Jsem čtenář 1 (2-70)

Učebnice ( měkká vazba )

Do košíku

85 Kč s DPH
Běžně 89 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

(Vel)Mistr E a ztracená šifra dokonalosti

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 289 Kč

(Vel)Mistr E a ztracená šifra dokonalosti

EDICE JSEM ČTENÁŘPracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovednostíJSEM ČTENÁŘ 1Systematické získávání základních čtenářských dovedností.Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou.… Přejít na celý popis

Související produkty
Skladem
85 Kč s DPH
Skladem
85 Kč s DPH

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

EDICE JSEM ČTENÁŘ

Pracovní učebnice pro systematický
rozvoj čtenářských dovedností

JSEM ČTENÁŘ 1

Systematické získávání základních čtenářských dovedností.

Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře.

Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle:

• zvládat základní čtenářské dovednosti,

• poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení.

Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. 

Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou  tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.

JSEM ČTENÁŘ 2

Rozvíjení čtenářských dovedností na základě porovnávání textů.

JSEM ČTENÁŘ 3

Užití čtenářských dovedností pro získávání informací z více zdrojů.

JSEM ČTENÁŘ POVĚSTÍ 1

Aplikace získaných dovedností při čtení pověstí.

Sdílet

Nakladatel
Nová škola
Rozměr
213 x 301 x 15
datum vydání
14.05.2025
ean
9788076006577
Počet stran
56
Hmotnost
216 g
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
Vydání
3
isbn
978-80-7600-657-7

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 85 Kč Nápověda