0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: Inovační potenciál EU-27 v letech… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management inovací
-
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
-
Kreativita a inovace v organizaci
-
Zlepšování a environmentální inovace v podniku
-
Inovace je rozhodnutí
-
Moderní marketingová komunikace
-
Tvořivost a inovace v práci manažera
-
POP - In-store komunikace v praxi
-
Service Design Management
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Kreativní management v praxi
-
Projektový management v praxi
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
Moderní retail marketing
-
Moderní marketingová komunikace
-
Moderní hotelový management
-
Velký slovník marketingových komunikací
-
Telemarketing v praxi
-
Marketingová komunikace
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
-
Emoce v marketingu
-
Marketing kulturního dědictví a umění
-
Koučování v manažerské praxi
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
- Nakladatel
- RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA,PaedDr. Olga Zelinková,CSc.
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 194
- datum vydání
- 1.01.2012
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE