4.5 z 5 11 hodnocení čtenářů

• Klara registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprosto skvělá kniha. Celeste Ng opět nezklamala, bylo to napínavé až do konce:)

• Romana Novotná registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Výborně napsaná kniha nejen o mateřství, ale i komplikovaných vztazích, které dokáží nadělat pěknou paseku. Tato kniha ve vás zažehne nejeden ohníček. Opět jedna kvalitní Odeonka.

• Zuzka-Knižníček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

4,5 * Skvělá knížka. Vůbec jsem si nečetla anotaci a podle mě jsem udělala dobře, vše jsem pěkně objevovala postupně a postupně jsem také byla nadšenější a nadšenější. Knížka vám nabídne kousek pátrání, kousek filozofie, kousek dramatu, prostě spoustu kousků z různých žánrů, které se krásně proplétají a pojí dohromady. Nádherně ukazuje úvahy, že nic opravdu není černobílé a ne vždy lze najít jednoznačnou odpověď či řešení. Příběh krásně a postupně graduje. Skvělé, za mě můžu vřele doporučit.

• Eva Francová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Příběh z předměstí Clevelandu, kde je vše přesně podle šablony a podle pravidel – lidé, bydlení, školy, práce. Elena je přesně typ ženy, která splňuje všechny předpoklady být ideální pro toto místo. Jednoho dne pronajme byt chudé fotografce Mie s dospívající dcerou. Jejich odlišné světy se střetnou a povede to ke katastrofě. U této knihy půjdu jednoznačně proti proudu. Tato kniha je všude opravdu hodně vychvalovaná, tak jsem měla i já velká očekávání, ale bohužel se nenaplnila. Měla jsem s ní několik problémů. Co mi vadilo asi nejvíc, tak to, že v anotaci je prozrazena docela podstatná část příběhu, takže jedna linie v knize mi byla předem jasná a chybělo mi tam napětí a moment překvapení. Řeší se zde hlavně téma mateřství a autorka ho tam měla potřebu dát ve všech možných formách a bylo toho prostě moc, stačily by dvě hlavní linky, ale tady se mateřství řešilo na 10 způsobů. Postavy zde byly předem rozděleny na ty dobré a zlé. A Mia, která dokázala vše zvládnout, vše vyřešit a byla ve všem tak strašně dobrá, mě neskutečně rozčilovala. Na to, jaká citlivá témata se v knize řeší a že já jsem opravdu emotivní člověk a u knih často brečím, tak mě nechala naprosto chladnou a vůbec se mě to nedotklo. Knížka mě celkově nesedla a nezaujala mě. Do čtení jsem se musela nutit, v podstatě mě vůbec nezajímalo, jak to bude dál. Původně jsem si myslela, že se po dočtení podívám na seriál, ale myslím, že ho oželím :-)

• ZUZKA registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tato neobyčejná kniha mě nadchla. Má mnoho přívlastků - mimořádná, silná, dojemná, moc mě bavila, vychutnala jsem si každičkou stránku. Celeste Ng bravurně zpracovala téma mateřství, skvěle vykreslila charaktery všech postav. Mateřství je holt krásné i bolestné !!

• Anna Čížková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nejlepší kniha roku 2018 a jedna z nejlepších knih celkově co jsem kdy četla. Naprosto úžasný příběh propírající nenásilně otázky výchovy a mateřství. Dechberoucí příběh.

• Alžběta Pávková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tohle bylo pohlazení po duši. Opravdu výborná kniha. Krásně se četla, příběh byl překvapivý. Mezilidské vztahy jsou jeho hlavním tématem a jsou skvěle vykreslené. Kvalitní a moc příjemná a překvapivá četba.