5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Monografie se zaměřuje na roli asistenta pedagoga v českém školním systému a analyzuje význam jeho působení v kontextu inkluzivního vzdělávání, poskytuje přehled historického vývoje pozice asistenta pedagoga, právního rámce, požadavků na kvalifikaci a náplně práce. Zvláštní pozornost je věnována spolupráci mezi učiteli a asistenty, jejich… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Speciální pedagogika
-
Smysluplné hodnocení ve škole
-
Nebuď p*ča aneb jak (ne)pracovat s dětmi
-
Sociální pedagogika
-
Nově projektově
-
To by se učiteli stát nemělo
-
Čtení jako hra
-
Duševní zdraví ve škole
-
Aby škola neškodila
-
Dějiny pedagogiky
-
Výchova charakteru a výuka ctnosti ve školách
-
Metodik prevence a jeho role na základní škole
-
Logopedie včas - otázky a odpovědi
-
Nenásilná komunikace ve škole
-
Krok za krokem 1. třídou
-
Moderní didaktika
-
Nový žák-cizinec v mé třídě
-
Školní zralost a komunikace
-
Duševní zdraví školních dětí
-
Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika
-
Agrese ve školním prostředí
-
Vztahy a nástrahy ve školní třídě
-
Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání
-
Školní pohybovník
Monografie se zaměřuje na roli asistenta pedagoga v českém školním systému a analyzuje význam jeho působení v kontextu inkluzivního vzdělávání, poskytuje přehled historického vývoje pozice asistenta pedagoga, právního rámce, požadavků na kvalifikaci a náplně práce. Zvláštní pozornost je věnována spolupráci mezi učiteli a asistenty, jejich vzájemné komunikaci a rozdělení odpovědností. Součástí knihy je výzkumná část zaměřená na analýzu pedagogické komunikace a interakce ve třídách, kde asistenti pedagoga působí. Výsledky výzkumu ukazují, že efektivita spolupráce mezi učiteli a asistenty výrazně ovlivňuje úroveň podpory poskytované žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Zároveň jsou identifikovány klíčové výzvy, například nedostatek času pro plánování a konzultace, rozdíly v aktivitách asistentů v různých předmětech a limity autonomního zapojení žáků. Kniha tak přináší nejen teoretické poznatky, ale i praktická doporučení učitelům, asistentům pedagoga a vedení škol, jak optimalizovat vzájemnou spolupráci ve prospěch kvalitního inkluzivního vzdělávání.
- Nakladatel
- Pavel Mervart
- Rozměr
- 118 x 200 x 13
- datum vydání
- 31.01.2025
- ean
- 9788074656613
- Počet stran
- 120
- Hmotnost
- 192 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7465-661-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE