4.9 z 5 47 hodnocení čtenářů

39× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

právě čtu - jsem cca v polovině, kniha nemá chybu - Hary Hole je prostě super

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Veronika veronika.drdova@centrum.cz registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Můj oblíbený Harry Hole se vrací řešit sériové vraždy. A ještě víc mě potěšilo, že to nejspíš nebude poslední případ ;) Ze začátku jsem se trochu ztrácela a přemýšlela, jestli Nesbo neztratil svůj šmrnc. Ale velmi brzy se kniha opět rozjela a hltala jsem stránky. Líbí se mi velmi krátké kapitoly, nebo přesněji řečeno i v rámci jedné kapitoly sledování dalších postav. Vidíme tak do mysli Harryho, jeho týmu i vraha. Konec opět překvapil, i když si myslíte, že jste vraha odhalili, tak nemáte pravdu :) A baví mě i to, že v knihách Nesba se dozvíte spoustu zajímavosti, ať už o parazitech, detektorech lži nebo krvavém zatmění.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Martina Erbová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Napínavá až do poslední stránky.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Karina registrovaný uživatel

Nikdy mě nepřestane fascinovat jak autor dokáže psát originálně svoje díla. U této knihy to nebylo jinak. Nejsem velký čtenář, ale tuto knihu jsem přečetla jedním dechem.Doufám, že napíše další díl.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Martinková registrovaný uživatel

Také si po každé knize od Nesba říkáte "tak tohle bylo něco úžasného" a přitom po dočtení té další opět jen sedíte s otevřenou pusou? Tak u této knihy to nebylo jiné. Začátek byl maličko pomalejší, nicméně po chvíli mě kniha strhla a já s ní chodila v ruce skoro i spát! Dejte mi pokračování prosím.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Naďa Suchánková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

velmi dobré jako všechny knihy tohoto spisovatele

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 4 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Již třináctý případ Harryho Holea. Tentokrát se Harry vrací domů z Los Angeles, postaví vyšetřovací tým ze samých odpadlíků a do deseti dnů má odhalit vraha a tím zachránit hned několik lidí. Toto bylo moje první setkání jak s touto sérii, tak i se samotným autorem. Trochu jsem se bála, přeci jenom dvanáct dílů Harryho již bylo, ale kniha se dala číst i bez znalosti předchozích příběhů, ale… Samozřejmě knihu více ocení fanoušci, kteří sérii čtou od začátku. Neznám Harryho minulost, takže jsem nějaké narážky a vzpomínky na minulost nepochopila nebo nedokázala ocenit. Nemám k postavám žádný vztah, tak jsem ten příběh nemohla tolik prožít. Ale naprosto chápu, že si čtenář Harryho zamiluje a kdybych četla knihy hezky popořadě, tak věřím, že budu jásat nadšením. Celá kniha je čtivá, svižná, i když chvíli trvalo, než jsme se dostali k samotnému vyšetřování. To tu je ukázáno hezky po dnech a na tom skvěle můžeme sledovat pokroky v pátrání. Je to chytrý příběh, dobře promyšlený, i když něco bylo až dost odborné. Bavilo mě, jak si autor hraje se čtenářem a dokáže ho skvěle zmást. Já osobně mám raději kratší thrillery, kolem 350 stran je to ideální. Zatmění má více jak 500 stran, a i když to bylo zajímavé, klidně bych to zkrátila. Celkově za mě rozhodně jedna z lepších kriminálních sérií.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 4 z 5 hvězdiček Eva Urbanová registrovaný uživatel

Harry Hole po třinácté. Já tuto sérii mám ráda, ale tenhle díl je ze začátku děsně slabý. Překombinovaný. Jasně, hledal cestu, hledal sám sebe…ale nesedělo mi, že se vrací do Norska, protože si ho najmul realitní magnát Markus Røed, který je podezřelý z vraždy ženy. Dohodnou se na vysoké částce, když najde vraha do deseti dnů. První půlka se mi táhla, říkám si, tohle není Harry. To je nuda. Co bude? Cca za 250 stranou už to bylo skvělé. Popisování jak přemýšlí vrah, proč to dělá, jak to dělá, vědecky vysvětleno, co jak ve vědě funguje a to už kniha nejde odložit. Místy hnusné popisy parazitů a co provádí, velmi zajímavé informace. Vyšetřování nabývá nových rozměrů. Co jsem v téhle knize ocenila byl Ståle Aune, policejní psycholog, který leží na onkologii a u jeho postele mají poradu Hole a několik dalších, kteří mu pomáhají. Zajímavý byl i osobní život Harryho. Jsem moc zvědavá jestli se dá do kupy a přestane pít, v tomto díle už se to celkem dařilo. A zda ukotví zpátky v Oslu a vrátí se k policií? Na obzoru jsou i dvě ženy, které se kolem něj motaly i dříve. Dveře na další díl má stále otevřený a pokud vyjde, tak si ho ráda přečtu.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Josef Procházka registrovaný uživatel

Zase perfektní klasika JO NESBA. Několik dějových linek, krátké připomenutí předcházejících knih a čtení, od kterého se jen tak neodtrhnete. Napínavé až do konce, padouch dopaden, ale vůbec jsem ho netušil. Není to čtení, které hned tak zapomenete. Perfektní, doporučuji.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Miroslav Matušek registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Výborné čtení a Harry Hole opět v akci. Kniha je dobrá a jedná se o další vyšetřování vražd.

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 4 z 5 hvězdiček Jana Šimečková registrovaný uživatel

Autorovi knihy se povedlo nemyslitelné - naprostý antihrdina jako je Harry Hole se stal fenoménem, policistou s neomylným čuchem najít pachatele a také někým, nad kým drží ochrannou ruku kvůli jeho výsledkům všichni. Tahle kniha je ale jiná - Harry je okolnostmi donucen vrátit se do Švédska (dělá to ale pro někoho jiného, komu chce pomoci) a tam na žádost podezřelé má doložit, že on opravdu pachatelem není. Už jeho tým stojí za to (Harry ví, jak je do týmu dostat a komu dát nůž na krk), přesto dokáží po několika téměř fatálních omylech pachatele najít (přitom se téměř nabízel hned od začátku). Ovšem popis pachatelova chování a zabíjení je docela fuj, zábavnější části knihy jsou Harryho denní normy pití, hlídání syna apod. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál, když autor nechal konec otevřený a kam až nechá Harryho dojít (nebo spíš, kdy ho nechá upít se k smrti).

Kniha, Kniha Zlín, 2023, 9788076624757

• 5 z 5 hvězdiček Renata registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Harry opět nezklamal, přečteno jedním dechem...Nesba miluji a toto byl další podařený počin:-) už aby vyšla nějaká další kniha:-)