Dobrý designér to všechno ví! E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým —… Přejít na celý popis

Šokující výprodej COŽE, BOŽE?! Tolik knížek, které z akcí neznáte, ceny začínající na 9 Kč! V našem knihkupectví v OC Forum Ústí nad Labem probíhá ŠOKUJÍCÍ VÝPRODEJ. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým — a věnuje se jejich vzájemným vztahům a častým úskalím spolupráce. Detailně vás provede celým procesem vzniku nového webu či aplikace od poptávky po dokončení, upozorňuje na důležitá a kritická místa, kde designéři často chybují, a poskytuje mnohé praktické návody a cenné rady. 

Tato knížka vás nenaučí, jak dostávat nápady, jak kreslit čáry nebo držet tužku. Ale snaží se rozkrýt a pomoci pochopit všechno to ostatní, co je pro design úspěšných webů — ale třeba i aplikací, židlí nebo domů — tolik důležité a pohříchu bývá v každodenní praxi opomíjené. První kapitola pojednává o pozadí práce designéra a ukazuje, jak klíčové a určující jsou vztahy mezi všemi zúčastněnými aktéry a jak je lze využít k vytvoření dokonalého designu. Prostřední, nejobsáhlejší část podrobně prochází všechny kroky designové zakázky: jak získat všechny podklady i jak je zpracovat, čemu všemu a v jakém pořadí se věnovat, abychom dosáhli skvěle fungujícího výsledku. Třetí kapitola se pak soustředí na vizuální stránku a ukazuje, jak pracovat s grafickými prvky, prostorem, barvami a jak jejich pomocí maximalizovat účinek designu.

Pár slov o autorovi:

Petr „Pixy“ Staníček — designér, vývojář, analytik a dlouholetý popularizátor nových trendů v tvorbě webů a aplikací. Jeden z prvních blogerů na českém internetu, sloupkař a publicista. V oboru designu, médií, reklamy a později i navrhování a tvorby webů pracuje profesionálně přes 20 let. Podílel se na tvorbě prvních pravidel přístupnosti webů pro Vládu ČR, pracoval pro mnoho významných firem i institucí, jeho služeb využívají klienti z celého světa. 

 

Sdílet 0

Nakladatel
Petr Staníček
jazyk
čeština
Počet stran
386
datum vydání
1.01.2016

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 299 Kč Nápověda