52 Typo: 52 stories on type, typography and graphic design

52 Typo: 52 stories on type, typography and graphic design - Nedostupné

52 Typo: 52 stories on type, typography and graphic design

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 9 Kč dárek zdarma v hodnotě 329 Kč

Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

_ In cooperation with the Association Typographique Internationale _ Broad range of topics _ 52 illustrated contributions _ Writers are specialists in their respective fields Every day there is something happening in the world of typography and graphic design – something new being created in Buenos Aires, Paris, Tel Aviv, Tehran, Seoul or… Přejít na celý popis

Velikonoční sleva 20 % pro všechny členy Klubu Knihy Dobrovský Za klubovou kartičku od zajíčka slevičku. A rovnou 20 % na celý nákup! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

_ In cooperation with the Association Typographique Internationale _ Broad range of topics _ 52 illustrated contributions _ Writers are specialists in their respective fields Every day there is something happening in the world of typography and graphic design – something new being created in Buenos Aires, Paris, Tel Aviv, Tehran, Seoul or Melbourne. The most inspiring, trend-setting and enduring stories, events and works have been collected here to guide the reader to the highlights: 52 for 52 weeks, written by more than 40 experts Releases such as the legendary 1975 NASA Graphic Standards Manual are presented and various creative approaches discussed. New fonts, typeface designers and foundries are introduced, classic American fonts newly interpreted and the question of why new fonts are always needed examined. Important new logos are presented, the big industry events such as the Typo in Berlin reported on and the winners of the European Design Awards presented. At the end of the book there are dedications to Adrian Frutiger and Alan Rickman, who was once a graphic designer.

Sdílet 0

Nakladatel
Niggli
datum vydání
1.01.2016
ean
9783721209754
Počet stran
224
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-3-7212-0975-4

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda