Hodnocení a recenze čtenářů

4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Klára Kerhartová

Ještě jsem do ní sice nezačala psát, ale je tam vše co nevěsta potřebuje. Už se těším, až začnu zapisovat kontakty na svatební salón i místo obřadu.

Kniha, Smart Factory Group, 2018, 9788090567214

• 2 z 5 hvězdiček Sandra Samantha Adamcová

Tento svatební diář hodnotím průměrně. Popravdě, čekala jsem víc. Z kapitol, které zde jsou mi třebas chybí kapitola zaměřená na zábavný program hostiny a kapitola výzdoba je spojená s kapitolou afterparty, která mi názve nesedí, v 99% když se řekne svatba, každý má na mysli po obřadu svatební hostinu. Ale budiž. Samotná výzdoba je uvedená pod kapitolou květy - což je poněkud matoucí, protože součástí svatby je vždy výzdoba i nekvětinového charakteru - jako dekorace a podobně, a takovou kapitolu tento diář nemá. Také chybí kapitola DJ a hudba, jelikož na svoji svatbu si třebas já plánuji i seznam skladem, které DJ má mít k dispozici, ta možnost zde není možná. Hudbou se zde okrajově dotýká diář v sekci "moje hudba k obřadu". Obecně je tento diář pro nevěsty, které nemají s organizací vůbec žádné zkušenosti a nemají představu co vše svatba obnáší. Já svatby již organizovala, a tak je tohle spíše jen pro mě pomůcka, každopádně to pro mě nemá takový význam, a využitelnou hodnotu to má pro ty dívky, které neví co to obnáší mít svatbu a potřebují do toho zasvětit. Pro ně to je ideální a doporučuji. Kdo již má zkušenosti může mu to přijít spíše jen jako návod jak dobře chronologicky postupovat. Navíc je zde na mě málo prostoru na psaní poznámek, málo prostoru na vlepování nebo jakékoliv uchycení obrázků,fotek, vzorků a pod. formát jakýsi zmenšení A5 mi nevyhovuje, formát klasický A5 by byl vhodnější. Velké plus je mini chronologický kalendář kde je každý měsíc řádek po řádku takže si zde lze zapsat schůzky a veškeré potřebné data což je plus

• 5 z 5 hvězdiček Jana

Skvělý pomocník nevěsty. Můžu doporučit pro organizační nadšence.

• 5 z 5 hvězdiček Jiří Lehocký