4.7 z 5 27 hodnocení čtenářů

20× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Pája registrovaný uživatel

Tak tuto knihu jsem doopravdy přečetla jedním dechem a pak ještě několik krát – taky jedním dechem :-D Příběh má spád, je napínavý, úžasně vtipný a hlavní hrdinové (včetně Charlotte a lady Aristy) mi byli velice sympatičtí. Téma cestování časem je dle mého taky hodně originální.

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 4 z 5 hvězdiček Barbora Brunclíková registrovaný uživatel

Zábavné a osvěžující

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 4 z 5 hvězdiček Lucie Paterová registrovaný uživatel

Kniha se skvělým tématem-cestování časem. Před přečtením jsem na knihu přečetla spoustu skvělých recenzí, ale i tak jsem se do ní poštěla s tím, že od ní moc nečekám, protože je určena pro mladší čtenáře. Po přečtení několika stran jsem ale zjistila, že kniha je naprosto skvělá - poutavý příběh, cestování časem, sympatické hlavní postavy. Knihu jsem přečetla jedním dechem a rozhodně si přečtu i další díly. Těším se na shlédnutí fimového zpracování. Rozhodně si nemyslím, že je kniha "pouze" pro young adults. Doporučuji.

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 4 z 5 hvězdiček Edona registrovaný uživatel

Nevím, proč jsem knížku tak dlouhou odkládala, protože je naprosto skvělá. Jsem fascinována nejen poutavým dějem, sympatickými postavami, ale i detaily o strážcích, o cestovatelském genu a o celém prolínání časů. Vše je velmi jasně a srozumitelně vysvětleno, svět K. Gier Vás určitě vtáhne jako mě a bude se Vám líbit. Jednu hvězdičku přece jen ubírám, počkám si na další díly a také jsem ke konci postrádala rychlejší spád.

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 4 z 5 hvězdiček sd1992 registrovaný uživatel

Tak tohle je naprosto boží trilogie!!! Ačkoliv musím přiznat, že právě první díl se mi zdál nejslabší ze série, tak i přesto to byla pecka! Příběh je celý zahalený rouškou tajemství, které se postupně odhaluje.. nápad s cestováním v čase byl super a o to více se mi líbí jak to autorka celé pojala a vymyslela k tomu dokonale propracovanou minulost počínaje předky hlavních postav a dobovými kostýmy konče. Ke každému dílu je natočen i film, který taktéž doporučuji

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 5 z 5 hvězdiček adask2000 registrovaný uživatel

Nemůžu říct, že se kniha něčím výrazně liší od jiných YA fantasy, ale K. Gierová má nadání dodat příběhu šmrnc a napětí! Samozřejmě je tu jako ve správně YA knize také romantická zápletka, která se ale do tohoto sladkého příběhu hodí (navíc Gierová tyhle románky doopravdy umí). Cestování časem je jedním z mých oblíbených témat a tady nechybí nic. Ani humor. Skvělé na oddych

Kniha, CooBoo, 2015, 9788074479519

• 5 z 5 hvězdiček Áňa registrovaný uživatel

Nový příběh o cestování časem. Příjemné nenáročné čtení, které mě moc bavilo.