0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V pátek 7. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
85 Kč s DPH
Běžně 89 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
EDICE JSEM ČTENÁŘPracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovednostíJSEM ČTENÁŘ 1Systematické získávání základních čtenářských dovedností.Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou.… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
EDICE JSEM ČTENÁŘ
Pracovní učebnice pro systematický
rozvoj čtenářských dovedností
JSEM ČTENÁŘ 1
Systematické získávání základních čtenářských dovedností.
Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře.
Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle:
• zvládat základní čtenářské dovednosti,
• poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení.
Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad.
Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
JSEM ČTENÁŘ 2
Rozvíjení čtenářských dovedností na základě porovnávání textů.
JSEM ČTENÁŘ 3
Užití čtenářských dovedností pro získávání informací z více zdrojů.
JSEM ČTENÁŘ POVĚSTÍ 1
Aplikace získaných dovedností při čtení pověstí.
- Nakladatel
- Nová škola
- Rozměr
- 213 x 301 x 15
- datum vydání
- 14.05.2025
- ean
- 9788076006577
- Počet stran
- 56
- Hmotnost
- 216 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 3
- isbn
- 978-80-7600-657-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.