4.1 z 5 115 hodnocení čtenářů

53× 5 hvězdiček 30× 4 hvězdičky 25× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Nela Svobodová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh je velmi čtivý a troufám si říct, že vtáhne všechny čtenáře již od prvních stran. Autorka otvírá téma společenských rozdílů vzniklých na základě finančního bohatství. Sledovat propast mezi nižší a vyšší třídou je opravdu zajímavé. I přesto mám však k příběhu několik bodù, díky kterým jsem si příběh až tolik neužila. Naše hlavní hrdinka sice vyrostla ve zlaté kleci, ale z jakého důvodu ji chybí selský rozum? Je talentovaná, chytrá, ale osobní život absolutně nezvládá. Žije ve zlaté kleci, ale nežije mimo realitu! Sex 5x za tři roky je podle ní v pořádku? Stále posílat květiny a za něco se omlouvat je další známka funfujícího vztahu? Cítím z hlavní hrdinky dost rozpolcenou osobnost a nemám pocit, že by to byl autorčin úmysl. Hlavního hrdinu jsem si po pár stránkách oblíbila. V první polovině knihy působil velmi rozumně a stál nohama na pevné zemi. V druhé polovině jakoby převzal chování hlavní hrdinky a začal stejně tak vymýšlet hlouposti a věřit všemu, co se kde šustne. V mých očích nakonec klesl. Trochu jsem bojovala se zbytečně vyeskalovanými situacemi. Ty jsou postavené na urážlivosti a neschopnosti komumikovat. Osobně bych ráda viděla skutečně problémy, nikoliv "mám pocit" a "určitě tím chtěla říct". Když už dochází k hádkám, mělo by to mít pořádně pevné základy, aby se z toho stalo zajímavé drama se spoustou emocí. Nebýt rozdvojené osobnosti hlavní hrdinky a také zbytečných hádek, příběh je skvělý. Přenáší velmi reálně pojatou propast v bohatství společnosti. Hodnotím 3,5/5

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 4 z 5 hvězdiček Nikola Nikoleta registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh se mi líbil, už od začátku a vtáhl mě hnedka od první stránky. Líbilo se mi sbližování hlavních hrdinů. Oba měli k sobě předsudky hlavně kvůli bohatství. Líbilo se mi jak autorka zpracovala, že bohatství nám nezajistí štěstí a že neexistuje k němu zkratka. Donna mi přišla v některých chvílích naivní, ale někdy rozumná, nepochopená a nespoléhala se jenom na tatínkovy peníze. Sebastian byl na začátku knihy zodpovědný, ale ke konci měl někdy až nelogický a přehnaný chování. Malcolm mi strašně lezl na nervy hlavně ke konci kde už jsem ho normálně chtěla vyhodit z té vily. Val mi přišla jako taková ta blaznivá postava, která s Donnou byla opravdová kamarádka, ale někdy se až moc honila za slávou. Jsou zde i jiné postavy, ale ty jsou záporné tak o nich nebudu říkat, ale nejraději bych je někde nakopla. Kniha je v některých kapitolách žhavá a plná akce. Je zde i špetka mafie což se mi opravdu líbilo. Knihu jsem si moc užila a snad jednou si jí možná přečtu znovu. Ig: niky._.book

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 3 z 5 hvězdiček Šárka Vyhlídalová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh se mi líbil, od začátku byl čtivý, zajímavý, jiskřivý, plný kontrastů. Sbližování hrdinů jsem si užívala, i když nebo spíš právě proto, že to s nimi bylo jako na houpačce. Rozdíl mezi nimi byl opravdu markantní, to autorka dobře popsala. Oba měli na toho druhého předsudky, což se není čemu divit. Peníze ale automaticky nezajistí šťastný život... Taky se mi líbilo řečení, že k bohatství neexistuje žádná zkratka. Kámen úrazu je ovšem Donna. Je sympatická, působí mile, rozumně (někdy), umí se přizpůsobit, ale žije ve své bublině s takovými naivními představami, kterým se mi nechtělo věřit. Když pominu její neuvěřitelnou naivitu, udivovala mě i v dalších věcech, ne dobrém slova smyslu. To nelogické chování mi vůbec nesedělo. Sebastiana jsem si oblíbila určitě více, i když zdaleka nebyl dokonalý. :) Další postava, o které jsem nevěděla, co si myslet, byla Val. Zvláštní kamarádka. No a Malcolm? Škoda mluvit. Příběh je předvídatelný, dočkáme se žhavých scén, roztomilých částí i mírného napětí, ale "něco" tomu ještě chybí.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Bendová Dejčmarová registrovaný uživatel

Úplně jiný žánr, než standardně vyhledávám, ale moc se mi příběh líbil...

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Veru Hanzelková registrovaný uživatel

Hodně čtivé parádní ♥️ vtipné, krásně napsané, vzrušující ☺️☺️

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Kaluzikova registrovaný uživatel

Ačkoliv jsem zarytý fanoušek YA a fantasy žánru, nikdy neodolal i nějaké té romantice. Respektive snažím se rozšiřovat si obzory a brouzdat I do jiných žánrů. Toto pro mě bylo příjemné oddechové čtení. Ačkoli mě příběh nedokázal vtáhnout jako u knih se štítkem fantasy, kniha mě velice bavila. Dva lidé z úplně odlišných světů v sobě nakonec najdou pravou lásku a i přes všechny překážky a rozumné důvody proč by to nemohlo fungovat, se svět zalije v teplém světle happyendu. :).

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Koudelková registrovaný uživatel

Tohle je moje první recenze v životě :) A to čtu opravdu hodně i 4 knihy týdně , tuhle jsem opravdu přečetla jedním dechem za jeden den. Přečetla jsem a potom u poděkování jsem se dozvěděla že autorka je Češka a překvapilo mě to. Byla super a už se těším až přečtu další od téhle autorky.

E-kniha, Red, 2023,

• 2 z 5 hvězdiček Markéta Šilerová registrovaný uživatel

Asi jsem to měla číst jako mladší. Moc mi nesedl styl psaní, chvílemi jsem totiž myšlenkami z děje utíkala.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 5 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel

Moc hezká knížka. Pěkně napsaná a ač se hlavní téma objevuje často, bylo to originálně napsáno. Není tu všechno růžové. Dony mi bylo někdy opravdu líto a když měla svoje temné chvilky tak i slza ukápla. Naštěstí vše překonala a měla někoho,komu na ní opravdu záleželo.Fakt super knížka a moc doporučuji přečíst .

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Petra Žikovská registrovaný uživatel

Téma nenadchne ani neurazí. Žádná originalita, ale čtivé. Taková oddechovka na cestu.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Rosvita Hanušová registrovaný uživatel

Romantika - chvílemi trochu přehnané - ale čtivé, oddychová četba

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Karel Novotný registrovaný uživatel

Zajímavý přehled českých autorů

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Kaluzikova registrovaný uživatel

Ačkoliv jsem zarytý fanoušek YA a fantasy žánru, nikdy neodolám i nějaké té romantice. Respektive snažím se rozšiřovat si obzory a brouzdat I do jiných žánrů. Toto pro mě bylo příjemné oddechové čtení. Ačkoli mě příběh nedokázal vtáhnout jako u knih se štítkem fantasy, kniha mě velice bavila. Dva lidé z úplně odlišných světů v sobě nakonec najdou pravou lásku a i přes všechny překážky a rozumné důvody proč by to nemohlo fungovat, se svět zalije v teplém světle happyendu. :)

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Lýdie B. registrovaný uživatel

Knížka byla úžasná. Přečtena byla během pár dní. Normálně české autory nečtu, ale toto bylo naprosto skvělé. Děj, místo, zápletka, nečekaný zvrat. Příběh má naprosto vše. Okamžitě jsem si zamilovala oba hlavní hrdiny. Doporučuji

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Jana Marková registrovaný uživatel

Příjemně se četlo od začátku do konce...určitě si jí přečtu znovu..

E-kniha, Red, 2023,

• 3 z 5 hvězdiček Pavla Šteflová registrovaný uživatel

Kniha se mi četla dobře, až na to, že podle mě autorka neumí psát pohledem muže. Navíc mě ani moc nebavilo to ”budeme spolu, nebudeme spolu”. Kdyby se to neopakovalo tolikrát, tak by to bylo lepší. Asi to není knížka, kterou bych si někdy znovu přečetla, ale jsem ráda, že se objevila v mé knihovně.

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Pudivítrová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Čtivý příběh, kdy hlavní hrdinové zažívají jedno velké klišé, ona je bohatá a on chudý. Chemii jsem mezi nimi zpočátku nevnímala, ale nakonec se tam objevila. Příběh mě bavil. A jsem ráda, že je to standalone. 😊 Kniha obsahuje krásné myšlenky a citáty.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 3 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel

Propast mezi námi, je romantická knížka, kterou napsala česká autorka Tess M. Puffrová. Knížka byla čtivá (měla jsem ji přelouskanou za 3 dny) a měla celkem rychlý děj. Stále se něco dělo. Vlastně nebyla kapitola, kdybyste si řekli, že to je nuda, jelikož na to ani nebyl prostor. Příběh je o protnutí dvou světů - chudých a bohatých. Hlavní hrdinka Donna je právě z bohaté rodiny, otec ji nutí chodit na balet a účastnit se společenských večírků. Donna takový život nechce. Chtěla by dělat něco, co ji bude naplňovat. Aby se v životě uplatnila jinak, začne studovat. Do toho řeší svatbu se svým snoubencem. Navíc si přijde osamělá. No… prostě řekněme, že toho je na nic moc. Naopak Sebastian žije diametrálně odlišný život. Musí pracovat, aby uživil sebe, matku a své tři sourozence. Navíc mu Donnin snoubenec dělá potíže - musí uklízet v Donnině sídle, kde nastávají zvraty.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Strašně úžasná knížka. Rozhodně doporučuji.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016

• 3 z 5 hvězdiček Vášnivá knihomolka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na tuhle knihu jsem byla hodně zvědavá a momentálně mám z ní smíšené pocity. Anotace knihy mě velice zaujala, ale čekala jsem od knihy více. Musím uznat, že se to četlo rychle a snadno, i když v jedné chvíli jsem měla problém ve čtení pokračovat. Hlavní postava Donna mi přišla sympatická, i když ve druhé polovině knihy byla moc naivní až to bylo nereálné. A Sebastiana jsem si hned oblíbila. Líbily se mi tam ty úryvky ze španělštiny, kterou miluji. Láska mezi nimi byla uspěchaná. A nebylo moc prostoru na chemii nebo zamilované jiskření mezi postavami. Prostě najednou to tak bylo, že se přitahovali, z ničeho nic. Jejich příběh byl zajímavý a většinou jsem se dokázala do něj vcítit, ale ten konec mě maličko zklamal. Čekala jsem na konci nějaké větší překvapení, ale nic. Zdálo se mi, že to autorka uspěchala, hlavně ten epilog. Myslela jsem si, že zasnoubení mezi Malcolmem a Donnou bude mít jiný háček, než měl ve skutečnosti. A zdálo se mi, že plno věcí nebylo vyřešeno a chybí mi nějaké odpovědi. Já osobně mám ráda happy endy, ale v tomhle příběhu by mi i nevadil špatný konec, jelikož v reálu by to takhle asi nedopadlo. Hodně se mi líbil popis těch chudých a bohatých lidí a rozdílů mezi nimi. Jsem ráda, že jsem si knihu mohla přečíst, ale kniha na autorčinu celou sérii Zatracená láska nemá. Každopádně další její knihy si mile ráda přečtu až vyjdou. Knihu hodnotím nadprůměrně, protože stojí za přečtení, i když to není dokonalé. Kniha se určitě bude líbit čtenářům, kteří za každou cenu mají rádi šťastný konec, i když by to tak za normálních okolností asi nedopadlo.

Kniha, Red, 2023, 9788027721016