4.8 z 5 185 hodnocení čtenářů

155× 5 hvězdiček 21× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Jana Kalibánová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dala bych 5 hvězdiček nebýt toho, ze mě tato knížka emocionálně vyčerpala. Příběh je to krásný, celá kniha je úžasně napsána a pocity jsou popisovány velmi do hloubky. Pokud hledáte ale romanticky roman, u kterého se i třeba zasmějete a celkově odlehčíte své dny, tak raději sáhněte po jiné knížce ;) Upřímně nechápu, kde vzala hlavní hrdinka sílu a pokračovat dal v životě a k tomu i hledat odpovědi. Možná pro tuto knihu nejsem dostatečně silná já, protože jsem všechno s hlavní hrdinkou prožívala, a to do poslední tečky a teď se cítím rozervana…. Ale kniha je opravdu nádherně zpracována

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jaroslava Čaradová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Myslím, že jsem našla novou oblíbenou autorku, od které chci přečíst všechno. První díl jsem četla 4x, než jsem ho konečně mohla přečíst bez emocí, které mě držely dlouhé dny v souznění v myšlenkách s knihou. Na druhý díl jsem čekala více jak půl roku a přečetla ho za 2 dny. Protože emocionální stránka mého já si žádala svojí potravu utrpení a pocitů, které známe každá z nás, od naprosté agónie štěští, až po dno nekonečného utrpení a pláče, kdy nám puká srdce. S každou další stránkou se nám tohle přesně dostává. Nemám knize co vytknout, hlavní hrdinka je lidská a dělá chyby jako my všichni reální lidé a tak to má být. A její muži budou navždy inspirace pro moje sny. Těším se na poslední díl a vím, že se k této trilogii budu navždy vracet a bude mít i za 20 let místo v mé knihovně.

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Ad Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Potřebovala bych těch hvězdiček šest. Super jízda.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jana Dusilová registrovaný uživatel

No tak po prvním díle nemám absolutně slov… kniha mě roztrhala srdce na milion kousků tak jako Cecílii:) od půlky knihy doporučuji kapesníky:D a teď s chutí do 3dílu …. Opravdu tuhle sérii doporučuji….:)

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Tomková registrovaný uživatel

Naprosto souhlasím s posledním komentářem - rozervanost, to je pocit, který jsem z knížky měla. Pokud jste někdy zažily zlomené srdce, tady ho zažijete třikrát, ta bolest je faktická. První díl jsem začala číst, když už byl na světě druhý, tak jsem nemusela čekat a byla to tedy dvojitá nálož emocí přečtená během tří dnů. Kniha je skvělá, probudí ve vás přesně to, co by měla. Těším se na další díl

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Václava Havlíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

No tak jo... wau... druha kniha je vcelku emocionalni nářez.. knihu jsem si zamilovala.. mame tady všechny postavy jako z první knihy.. hlavni hrdinka je tak trochu vic šílená, ale on teda Tobiáš ji vcelku zdatne sekunduje.. za me mnohem povedenejsi nez prvni dil a prvni dil byl taky super.. jsem zvedava na závěrečný dil, ale raději od nej moc nevekam vzhledem k hodnoceni za me tento dil byl fakt super a klidne bych to tak nechala..

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Daniela Bujnochová registrovaný uživatel

Tento díl navazuje na předchozí hned od začátku.. v knize se pořád něco děje a jakmile se zamilujete do celého příběhu, bez slz ho určitě nedočtete.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Hana Hauptig registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak v tohle díle jsme úplně propadla celému Havranímu bratrstvu. Naprostá emocionální horská dráha.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Barbora Zajcová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Četla se perfektně. Nemohla jsem se dočkat pokračování Hejna havranů, ale nakonec to čekání stálo za to

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Klára registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Extrémna kniha, pri ktorej prežijete všetky tie lepkavé a dusivé pocity, ktoré ste prežívali pri svojej veľkej láske rovnako ako Cec.

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Honégerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Musela jsem to nejdříve rozdýchat.. jako dva díly nestačí, aby si člověk užil úžasné čtení, kde jsem našla vše.. absolutně vše! Už teď si chci knihy přečíst znovu.. Druhý díl navazuje kde první skončil a je to citová smršť.. vůbec jsem to nečekala a úplně mě to převálcovalo.. Naprosto doporučuji!

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Nikola K registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak tahle série je tedy absolutní pecka. Už první díl mě absolutně pohltil, a při představě, že musím ještě měsíc čekat na tuto druhou část, se mi úplně točila hlava. Dlouho jsem váhala, zda to nevzdát, a nekoupit rovnou v anglickém originále :-) Nakonec jsem to tedy vydržela, ale hned jak mi cinkl telefon, že je Exodus k dispozici, pádila jsem do obchodu jak to jenom šlo. A je to opravdu bomba! Knížka není úplně krátká, ale ani to mě nezastavilo od přečtení prakticky v jednom sezení. Nestává se mi úplně běžně, že by ve mě knihy vyvolávaly nějaké velké emoce, ale tohle mělo opravdu všechno. Tím, že serié původně měla mít pouze 2 díly, je Exodus dobře zakončený. Samozřejmě jsem neodolala, a poslední díl již zakoupila v originále. Rozhodně se ale těším, až výjde i u nás v češtině, abych sbírku měla kompletní. Můžu s klidem prohlásit, že mám svou novou nejoblíbenější sérii, a už se nemůžu dočkat, až ji budu číst znovu :-)

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 3 z 5 hvězdiček Gabriela Morová Kočová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Velmi mne to zklamalo, čekala jsem, že to bude lepší než první díl, ale bohužel, je to nudné, má to tak krásný námět, ale bohužel by to musel napsat asi někdo s větším citem pro emoce

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Petra Šťastná registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Fíha, to bylo super... Na to, ze obal knihy je decentni, ukryva v sobe skvele napsany pribeh. Detaily, z nichz se vam bude tajit dech, cervenat tvare a ani oko nezustane suche, je to emocni horska draha, ale stoji to za to... Vetsina knih ma klasickou dejovou linku, ale tady je to ve vlnach, nikdy nevite, co prijde a ze je toho hodne. Bylo to neskutecne dobrodruzstvi. Doporucuji cist od 1.dilu

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela Belickova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

U knihy jsem snad nikdy nebrečela a že jsem jich přečetla. Ale tohle, jak psal někdo níže, to byla jízda. V půlce knihy jsem měla pocit, že už čtu tak třetí knihu a ne tu stejnou. Tolik se tam toho děje. Tu velkou lásku budete jistě prožívat s hlavní hrdinkou jako já a věřte mi, bude to bolet. Bude to bolet ne jednou, ale hned několikrát a budete si říkat, jak to ta Cecílie dělá, ze jeste zvláda fungovat. Ale neodtrhnete se. No uf, teď posledni díl. Jdu se emočně připravit :D

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Menfis Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Wau.. tohle byla absolutní emocionální jízda, která mě naprosto zničila, ale miluju to! Asi jsem ještě nezažila, že by mě některá knížka natolik pohltila. A není pochyb, že jsem půlku knížky probrečela. Miluju je všechny tři, ale Tobiáš je prostě Tobiáš. Určitě se s odstupem k této sérii jednou vrátím.. budu na to koukat úplně jiným pohledem a jsem na to zvědavá. Musím si dát chvilku čas, abych to vše vstřebala, ale moc se těším na poslední díl a jsem zvědavá, co vše přijde.

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Miloslava Kelišová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ubírám hvězdičku za jednu věc, celou dobu jsem chtěla aby se dala dohromady s mým favoritem. To se ale nestalo. Místo toho se tam objevila úplně nová postava a zamíchala s dějem neskutečným způsobem. Není to sladká romantika ale celkem dost nešťastná láska. Jinak se to četlo krásně a měla jsem za 3 dny přečteno.

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Pavlína Langová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dokázali byste žít ve lži? Exodus zbožňuju a zároveň nesnáším. Bože, za co mě trestáš. Jako by to bylo včera, co jsem dočetla Hejno havranů a zjistila, že na další díl si ještě budu muset počkat. Bylo jasné, že to nedám a tak jsem se pustila do dalšího dílu v angličtině. Ten konec, ten příběh, musela jsem vědět, co bude dát… Na ten „emocional damage“, který mi celkově kniha způsobila jsem však byla naprosto nepřipravená. S přehledem můžete zapomenout na všechno, co jste si mysleli o Hejnu Havranů. Exodus je úplně jiný level. Máte pocit, že víte naprosto všechno, ale záhy zjistíte, že jste úplně mimo. 💭“Loving you made me sick, and I don’t ever want to get well.” Po vydání knihy u nás jsem si ji dala cvičně ještě jednou, asi jsem trochu narušená a mám ráda sebetrýznění😁 Never mind. Ale může mi někdo prosít vysvětlit, proč bylo nutné přeložit Tobias na Tobiáše? WTF. Naprosto otravný a smysl postrádající. • Lezla mi Cec občas na nervy? • Protáčela jsem oči v sloup nad některým jejím chováním a ne jen jejím? • Iritovalo mě její utápění v sebelítosti? Ano, Ano a Ano. Ale vůbec to nemění nic na skutečnosti, že jsem si ten příběh zamilovala a užila si každou jeho stránku. Polapil mě do svých sítí a dostal se mi pod kůži. “Yours. I was always supposed to be yours.” 🩶 Popravdě je to asi jedna z nejlepších knih tohohle žánru, co jsem zatím četla. Odlišná, tajemná, napínavá a neskutečně čtivě napsaná. Tenhle příběh o zakázané a vše pohlcující lásce, zlomeném srdci, smíření, uzdravení, poznání a přijmutí sebe sama byste si prostě měli přečíst. Já se k němu v budoucnu nepochybně vrátím 🫶 Každý z nás si zaslouží určitou formu šťastného konce – ne jen konce. ✨️“I don’t get a happy ending. I just get an ending.”

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Končelová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dokázali byste žít ve lži? Druhý díl série Havraní bratrstvo začíná přesně tam, kde nás zanechal díl první. Začíná stejnou větou, kterou jsme skončili. "Ty jsi Francouz." Cecíliino volání, vábení sirény, nezabralo na Seana ani Dominika. Za to na něj ano! Strach nahánějící muž, v očích mu hoří plameny zášti a nenávisti. Tohle setkání rozhodně nebude příjemné. Jenže on už tu stojí a nemá se k odchodu. On je strůjce toho všeho, on je sama zkáza. On je živoucí temnota. On je ten, který převrátí vše vzhůru nohama ještě víc, než to bylo do teď. On je moje zkáza.... Nikdy nebylo úniku. A tím veškerý můj popis děje končí. Je toho málo, ale i tak to stačí. Anotace je v tomto případě skoupá a nabízí nám jen to málo. Nechtěl cítit nic, ale místo toho cítil všechno. Zničili jsme se vzájemnou nenávistí. Uff, tak tento díl mě rozemlel na kaši, zlomil srdce, vyrval ho a pošlapal. Málo kdy se stane, že jsou druhé díly lepší než ty první. Tady je výjimka, samozřejmě je to z mého pohledu. Za mě byl Exodus fenomenální! Na začátku můžete být trošku zklamaní, že se tam nic moc neděje, neřeší, ale! Užívejte si to! I tak je první část knihy senzačně čtivá, vzrušující a dává tušit, že to takhle růžový nemůže být do nekonečna. Neskutečně jsem si to užila, jako že fakt hrozně moc. Vím, že tuto sérii už jen tak nevymažu z paměti. Je to vcelku nenáročné a jednoduché čtení, ačkoli jak se to vezme. Z literárního hlediska to asi díru do světa neudělá, ale z příběhového? Tak to rozhodně, dokonce to udělá i díru do srdce. Připravte si kapesníčky, velevážené dámy, budete je potřebovat a budete jich potřebovat dost. Cecílie je ještě pořád dost naivní, ale pomalu procitá ze snu. Však taky dostane náležitě naloženo. Prostor je tu pak více věnován postavě Francouze a naši chlapci z prvního dílu jsou na chvilku upozaděni. Mě osobně to tedy nevadilo, ač mi chyběli. Ale já tak nějak u toho prvního dílu tušila, že se Velký Bratr opravdu dívá. A že vlk jednou zavětří. Brrrr, znovu mi naskakuje husí kůže. Ani zde nám nechybí slušně nabušená erotická linka, která, jak jinak, opět funguje na jedničku. Začíná se nám pomalu, ale opravdu jen pomalu odkrývat trochu toho tajemství, ale opravdu jen málo. Načež nám další přibydou. Já se už zakousla do třetího dílu a i přes to, že jsem četla, že je z něj cítit psaní "na sílu", tak jsem zatím dost spokojená. Série má moje mega velké doporučení! Je to moje nová láska!

Kniha, Red, 2022, 9788027700615

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Stupárková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Určitě doporučuji k tomuto dílu alespoň krabici kapesníčků. Jedna velká emocionální jízda tohle... Bohužel postava kterou jsem si zamilovala zemře 😐 ale i tak dost povedené pokračování.. těším se na další díl

Kniha, Red, 2022, 9788027700615