2.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba206 Kč
Běžně 230 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné.Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro… Přejít na celý popis
Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací
Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné.Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro moderní management považujeme především zvládnutí systémového myšlení, které bychom proto v rámci této knihy představili v kontextu dynamického chování trhů a marketingového řízení. Myslíme si totiž, že na tomto poli lze právě pomocí přístupů systémového myšlení odkrýt řadudůležitých souvislostí a zlepšit manažerské rozhodování v podmínkách kritických změn a turbulencí tržního prostředí.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.