4.9 z 5 121 hodnocení čtenářů

110× 5 hvězdiček 10× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Kateřina Součková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Online přenosy vražd, o kterých navíc rozhodují sami lidé, jak oběť zemře, jsou až hrůzostrašné. Příběh úžasný :)

• Nikola Dosedělová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Knihu mi doporučila kolegyně z práce a musím říct, že jsem ji ne jednou při čtení proklínala. Kniha je brilantně napsaná a autor opravdu nenechává čtenáři moc prostoru pro fantazii. Doposud nemohu pochopit, jak detailně a brutálně popisuje autor mučení a vraždy! Ale klobouk dolů, kniha byla opravdu zajímavá a přečtena téměř jedním dechem. Tím druhým jsem v mezičase tišila svůj žaludek.

• Dominik Roubin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Opět aktuální téma vražd, o kterých rozhodují obyčejní lidé na internetu. Myslím, že v blízké budoucnosti se něco podobného může stát realitou.

• Bozkobob registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Drsné, jako vždy. A jako vždy velmi čtivé.

• Veronika Málková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Naprosto nechutná a úžasná kniha v každé stránce. Velice brutální, akční, napínavé čtení. Carter opět nezklamal. Jeho detailní popisy nechutných vražd vás naprosto pohltí a hned se člověk cítí jako Hunter. Kniha vás nepustí, nedá spát a budete ji hltat. Třešnička na dortu od jiných dílů je zvracení společnosti v hlasování online smrti. Ano, autor to tam popsal parádně, lidé mají rádi, když mohou svým hlasováním, rozhodovat o jiných (viz. ty srajdy v televizích jako bigbrother, loveisland). Každá jeho kniha je lepší a lepší. Těším se na další nechutný díl.

• Monika Kučerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Člověk se už asi nemůže divit tomu, jaké skvělé a zároveň morbidní nápady nosí autor v hlavě. I když už máte pocit, že některé věci se opakují, slova, fráze a možná i nějaké popisy, stejnak čtete dál, protože co Chris vážně umí, je vtáhnout čtenáře tak, že knihu nemůžete odložit, dokavaď neotočíte poslední stránku. Opět krátké kapitoly a vy si říkáte, dočtu tuhle a jdu spát. Ale ona končí tak, že vám nezbývá nic jiného než prostě otočit další stránku a číst dál a dál. V knize jsou nejen brutálně popsané vraždy, ale také se dozvíme, proč tak pachatel jednal a proč tak hrozným způsobem vraždil. Opět to není nic pro slabé povahy, ale tak kdo zná Chrise ví, že od něj žádný čajíček čekat nemůžeme. A mě napadá jedna otázka, je možné hlasovat o smrti. Jsou lidé opravdu takové bestie, že by dokázali odsoudit ke kruté smrti jiného člověka jen pro zábavu? Neuvěřitelně napsaný detektivní příběh nás tak nějak nutí k zamyšlení kdo z nás by hlasoval.

• Michaela Eisnerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za mě top autor...mám přečteny všechny díly...poutavě napsané...vtáhne vás do děje a chcete vědět-co bude dál...a dál...

• Věra Reňáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tento spisovatel opravdu nezná hranici utrpení. Z každou knihou mě víc a víc šokuje. Jen to zhltám, musím na další díl. A jelikož jsem u 5.dílu, tak už mi moc nezbývá. Jeho nesmírné umění pro detail, hrůzu, a neopakovatelnost vždy překvapí. Kam na to chodí? Doufám jen že stále bude pokračovat v příbězích, aby nás čtenáře ukojil, že sériový vrazi budou sedět za mřížemi kam patří a bude spravedlnosti učiněno zadost.

• Petra Červenková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Má první přečtená kniha od Chrise Cartera a zcela jistě vím, že není poslední.

• Martina Tihlářová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Výborný příběh ze série detektiva Huntera. Jenom potvrzuje moji domněnku, že nikdo, kdo přečte jednu Carterovu knihu, u jedné nezůstane. Všechno do sebe krásně zapadá, děj je svižný, neodhadnutelný...přečteno opět jedním dechem.

• Gabriela Gažiková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Děsivé, napínavé, dechberoucí , mistrovské dílo, přečteno jedním dechem.

• Jana Trestrová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

No páni! Další pěkný kousek, kde jsem si myslela, že mě už nic nepřekvapí. Ale omyl! Dost mě ten konec překvapil. Dost velké zvraty, které jsem fakt nečekala. Což dává laťku pan Carter zase o něco výš. Vrahovi na jednu stranu se dá rozumět. Nebo spíše jeho vztek, nenávist a touha po pomstě. Přesto se mstí až moc krutě. A i když to byl opravdu psychopat a jsem strašně ráda, že byl dopaden, tak jedna půlka je mi ho je líto. Ale co se ostatních lidí týče, obávám se, že toto by se v reálném životě opravdu stalo...

• Alena registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tento díl byl vážně masakr, moc dobré čtivo.

• EVA SKÁLOVÁ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Mám přečtené všechny knihy od Chrise. Můžu doporučit všem milovníkům napínavých kriminálních příběhů. Jedinou nevýhodou je závislost, pokud přečtete jeden díl, už nemůžete odejít ani přestat !!

• Jiri Petr registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Moje prvni kniha od Chris Carter a uz dlouho jsem necetl tak dobre napsanou a chytlavou knihu, urcite se ke spisovateli vratim.

• Kateřina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Čte se skvěle

• Beáta Rousová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Pátý díl ze série od Chrise Cartera mám dočtený. Tentokrát mi to trvalo opravdu dlouho než jsem se dostala nakonec , ale s mimčem tolik času na čtení už není.... Chris Carter je mistr ve svém oboru a pokaždé žasnu nad jeho talentem a říkám si kam na to chodí..každé jeho dílo je morbidní a svým způsobem zvrácené dílo, ale miluji jeho knihy a s každým dílem stále více. Jako u předchozích čtyř dílů jsem se těšila na setkání s Robertem Hunterem a Carlosem Garciou. Budu se opakovat, ale pokaždé mám pocit že ty dva znám osobně a celý život...jsou to mé oblíbené knižní postavy a už jsou jako moji starý známí. Opět se jim na stůl dostává otřesný případ těžce narušené osoby. Tentokrát je to ale jiné a více osobní. Hned na začátku se kniha rozjede do úžasného tempa a takto pokračuje dál až do konce. Opět se tu dočkáme zapeklitého a morbidního případu...každá jednotlivá vražda je popsaná do toho nejmenšího detailu a rozhodně to není pro nikoho se slabým žaludkem. Kdybych měla více času určitě bych ji přečetla během několika dní a i když je první díl skvělý je až neuvěřitelné že každá další kniha je o stupeň výš.

• Aneta Řepová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha, byla úžasná a drsná jako vždy. Pan Carter to zkrátka umí a je to můj miláček.

• Magda Klementova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček