0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
50 Kč s DPH
Jsme transparentní
Filmovou a televizní fakultu Akademie múzických umění v Praze studovalo v akademickém roce 2015/2016 včetně zahraničních 491 studentů. Pavla Jecha na děkanském postu vystřídal Zdeněk Holý a na ročníkových klauzurách či státních zkouškách bylo prezentováno přes dvě stě autorských filmů, cvičení, audiovizuálních instalací, scénářů a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Klauzury FAMU 2017
-
Kapitoly o češtině jako jazyku nemateřském
-
Drama a příběh
-
Počátky literární kritiky v českých zemích (1770–1805)
-
Čtení o Elišce Krásnohorské
-
Jestlipak víte, kdo je lyrik?
-
Temná tvář české literatury
-
O komentáři, o komentátorech
-
Nástin historie literatury na Karvinsku
-
Dělej něco!
-
Tři stálice moderní české prózy: Neruda, Čapek, Kundera
-
Kapitoly z poetiky B.Hrabala
-
Svět architektury a divadla
-
Čeština mezi jazyky
-
O kočkách a kocourech
-
Soukromá korespondence jako lingvistický pramen
-
České teorie překladu I, II
-
Krásná próza raného obrození 1. Studie
-
Teorie lyriky
-
Moderní skandinávské literatury 1870–2000
-
Holaniana
-
Bohemian Rhapsodies
-
V perspektivě desetiletí
-
Proměny modelu světa v ruské próze na přelomu XIX. a XX. století
Filmovou a televizní fakultu Akademie múzických umění v Praze studovalo v akademickém roce 2015/2016 včetně zahraničních 491 studentů. Pavla Jecha na děkanském postu vystřídal Zdeněk Holý a na ročníkových klauzurách či státních zkouškách bylo prezentováno přes dvě stě autorských filmů, cvičení, audiovizuálních instalací, scénářů a fotografických souborů.
Pozvání na klauzury přijalo 16 hostů, kteří je reflektovali ve svých textech pro tuto knihu. Prvky quality TV, kultovní a fanouškovské tvorby hledala v dílech studujících režisérů televizní teoretička Irena Reifová. O výhodném minimalistickém stylu filmařů vycházejících z katedry režie psal filmový kritik Antonín Tesař. Literární vědkyně Lenka Jungmannová a filmoví teoretikové Jiří Anger a Martin Palúch reflektovali díla vznikající na katedře dokumentární tvorby. Filmové kritičky a publicistky Kamila Boháčková a Eliška Děcká dlouhodobě sledují vývoj a díla studentů animované tvorby. Různorodé přístupy studentů Centra audiovizuálních studií k výstavnímu prostoru identifikovala estetička Tereza Hadravová. Nad autorským stylem se zamýšleli a příznačné rukopisy hledali bohemista Miloslav Caňko a filmová publicistka Eva Križková. Roli světla, velkých detailů a samotného způsobu nahlížení kameramanských cvičení popisovali filmový historik Jan Křipač a filmová teoretička Kateřina Svatoňová. Texty adeptů na profesionální scenáristy podrobil analýze literární teoretik Bohumil Fořt a fotografickým dílům v kontextech teorie fotografie se věnovala kurátorka Barbora Kundračíková. Knihu uzavírají vůbec první reflexe děl z FAMU International, na která se zaměřili producent Tomáš Hrubý a americký nezávislý novinář Daniel Walber.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE