0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey. In addition to encapsulating what the business stands for and making an impactful first impression upon launch, it has to be instantly recognisable and stand out amid other similar offerings in an often saturated market. With… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Object Logos
-
Street Life. The Street in Art from Kirchner to Streuli
-
Annika Nordenskiöld: From Nothing
-
Serif in Use
-
MR. SLOWBOY: Portraits of the Modern Gentleman
-
The Package Design Book 6
-
100 Movies of the 2010s
-
Wood: Cosy Interiors for Timeless Living Spaces
-
Artists' Film (World of Art)
-
A Pocket Guide to Adidas
-
Midcentury Houses Today
-
The Portrait Photographer´s Manual
-
Stone Houses
-
The Little Guide to Coco Chanel
-
The Vincent van Gogh Atlas
-
Art A Children's Encyclopedia
-
Mario De Janeiro Testino
-
Erotica 3: The Nude in Contemporary Photography
-
The Perimeter
-
Kitchen Interiors
-
The Avant-Gardists
-
Modern Japanese Gardens
-
Serge Ramelli: Paris (color)
-
Maurice Wade
When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey. In addition to encapsulating what the business stands for and making an impactful first impression upon launch, it has to be instantly recognisable and stand out amid other similar offerings in an often saturated market. With so much more competition to contend with today, how can designers help start-ups and evolving brands put their best foot forward visually? A key branding element used by many of the biggest companies around the world, a logotype revolves around a company’s name or initials and features typography as the main design approach. Often the starting point before it is further refined into a purely symbolic image or icon, it combines two distinct design disciplines to differentiate brands from one another – a process that takes acumen, skill and empathy. FROM TYPE TO LOGO details some of these processes in a compelling book of case studies that make an inspiring reference point for budding and working branding professionals alike.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Victionary
- Rozměr
- 257 x 195 x 30
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 272
- Hmotnost
- 1096 g
- isbn
- 978-988-756-659-5
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 4.08.2022
- ean
- 9789887566595
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE