Customer Relationship Management : Concepts and Technologies
Customer Relationship Management : Concepts and Technologies - Buttle Francis,Maklan Stan Nedostupné

Customer Relationship Management : Concepts and Technologies

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound… Přejít na celý popis

Velký den hororu | První kniha Darcy Coates Duch domu Ashburnů ZDARMA Duch domu Ashburnů, první kniha milované Darcy Coates, se dočkala své audio verze. A abychom to společně pořádně oslavili můžete si ji poslechnout zcela zdarma! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader's part. The book is structured around three core types of CRM - strategic, operational and analytical - and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management.

Sdílet 0

Nakladatel
Taylor & Francis
Rozměr
190 x 248 x 23
jazyk
angličtina
Počet stran
444
Vydání
1
isbn
978-1-138-49825-9
Vazba
měkká vazba
datum vydání
17.05.2019
ean
9781138498259

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda