4.9 z 5 7 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana H registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ali Hazelwood nikdy nezklame!

Kniha, Sphere, 2024, 9781408728864

• 4 z 5 hvězdiček Soňa Dlhopolčeková registrovaný uživatel

✨️Bride - Ali Hazelwood✨️ Prvá PNR od Ali Hazelwood? Yes, please! paranormal romance (PNR) upíri vs. vlci dohodnuté manželstvo slow burn he falls first fated mates found family grumpy x grumpy Bola to najlepšia PNR, akú som čítala? Nie. Bavilo ma to? Veľmi! Svet je rozdelený na časti, kde žijú upíri (vampyres - áno, s Y), vlci (weres) a ľudia a tieto skupiny sa nemiešajú a vládnu medzi nimi nezhody, strach a konflikty o územie. V záujme zachovania mieru sa dohodne manželstvo medzi vlčím alfom Lowom a upírkou Misery. Avšak Misery má svoje vlastné skryté dôvody na toto manželstvo - pátra po stratenej priateľke. Kniha sa čítala výborne. Hlavne prvú polku nebudete chcieť pustiť z ruky. Nečakajte žiadne high stakes ani žiadnu veľkú akciu, toto je na feel-good strane spektra PNR. Hoci sa upíri aj vlci tvária veľmi nebezpečne, Lowe je úplný zlatý retriever zabalený do podoby veľkého sexy zádumčivého alfu a Misery je milá, vtipná a úplne neškodná. Bavilo ma sledovať, ako sa stali najskôr priateľmi a potom niečo viac. Chémia medzi nimi bola skvelá. Rovnako super boli scény s malou Anou. ✨️ "You are not a problem, Misery. You are a privilege." ♥️ ✨️ Veľmi sa mi páčil humor a vtipné dialógy medzi postavami a takisto zábavné situácie, ktoré vyplynuli z úplnej odlišnosti medzi nimi, keď napr. Misery je white-hat hackerka a Lowe nevie pomaly ani zapnúť PC Avšak v druhej polke už dej akoby trochu stratil tempo a záverečná konfrontácia bola rýchla a klišovitá. Nepáčil sa mi ani úplne zbytočný third-act breakup, ktorý na danom mieste nedával zmysel. Veľa zbytočného priestoru dostala ich údajná fyzická nekompatibilita (ehm, knot.. if you know, you know ). Takisto Miserina cluelesness bola časom až extrémna.. Napriek týmto výtkam je však kniha veľmi zábavné čítanie a bude vás baviť. Postavy sú sympatické, chytia vás za srdce a tak prípadné nedostatky bez problémov prehliadnete. A záverečná scéna z epilógu absolútne navnadí na ďalšiu knihu a ďalší pár . Moje hodnotenie: 4/5⭐️

Kniha, Sphere, 2024, 9781408728864