• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Autorka rozhodně umí své příznivce očarovat a vtáhnout je do víru dění, což nesčetněkrát zas a znovu dokazuje. V prvé řadě je nutno zmínit, že se jedná o extrémně čtivý počin, jenž jen tak nedáte z ruky. V tuto chvíli je vcelku jedno, jestli máte s tímto žánrem bohaté zkušenosti, nebo jste jím dosud nepolíbení. Spisovatelka si najde cestu ke každé jednotlivé dušičce. Na každého se takříkajíc dostane, uspokojeni budou jak intrikáři, tak i romantické holubičky.

4.7 z 5 246 hodnocení čtenářů

193× 5 hvězdiček 39× 4 hvězdičky 10× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček AS registrovaný uživatel

Tato kniha má velice zajímavý námět se skvělým stylem psaní. Začátek nás rovnou uvrhne do děje, ale pak mi přišlo, že se děj na víc jak 100 stran zpomalil a bylo tam spousta budovaní světa a vysvětlování celé situace. Než se věci zase trochu rozjeli, tak mi to přišlo jako věčnost. Nicméně poté, co se děj zase rozjel byla kniha naprostá jednohubka. Přijde mi, že začátek a konec byla jiná kniha. Zhruba posledních 150 stran jsem vůbec nečekala. Zakončení této knihy byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla s touto sérií pokračovat. Dle mého skromného názoru si myslím, že tato kniha má víc pozornosti, než si zaslouží, ale za přečtení stojí. Varování, série není dopsaná a v nejbližší době ani nebude, o to víc tohle platí pro český překlad. JLA má tendenci nechávat otevřené konce, takže pokud nemáte svatou trpělivost, tak bych vám radila odolat a počkat si ještě nějaký čas, než začnete. Předpokládají se ještě další tři díly a do toho píše vedlejší příběh, který má mít minimálně 3 díly, který bude ovlivňovat From Blood and Ash.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 4 z 5 hvězdiček vk registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Z mého pohledu je to velmi dobrá kniha. Přečetla jsem ji jedním dechem, jediné co se mi moc nelíbilo bylo zareagování hlavní postavy na pár situací které se staly v příběhu.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Sandra Valenčíková registrovaný uživatel

Knížka mě bavila od začátku až do konce. Jedině co mi vadilo, bylo pořád se opakující slova.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Emilie07 Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Netřeba slov. Miluju tu sérii. Líbí se mi jak se vztah mezi Poppy a Casteelem prohlubuje a mění. Zaručeně doporučuji.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 2 z 5 hvězdiček Klára registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na tak nahypovanou knížku se skvělými recenzemi jsem čekala mnohem víc, než 500 stránek psychoterapeutického sezení (které by hlavní hrdinka rozhodně potřebovala) - ACH BOHOVÉ. Autorka - potažmo hlavní hrdinka - se ve svých pocitech nimrá, ne jen na každé stránce, ale v jednom odstavci doslova opakovaně. A když už jsme u opakování... (příklady str 72-80) "Ty... ty jsi tu pro mě." "Já... já jsem to chtěl udělat sám,ale..." "Ridley... i jeho... i jeho pokousali." To... to bylo požehnání. To by bylo... to by bylo neuvěřitelně nerozumné. Možná bych vynechala pár teček, nakonec i pár (čti hodně) frází obsahujících slovo bohové a rázem by kniha byla o 100 stran lehčí. Celkově jsem se knihou musela prokousávat velmi dlouhé 2 týdny (čekala jsem podle recenzí, že ji maximálně na 2 dny vytáhnu z knihovny) a výsledkem mi byla dost předvídatelná dějová linka, která se krčila v záplavě emocionálních výkřiků a explicitních bojových scén. A právě kvůli těmto a dalším explicitnostem, bych knihu nezařadila k YA. Knihu bych nedoporučila těm, kteří mají rádi dějově rychlý spád a obejdou se bez vší té omáčky okolo (nejen pitvání emocí až na atomy, ale také popis scenérie do nejmenších podrobností). Právě toto mě totiž nutilo přeskakovat řádky, někdy i celý odstavec. ** proto, že posledních 100 stránek bylo více o ději - díky ach bohové - a méně o.. méně o ničem.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Lucy Novák registrovaný uživatel

Kniha přečtena během pár dní. Upozornění! Kniha je poměrně hodně návyková, jakmile dočtete jeden díl, musíte běžet do obchodu pro další. Hlavní hrdinka v určitých pasážích dokáže být trošilinku otravná.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Vejunaa Uživatel aplikace KDčko

Začátek mě moc upřímně nebavil, ale poté? Kniha naprosto úžasná, dost se to ke konci zvrátilo a to jsem opravdu nečekala.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Justýnka K registrovaný uživatel

Řekla bych že jedním slovem tuto knihu i celou sérii nepopíšu. Abych řekla upřímně nemám co vytknout. I když úplně nemám věk na romantiku která je tady popsaná trochu víc do detailů, nemůžu říct že by mě to od čtení odradilo. Moc se mi líbí vztah mezi Casem, Poppy a Kieranem. I když v pár ohledech je Cas trochu „sexuální týpek” je milý a sympatický stejně tak Kieran až na to že on není tak sexuálně posedlý. Kdo tuhle sérii ještě nečetl moc doporučuji, stojí to za přečtení.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Šebestová registrovaný uživatel

Naprosto perfektní kniha, přečteno opravdu jedním dechem.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček BS registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jedním slovem BOŽÍ!! První třetina knihy se celkem vlekla. Bylo tam hodně seznamování s postavami a budování světa. Tam bylo potřeba se přes to rychle provrtat, a rychle se začíst do druhé třetiny, která teda opravdu rychle běžela a najednou sem byla u konce, kde byl takový závěr, který jsem absolutně nečekala a díky tomu, se pustím do dalšího dílu!!

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Kolafová registrovaný uživatel

První polovina je pomalejší, kdy autorka dává spíše důraz na hlavní postavu, její povinnosti a fungování světa. Druhá polovina už je monhem svižnější, rozhodně stojí za přečtení

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Gruberová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Naprostá bomba, nemohla jsem přestat číst❤️

Audiokniha (mp3), Voxi, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

První dvě knížky z téhle série jsou naprosto skvělé! A tuhle první naprosto milujuu

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 4 z 5 hvězdiček Pavlína Langová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Při téhle knize se ve mně pere po rereadingu hned několik pocitů. Poprvé jsem ze začátku dost tápala, kdo, kdy, kde. Jste hození do světa a plavte. Moc jsem se neorientovala a přiznám sem, že s JLA a jejím worldbuldingem bojuju v průběhu celé série :D Jakmile se člověk trochu chytne, do skládačky přibudou nové dílky, a ty ne vždy dávají smysl. Ale příběh mě ve výsledku bavil - hlavně jak se děj rozběhl. Poppy – nebojácná, drzá, vynalézavá ale i naivní. Vážně šla pokaždé ven jen v negližé? :D Na druhou stranu, není to žádná křehká květinka, umí se bránit a nebojí se riskovat. To vše navzdory tomu, že je vychovávaná jako ptáček v kleci. Panna. Vyvolená – o tom hodně uslyšíte 😂 Hawke – její nový osobní strážce, o jehož perfektních dolíčcích uslyšíte taky. Často 😂 Nebudu lhát, je zábavný, okouzlující, charismatický. Jejichch špičkování a škádlení Vás bude dost bavit - chemie mezi nimi fungovala na 1* 👌 „Wow efekt“ na konec hrozně předvídatelný. Nedávný rereading mi však potvrdil 1 věc. Nemůžu se ubránit dojmu, že kniha by potřebovala zredukovat. Tolik neustálých sáhodlouhých popisů a opakujících se myšlenkových pochodů a vnitřních monologů, kde se nedozvíte nic, co už by nebylo řečeno. Mám pocit, že JLA se v tomhle dost vyžívá a s každou další knihou, to jen graduje. V každém díle bych vyškrtla 200 s. - a obsah by zůstal stejný. ALE když si tyto okecávačky v hlavě trošku zredukujete, je to za mě rozhodně zajímavá romantická fantasy, která stojí za přečtení. Ten slow burn vibe mezi Poppy a Hawkem si užijete a budete se u toho chtě nechtě culit.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 4 z 5 hvězdiček Kristýna S registrovaný uživatel

Kniha se četla téměř sama. Nic náročného, pár kvalitních zvratů a některé téměř předvídatelné situace. Ale popisy postav byly dobré, každý si tam najde to své oblíbené. Musím uznat, že závěr byl trošku slabší ale i tak se těším na další díl.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna T. registrovaný uživatel

Knížku jsem zhltla během pár dnů. Je to trochu něco jiného než klasické fantasy příběhy, líbil se mi nápad i zápletka. Četla jsem všechny díly a na autorce miluju jak si postupně staví své světy. Po dočtení této série se mi nechtělo z tohoto světa pryč.

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 4 z 5 hvězdiček Natálie Šindelářová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jako co si budeme, čtivé a chytlavé to je. A když se člověk moc nezamýšlí nad tím, že to, co se někdy v knize děje je vlastně úplně fu*ked up, je to fajn čtenářský zážitek.

E-kniha, Fragment, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Ajunka registrovaný uživatel

Snad moje nejoblíbenější knížní série. Miluju každou stránku této knížky. V budoucnu se k ní určitě vrátím. Hawkea/Casteela jsem si společně s Poppy- ač se mi jméno Poppy úplně nelíbilo- zamilovala a bavily mě jejich hašteření, vtípky a hádky mě vždy zabolely u srdce. Jsem nadšená, že autorka pokračuje sérií o první Panně!

Kniha, Fragment, 2021, 9788025353318

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Hrvačić registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečteno doslova jedním dechem... Když už se člověk začte, nejde přestat.