4.8 z 5 42 hodnocení čtenářů

33× 5 hvězdiček 10× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Zhltla som to, doslova som to zhltla ale aj tak som zmetena a nestastna. Stale som si nenasla cestu k Temprence a Kaneovi ( var som to napisala spravne) aj postavi z Mounta mi pridu ine a ja netusim preco. Ako nemam nic proti knihe ale neziskala si ma tak ako by mala a mne osobne tam nieco chybalo. Ale seriu nenecham nedocitanu a uvidim cim ma prekvapi posledna cast

E-kniha, Baronet, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Simona Mayerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918226

• 5 z 5 hvězdiček Jana Adámková registrovaný uživatel

Série, která mě dokázala vytrhnout ze své čtenářské krize. Přečetla jsem jedním dechem, určitě doporučuji.

E-kniha, Baronet, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Supr série, jdu na třetí díl :)

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918226

• 4 z 5 hvězdiček Literarytwins (Petra) registrovaný uživatel

Tohle byla opravdu taková rychlojízda a jednohubka! Troufám si dopředu říct, že jako celek bude série opravdu super. Pokud mám však hodnotit pouze tuto knihu, tak v podstatě kromě dovysvětlení situace, kterou končí první díl a závěru se v knize nic podstatného nestalo. Spíše jsme od autorky dostali eskalaci vztahu mezi hlavními hrdiny, přičemž k postavě Temperance bych měla pár výhrad. Série Mount Trilogy byla super a bavila mě. Stejně tak postava Mounta. Jenže Savage Trilogy je trochu někde jinde. Kane je za mě ještě o level výš. Pro mě je hlavní mužská postava této série prostě naprostá TOP strop pecka. Kanea jsem si zamilovala ihned a žádné námitky se nepřipouští! :) On vás nutí urvat se ze řetězu a obětovat mu vše. Bohužel v porovnání hrdinek je to horší, tam bych se víc přiklonila ke Keiře. Ta byla zajímavější. U Temperance mi vadí její občasná naivita a přehnaná důvěřivost dle mého v nesprávné lidi. Nejvíc se mi ale nelíbil její tzv. dvojí metr. U bratra a ostatních lidí má přimhouřená očka až to bolí, a je to v pořádku. Naopak na Kaneovi mi občas přišlo, že si hledá každý prd, který by mohla soudit, rozebírat apod. Celkově byl tento díl spíš takovou přípravou na závěr série a snaha navnadit čtenáře. A závěr? Klasika! Šokující překvapení, které nutí čtenáře zamyslet se nad možnými konspiračními teoriemi, jak by se vše mohlo vysvětlit a vyvrbit. A opět musím pochválit obálku knihy! Strhávám tedy bodíky za dějovou linii v tomto příběhu a za postavu Temperance.

Kniha, Baronet, 2022, 9788026918226

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Krňávková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super knížka četla si rychle. Mrzí mě akorát že se na další díl musí čekat dlouho