5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Založte si vlastní firmu
-
Z otroka podnikatelem aneb Cesta od živnostníka k majiteli firmy
-
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
-
Heuréka!
-
Umění řízení digitálních projektů
-
Procesní řízení v praxi podniků a vysokých škol.
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí
-
Žlutá kniha budování značky
-
Jak napsat dobrý podnikatelský záměr
-
Nápady pro život a byznys - Paretovo pravidlo 20/80 v praxi
-
Zrození kmenového vůdce
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Na volné noze
-
Ukončení podnikání
-
100 let od začátku svobodného podnikání v Československu
-
Prodávejte!
-
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
-
Byznys pro 21. století
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Tajné dějiny značek
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 240 x 12
- datum vydání
- 1.04.2010
- ean
- 9788024733166
- Počet stran
- 224
- Hmotnost
- 382 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-3316-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Rudý úsvit - Hrabě Monte Christo na steroidech | RECENZE
-
Brzy pro vás otevřeme novou prodejnu ve Westfield Černý Most!
-
Spisovatelský startovač 2024: Jak se sny proměnily v knihy
-
Kniha Pod bledou oblohou je definicí hororového mistrovství | RECENZE
-
Umění, strategie a trocha šibalství – nové deskovky od MNKY, které vás dostanou
-
Duchotepci – Strhující závěr duologie plné magie, duchů a nemrtvých | RECENZE
-
5 návratů do říší kouzel a kleteb: Říjnová pokračování romantasy sérií
-
Poslouchej, kdo lže: Originální thriller, který mění pravidla hry | RECENZE
-
7 knižních obálek, které září podzimními barvami (a pár tipů navíc)
-
Ve Fantasmě se sny mění v noční můry a pokušení má jméno Blackwell | RECENZE
-
6 říjnových novinek: Romantika, fantasy, humor i temné napětí
-
Off Campus série z pera Elle Kennedy míří na televizní obrazovky