• Jiří Klimeš Jiří Klimeš

Mysteriozní a psychologický thriller bez kompromisů. To je popis tohoto románu v jedné větě. Jestli se vám často stává, že dokážete předpovídat děj v knihách, tak tady si ani neškrtnete, to vám garantuju. Člověk, který dokáže vyplodit takhle složitý a spletitý příběh má moji hlubokou úctu. Omlouvám se za silná slova, ale pro mě je Útočiště geniálním dílem, které si zaslouží obrovskou dávku pozornosti z řad čtenářského obecenstva. Mé doporučení je na místě.

4.6 z 5 13 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 0.3 z 5

• 5 z 5 hvězdiček Jana Šamšová registrovaný uživatel

"Naděje je jediné moje útočiště." Nemá smysl psát anotaci, nemá smysl psát ani žánr, dokonce ani hlavní postavy. Najděte si své útočiště, místo, kam se uchýlíte a čtěte. A ono vás to chytne. Chytne a nepustí. Příběh je zamotaný a zaručuji vám, že i vaše hlava z něj bude zamotaná. Protože tento zprvu mysteriózní příběh s legendou o králi duchů přechází v kriminálku a nakonec je z toho jeden z nejlepších psychologických trillerů, co jsem doposud četla. Jen těžko lze napsat víc bez toho, aniž bych nespoilerovala. Nespočet WTF okamžiků, nespočet otázek, které vyvstávají z mé mysli i po dočtení posledního řádku. Jediné vysvětlení, které mám pro tento příběh je náš citát, který s dcerou rády říkáme, a to: "Lidská mysl je skříň, jejíž dveře vedou do Narnie." Neberte to však doslova, stejně jako slova v této knize.

Kniha, Metafora, 2020, 9788076251281

• 3 z 5 hvězdiček Jitka Papíková registrovaný uživatel

Smíšené pocity Pro mne dost morbidní Určitě bych se ke cteni teto knížky nevrátila Papikova