci povědomé, jen lehce vylepšené,
  • že viralita neexistuje – hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu,
  • jak velkou roli hraje náhoda a jak jí můžeme pomoci,
  • proč je repetice v textu, hudbě i designu tak účinná,
  • že vkus je výsledkem zkušeností, ne vrozeného nastavení,
  • jak přimět lidi, aby o produktu mluvili, a proč musí zaujmout širší okruh než jen vaše přátele,
  • proč je důležité chápat Facebook jako noviny,
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení produktu,
  • proč se preference ostatních stávají našimi a jak to využít,
  • jak funguje pravidlo módy: „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“.

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, kde píše o ekonomice a médiích. Podílí se na podcastu Here and Now v rámci National Public Radio a často vystupuje v televizi (CBS, MSNBC). Magazíny Inc. a Forbes ho zařadily mezi „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
143 x 215
jazyk
čeština
Počet stran
344
datum vydání
1.01.2017
isbn
978-80-7555-026-2
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
5.06.2024
ean
9788075550262

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 330 Kč Nápověda