0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
Post-9/11, AmericaÂ’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toyota Prius.For escapism, self-expression, and even romantic connection, America turned to tech. Geeks were the new superheroes, and the iPod and iPhone… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Death of an Ordinary Man
-
Novinka Empire of the Dawn
-
Novinka Sustainable Interior Design
-
The Menu of Happiness
-
The Golden Gate
-
Scenes from the Bible
-
Novinka The Christmas Tree that Loved to Dance
-
Spirit Crystals
-
No Friend to This House
-
Hot Wheels: The Official Hot Wheels Annual 2026
-
Old Christmas
-
Africa Is Not a Country, 2nd Edition
-
The Mandelbaum Gate
-
Configuring SAP S/4HANA Finance
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Slaying the Vampire Conqueror
-
Snow Crash
-
Tale of the Heart Queen
-
All Her Fault
-
Emily Wilde's Compendium of Lost Tales
-
The Irresistible Urge to Fall For Your Enemy
-
The Art of Pin-up. 40th Ed.
-
A Betrayal of Storms
-
Novinka Tailored Realities
Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toyota Prius.For escapism, self-expression, and even romantic connection, America turned to tech. Geeks were the new superheroes, and the iPod and iPhone reigned supreme, both commercially and creatively. Social media began its unstoppable rise, with MySpace and Facebook pushing brands to get more interactive with consumers. Prestige dramas—The Sopranos, Mad Men, and Breaking Bad—populated the small screen, while Netflix swapped mailing DVDs for streaming content, the reality TV star was born, and Paris Hilton decreed, “That’s hot!”.Amazon and eBay threatened the cultural centrality of the shopping mall, and every famous name from Michael Jordan to Madonna could be found on scotch, sneakers, and scents. Health and wellness fueled the growth of brands like Whole Foods and Lululemon, and consumers increasingly valued experiences, ethics, and personalization.Featuring 10 chapters covering the full range of advertising, from food and fashion to entertainment, business, travel, and automobiles—with special mentions for the worst as well as the best—All-American Ads of the 2000s captures a time when ads still had the power to sell products and dreams in the millions, but mirrored a nation in the midst of profound transition.
- Nakladatel
- Taschen GmbH
- Rozměr
- 208 x 263 x 40
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 640
- Hmotnost
- 2138 g
- isbn
- 978-3-8365-6802-9
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 15.03.2025
- ean
- 9783836568029
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE