Nádherný příběh. Četla jsem eknihu,ale koupím si i papírovou, zaslouží si místečko v domácí knihovničce ❤️.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026914891

• 5 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečetla jsem ji jedním dechem. Mohu jen doporučit.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026914891

• 5 z 5 hvězdiček Nela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Krásný příběh! Dočetla jsem před malou chvilkou a stránky jsem doslova hltala vždy, když jsem měla možnost. Hlavní postavy - Claru a Jonaha jsem si naprosto zamilovala i přesto, že je Jonah ze začátku tak trochu mrzout. Ale není se čemu divit, po tom všem čím si prošel. Příběh je napsaný neskutečně čtivě, mile a napínavě. Původně jsem myslela, že bude větší část věnována příběhu z roku 1860, ale byla jsem mile překvapena, když se děj odehrával spíše kolem současnosti. V příběhu není nouze o napětí, romantiku, ale ani o intimní kapitoly, které však autorka popsala skutečně decentně, krásně a bez vulgarit. I to je jedním z důvodů mého vysokého hodnocení - je velmi těžké napsat milostné scény tak, aby nevyzněli vulgárně a lacině, a to se autorce povedlo! Skutečně skvělá práce! Minulost a současnost se proplétají....autorka poukazuje na silně poškozenou psychiku člověka po tragické ztrátě blízkých i zdravotních problémech. Proti němu staví optimistu a neskutečně vřelého člověka, který je vždy ochoten pomoc a nabízet jí vždy tak, jak je potřeba a nikam se nevnucovat. Psychické zdraví je stále upozaďováno před fyzickým, nemá však nikterak menší váhu. Často jsou psychické problémy utlačovány, nevnímány a opomíjeny...ačkoliv je důležité se jim věnovat a řešit ej správným způsobem. Hlavní hrdinka na Jonaha netlačí, věnuje mu čas i prostor, který potřebuje aby se opět vrátil do svého života. Přístup Clary je skutečně skvělý a je dobrým příkladem, jak se v podobných situacích chovat...takové věci se nevyřeší za den...je třeba jim dát čas. No, vypovídala jsem se dost....Knížku vřele doporučuji! Určitě najde místo i ve Vaší knihovně stejně tak, jako v té mé! :)

Kniha, Baronet, 2020, 9788026914891

• 5 z 5 hvězdiček Miroslava Svobodová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nádherný příběh naděje,tajemství,láska ...prostě krásné čtení .Múžu jen vřele doporučit .

Kniha, Baronet, 2020, 9788026914891

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Po dlouhé době opět příběh, který pohladí po duši, utkví v hlavě a nelze na něj přestat myslet. Je to splněné přání každého čtenáře, kterého vyprávění pohltí a dá mu takový klid a mír, lásku a porozumění. Knihu mohu vřele doporučit všem, kteří věří na kouzla lásky.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026914891