• Marie Svobodová Marie Svobodová

Román Ever: Když se mě dotkneš vypráví příběh Abbi, jejíž život byl až do jedné osudné noci bez poskvrnky. Vyrůstala v přepychu, měla skvělého přítele, studovala a pomáhala otci v rodinném podniku. Všechno změnila těžká autonehoda, která zanechala mladé dívce šrámy na těle i duši. Přítel se s ní rozešel, musela přerušit studium a po nešetrném přístupu ošetřujícího lékaře se bojí jakékoliv bolesti.

4.5 z 5 38 hodnocení čtenářů

23× 5 hvězdiček 15× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Taxová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka se četla úplně sama od začátku do konce

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 5 z 5 hvězdiček Katrin Anna Stützová registrovaný uživatel

Knížka se mi moc líbila. Napsaná je jednoduše, takže se hezky čte. Pohltila mne a vypustila až na úplném konci. Nechyběla ani pořádná zápletka. Abbi, která při dopravní nehodě utrpěla vážná zranění, je seznámena s Davidem. David je fyzioterapeut, který ji má pomoci “postavit se zpět na nohy”. Překoná s ním svůj panický strach z bolesti a najde v něm útěchu. U toho to však neskončí, protože to mezi nimi už od samého začátku pěkně jiskří. Na Davidovi se mi líbila jeho odhodlanost, láska, kterou chová k jeho nejbližším a jeho tvrdá práce. V Abbi jsem se v některých momentech viděla, takže mi též rychle přirostla k srdci. Na druhý díl o Davidově sestře už se moc těším <3 ️ „Na rychlosti nezáleží. Důležitý je pouze směr.”

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Franzová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nevím, proč jsem knihu tak dlouho odkládala, než jsem po ní sáhla. Od první strany mě chytla a Abbi i David mi okamžitě byli sympatičtí☺️. Cítila jsem chemii mezi nimi a vývoj jejich vztahu pro mě byl naprosto uvěřitelný❤️. Nestává se mi často, že se do obou postav dokážu vcítit a přestože oba byli ještě studenti, přemýšleli dospěle👏. A nejen oni dva, ale vlastně všechny postavy mi připadaly reálně. Fyzioterapie byla zajímavým zpestřením a tleskám autorce za detaily a nastudování dané problematiky. Pro mě jako laika to byl hodně zajímavý vhled👏.

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tato kniha mi úplně vzala dech. Hltala jsem každé slovo a žila příběh s nimi. Abbi, která je za mě velmi silnou dívkou. Musí si projít hodně věcmi a za mě to zvládá jako královna. David, který nechce mít s Abbi nic společného kvůli jejímu otci, přesto ho to k ní táhne. Ona ho potřebuje, protože jen s ním nemá panický strach z rehabilitace. David to v životě také nemá lehké, žije sám s mladší sestrou, která je nemocná. Na všechno je sám a je to velký hrdina s ještě větším tajemstvím. Je to opravdu hodně silný emoční příběh, který se do Vás úplně vpije. Doporučuju všema deseti a těším se na další díl. K zapamatování: Láska vyžaduje odvahu!!!

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček janick202 Uživatel aplikace KDčko

Tato kniha mě velmi oslovila, sice se jedná o romantickou knihu, kde vám dojde, že spolu hlavní hrdinové skončí, ale příběh mě velmi bavil, byl jiný než klasické romány z prostředí vysokých škol, a též zápletky byly fajn. Rozhodně doporučuji.

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

Tato kniha mi úplně vzala dech. Hltala jsem každé slovo a žila příběh s nimi. Abbi, která je za mě velmi silnou dívkou. Musí si projít hodně věcmi a za mě to zvládá jako královna. David, který nechce mít s Abbi nic společného kvůli jejímu otci, přesto ho to k ní táhne. Ona ho potřebuje, protože jen s ním nemá panický strach z rehabilitace. David to v životě také nemá lehké, žije sám s mladší sestrou, která je nemocná. Na všechno je sám a je to velký hrdina s ještě větším tajemstvím. Je to opravdu hodně silný emoční příběh, který se do Vás úplně vpije. Doporučuju všema deseti a těším se na další díl.

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 4 z 5 hvězdiček Klárka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se mi velmi líbila, velmi rychle ubíhala a už teď se těším na druhý díl, který jsem si mohla zakoupit díky poukázce k Vánocům. Byla jsem velmi nadšená z romantické linky ačkoliv jsem vlastně od začátku tušila ,že od nenávisti k lásce je jen malý krůček. Velmi oceňuji postoj Abbi, která ačkoliv pocházela s velmi bohaté rodiny tak kvůli lásce dokázala přijmout i druhou stranu barikády jak se říká. Tento příběh mě doslova pohltil a za sebe mohu jen doporučit asi nechci prozrazovat více protože asi bych udělala totální spoiler a to by byla přece škoda. Podle mého názoru série Velmi křehké pouto opravdu stálo za přečtení byť jsem ji dlouho odkládala.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Citlivý príbeh, Obaja hlavní hrdinovia mi boli sympatickí. Určite si od autorky prečítam aj ďalšie knihy.

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Nikola Šilhánková registrovaný uživatel

Příjemná oddychovka se zajímavým příběhem. :)

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 5 z 5 hvězdiček Jana Sedláčková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh se mi velmi líbil. Byla jsem nadšená s upřímnosti hlavní hrdinky Abbi, přišla mi, že co na srdci to na jazyku. A David je velmi sympatický. Určitě si postavy i příběh zamilujete tak jako já

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Pudivítrová registrovaný uživatel

Příběh byl jako pohlazení po duši. Chemii mezi hrdiny jsem si užívala. Bavilo mě i prostředí hlavních postav, fyzioterapie se moc nevidí.

Kniha, Red, 2023, 9788027712052

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Šnebergerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Mě určitě zlákala už ta anotace, zněla skvěle. Lékařské ,,rehabilitační prostředí” ve kterém se příběh odehrává, mi bylo maličko blízké. Přeci i když nemám dostudováno, jsem nějaký ten čas se v něm pohybovala. A i když nemůžu říct, zda je vše v knize psané správně, a to jsem ze školy už dlouho. 🫣 Ale některé termíny mi byly povědomé a dokázala jsem si scénu tudíž docela dobře představit. Celé je to zase vyprávěno z obou pohledů. ❤️❤️ Abbi, jež se snaží po autonehodě uzdravit. Ovšem šlo by to lépe kdyby u ní poté nevznikl doslova panický strach z bolesti. 🥺Kterou i tak denně trpí. Zatím se nikomu nepodařilo s ní nějakého posunu k lepšímu. A tak je stále uzavřenější do sebe. 👨‍⚕️ David, který zde pracuje při škole a je dobrý v kontaktu s lidmi, je možná trošičku donucen zkusit ji pomoci. 😂😂😂 On už od začátku odmítá, nechce se s ní setkat, kvůli tomu, kdo je jejím otcem. Jenže nakonec povoluje a už při první kontaktu se mu daří. Abbi si ho získá svojí povahou, ale stále tu je ten černý mrak nad tím, čí dcerou je. Tento tajemný důvod nám nezůstane dlouho hádankou. Autorka ho velmi brzy prozradí. Možná jsem i z těch náznaků, něco podobného i tušila. 💵💵 David nejen že studuje, pracuje a to hodně, ale stará se i o svoji mladší sestru. I přes stipendium a tím co vydělá moc nemají. Jak se do toho všeho nakonec zamotá právě Abbi? 📖📖 Příběh není nic, co by bylo nějaké velké drama a ani na koci mi to tak nepřišlo. Ovšem je to takové pohlazení po duši. 🥰Abbi je zraněná nejen fyzicky ale i psychicky. David ji nejen velmi pomohl, ale i jí přitahuje. Jenže má to tak i on? 😏 Ti dva mě bavili už od prvního setkání i během vývoj jejich vztahu, až po závěr. Bylo to srdečné, krásné a rozhodně jsem si tento příběh zamilovala.❤️ Na pokračování se už moc těším.

Kniha, Red, 2023, 9788027712052