0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Ben Horowitz, a leading venture capitalist, modern management expert, and New York Times bestselling author combines lessons both from history and modern organisational practice with practical and often surprising advice to help us build cultures that can weather both good and bad times. The times and circumstances in which people were raised… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
What It Takes
-
Small Is Beautiful
-
This Is Strategy
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
Another World Is Possible
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
The Performance Paradox
-
Start With Why
-
Four Thousand Weeks
-
An Ugly Truth
-
How to Stand Up to a Dictator
-
Scary Smart
-
Success Habits
-
One Up On Wall Street
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
How Big Things Get Done
-
The Power of the Powerless
-
The Social Brain
-
Punishing Putin
-
Goodbye to Russia
-
Energy and its impact on economics growth in the world economy
-
The Plot
-
Novinka How to Lie with Statistics
Ben Horowitz, a leading venture capitalist, modern management expert, and New York Times bestselling author combines lessons both from history and modern organisational practice with practical and often surprising advice to help us build cultures that can weather both good and bad times. The times and circumstances in which people were raised often shape them – yet a few leaders have managed to shape their times. In this follow-up to the bestselling business classic The Hard Thing About Hard Things, Ben Horowitz turns his attention to a question crucial to every organisation: How do you create and sustain the culture you want? This book is a journey through cultures ancient to modern, spotlighting models of leadership and culture-building from the samurai to prison gangs.
Along the way, it answers fundamental questions: Who are we? How do people talk about us when we’re not around? How do we treat our customers? Can we be trusted? Because who you are is not the values you list on the wall. It’s not what you say in a company-wide meeting. It’s not your marketing campaign.
It’s not even what you believe. Who you are is what you do. This book will help you do the things needed to become the kind of leader you want to be – and others want to follow.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- HarperCollins
- Rozměr
- 198 x 129 x 21
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 288
- Hmotnost
- 198 g
- isbn
- 978-0-00-874069-6
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 13.03.2025
- ean
- 9780008740696
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE