5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k… Přejít na celý popis
Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.