5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Art and Making of Arcane
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca
-
SAS Survival Guide
-
Guns, Germs and Steel
-
Life on Earth
-
Mark Hancock´s 50 Tips for Teaching Pronunciation
-
Bobby Fischer Teaches Chess
-
Breakfast with Her Excellency and Other Notes of a Zoo Director
-
Deep Work
-
Cats of the World
-
Pavel Haas A Catalogue of the Music and Writings
-
DOBRÁ CENA The Concept of Juristic Person
Zbývá 1 ksKončí za 73 d -
What Every BODY is Saying
-
The Slavic Myths
-
Hold on to Your Kids
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia Volume III
-
Who Moved My Cheese
-
Gilded One Line a Day: A Five-Year Memory Book
-
The Summer We Crossed Europe in the Rain
-
The Oxygen Advantage
-
Magnificent Minds
Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader's part. The book is structured around three core types of CRM - strategic, operational and analytical - and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management.
- Nakladatel
- Taylor & Francis
- Rozměr
- 190 x 248 x 23
- datum vydání
- 17.05.2019
- ean
- 9781138498259
- Počet stran
- 444
- Hmotnost
- 992 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-138-49825-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE