5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Literarytwins (Petra) registrovaný uživatel

Husí kůže, zděšení, totální panika. Tyto pocity ve mně vířily při čtení první kapitoly Emory. Nedovedu si ani v nejmenším představit, že bych se ocitla na jejím místě. A je to zároveň začátek posledního velkého příběhu v této sérii, který jsem tedy ani v nejmeším nepředpokládala. Will a Emory nám přináší opět neskutečnou jízdu. Blackchurch (viz. anotace v komentářích) se rozhodně s nikým nemazlí a hlavní hrdinku nám tentokrát přináší v naprosto novém světle. Čekali byste, že šprtka Emory bude nudná, tichá a nezajímavá? Opak je pravdou! Will byl totální zlato a nebudu ani trochu přehánět, když přiznám, že jsem ho zbožňovala od prvního okamžiku. Nemám absolutně nic, co bych mu vytkla. To jakým způsobem si všímal na Emory těch nejmenších detailů a styl, kterým si postupně získával její přízeň? Dokonalé a VELMI ČASTO jsem si přála být na místě Emmy. Kdo mi ale v této knize už totálně pil krev, tak byla postava Alex. Ano, my to chápeme, že je to určitě fajn holka, ale myslím si, že stačilo a zase bych to nepřeháněla. A ta scéna ve vlaku? Ew, ne díky, to bylo mimo mísu a navíc. A opět tu musím vyšvihnout Damona, věci, které s ním v tomto díle souvisely pro mě byly velkým překvapením a z nejvíc nenáviděné postavy série se opravdu postupem času stává největší poklad a ten epilog, já prostě miluju ty hlášky z porodnice :D Líbilo se mi i duo Emmy&Damon. Miluju celý tento příběh, miluju zápletku, miluju, jakým stylem autorka pracovala s postavami a záhadami, jednoduše a prostě to celé miluju! Suma sumárum, potřebuju se také projet podzemní dráhou a zcela jistě potřebuju skleník! Akorát teď mám neskutečné dilema, Kai nebo Will? Will nebo Kai?

Kniha, Independently Published, 2020, 9798668785964