4.7 z 5 84 hodnocení čtenářů

66× 5 hvězdiček 14× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Hrdinová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jak název napovídá je to brutální ale rozhodne to stojí za to. Dan dokázal vypadat rozkošně při mučeni vrahů a to se musí nechat. Je to trochu podobné seriálu Dexter. Takže pro fanoušky velké lákadlo.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček T. R. registrovaný uživatel

Mohu jen doporučit.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 2 z 5 hvězdiček Jakub Josiek registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tato manga je neskutečně overrated. Hlavní postava je nezajímavá a nemá nějaký hlubší příběh či se čtenáři nedostane vysvětlení, proč tak jedná. Pozitivní stránkou na tomto díle je kresba a celkový vizuál. Recenze je psaná po přečtení všech dílů :))

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Šírin Hudečková registrovaný uživatel

Dokonalá manga!

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 3 z 5 hvězdiček Jack Godman registrovaný uživatel

Celkem dobrý, místy dost drsný, aůe čekal jsem rozvíjející příběh se zajímavými zvraty, podobně jako v Dexterovi. Tohle je spíše soubor povídek šablonovitých padouchů, kteří na konci dostanou trest o hlavního "hrdiny".

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Aleš Richter registrovaný uživatel

Hiroki Dan je úspěšný mladý muž, syn bývalého policejního ředitele, který právě získal nejvyšší ocenění za vyšetřování případu série sexuálních napadení. Hezoun, o němž si špitají kolegyně na dámských hajzlících. Sympaťák každým coulem. Nicméně je to samotář a veškerý volný čas tráví výrobou keramiky, o čemž svědčí značné množství nepovedených hrníčků, které má stále po ruce. Nenechte se však oklamat. Ve chvíli, kdy se Hiroki dozví o nějakém zločinci úspěšně se vyhýbajícímu spravedlnosti, dostane tik do oka, což předznamenává probuzení jeho druhého já – osoby, beroucí spravedlnost do svých vlastních krvavých rukou. V první knize ze série BRUTAL: Zpověď detektiva z oddělení vražd z pera Kei Kogy - klasický černobílý japonský manga komiks, který někdo může přirovnávat k veleúspěšnému americkému seriálu Dexter - Hiroki Dan pořeší hned dva případy: sériového vraha přezdívaného Vražedný pošťák, dopadeného a uvězněného v jeho šestnácti letech, který je nyní propuštěn na svobodu, aby se za pomoci médií stal celebritou a skupinku mladíků, v čele se zazobaným Teru Ikewakim, bavící se tím, že v barech slečnám do drinků hází oblbováky, aby je pak za přítomnosti kamery hromadně znásilňovali. No řekněte sami, nezaslouží si takové činy řádně potrestat? A od toho je tu právě Hirokiovo druhé já, což je sakra vynalézavý parchant. Eliminaci zločinců si náležitě vychutnává a místo servítků si k "práci" bere na pomoc všelijaké pomůcky a nářadí, aby bylo zloduchovo utrpení co největší. A jak avizuje titul knihy, je to opravdový BRUTAL. Kdo viděl nějaký ten asijský krvák, moc dobře ví, o čem je řeč. Kresby Ryou Izawy jsou náležitě přehledné a detailní. Netuším, zda je série již uzavřena, ale podle všeho je na světě doposud pět knih, které by mělo v poměrně rychlém sledu vydal nakladatelství Dobrovský prostřednictvím své edice Gate. A jelikož to vypadá, že se do Hirokiho zakoukala jedna z jeho kolegyň z práce a jak všichni víme, zla je všude plno a hlavně nikdy nespí, nejspíš nás čeká ještě pořádný BRUTAL.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Zabloudilová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jedním slovem "SPOKOJENOST"!! ^•^ Samotný děj mi hodně připomíná seriál Dexter či Příběh Jeffreyho Dahmera, což z mé strany přidává jedině na "suprovosti". Rozhodně doporučuji všem milovníkům "temnější literatury" ^•^ a doufám, že čekání na další díl rychle uteče :DD, protože už teď se nemůžu dočkat :DD

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček James Moriarty Uživatel aplikace KDčko

Skvělý thriller z Tokia. Pokud vás bavil seriál Dexter, rozhodně si tuto mangu nenechte ujít.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Makyy_CringeKid Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Fakt je to brutal

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Karolína Kydlíčková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Stojí za to přečíst.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 4 z 5 hvězdiček Jakub Skokan registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Mé první anime, trochu sadističtějšího rázu. Příběhově krásně zpracované

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 4 z 5 hvězdiček Anděla Cetlová registrovaný uživatel

Příběh super, nechutný, brutální a všechno za co jsem mega ráda. Jenom jsem čekala že jich tam bude víc případů, než jen dva v jedné knize.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Hana Neničková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dobré čtení, temné, napínavé. Sice místy trošku víc brutální, takže pokud nejste až moc citlivky klidně si přečtěte.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Jakub Křížek registrovaný uživatel

Naprostá pecka která kombinuje myšlenku Shinigami a Dextera který loví ty nejhorší zrůdy společnosti na které ani jeho kámoši od policie nedosahnou .Kdo miluje extrémní Gore v Manze a neudělá se mu špatně z explicitních činů a scének tak tohle bude pro něj supr

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Vojtěch registrovaný uživatel

Úžasná manga se skvělým příběhem. Nesklamala!

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček D. F. registrovaný uživatel

Nemám na to co říct, jenom to, že doporučuji

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Eliška Labská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

předčteno jedním dehcem , moc jsem si to užila a určitě doporučuju lidem silnejší povahy. na 100% budu kupovat další díly

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 5 z 5 hvězdiček Markéta Hlavičková registrovaný uživatel

Jak říká hodnocení, doslova přečteno jedním dechem. Děj mě vtáhl, stejně tak Danův šarm, brutalita i kreativita způsobů, jakými se zvládl vypořádat s ,,odpadem společnosti". Very well enjoyed, tleskám.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 4 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

Četli jste už někdy nějakou knihu, u které vám bylo nevolno? Tato manga určitě není pro každého. Upozornění na stránkách KD tak prosím nepřehlížejte: „Doporučujeme pro čtenáře starší 18 let. Série obsahuje explicitní zobrazení krve, násilí a sexuálních scén a může na některé čtenáře působit znepokojivě.” Já do toho šla, že to v pohodě zvládnu a musím přiznat, že ke konci už jsem jen chtěla mít za sebou všechny ty nechuťárny. Každopádně mě něco pořád nutilo číst dál. Asi zvědavost jak se bude příběh vyvíjet. Co se týče hlavní postavy, těžko říct jak ho hodnotit. Na jednu stranu bral do svých rukou spravedlnost a trestal zločince, jež se vyhnuli spravedlnosti, jenže jakým způsobem. Nejen z toho mi opravdu nebylo dobře. Každopádně je to zajímavé pojetí detektiva. Nejsem nějaký extra čtenář mangy, tohle byla má druhá, takže moji recenzi berte opravdu objektivně. Píšu jak působila na mě, nevím o tom toho tolik jako jiní. Ale kresba mi přišla opravdu povedená, text se četl dobře, už jsem si i zvykla na směr/styl čtení mangy. Četla jsem nějakou stížnost na papír, to ovšem nemůžu posoudit. Já s tím problém neměla. Obecně však vůbec netuším jak mám něco takového hodnotit. Četlo se to rychle, dobře, bylo to zajímavé, avšak doporučuju to lidem se silnou povahou, kteří zvládnou mrtvoly, násilí, krev apod.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957

• 4 z 5 hvězdiček Danuše Víšková ml. registrovaný uživatel

Brutal rozhodně není příběhem určeným pro děti a mladistvé, ba ani pro spoustu dospělých slabší povahy. Na druhou stranu lidem, kteří se s násilím podobného druhu již na obrazovkách či stránkách knih setkali a rádi ho vyhledávají může připadat, že už viděli i horší věci. Je pravda, že - alespoň podle mého názoru- člověk, který si podobné příběhy užívá, musí být trošku morbidní a pokroucený, většina lidí z nich bude prostě jen znechucená. Stejně tak spousta lidí detektiva Dana odsoudí jako zvrhlíka a nebude pro jeho činy mít pochopení. Někteří, jako třeba já, s ním ovšem budou velice sympatizovat a fandit mu. Zločinci by prostě svému osudu uniknout neměli. Dostává se nám zde dvou případů rozdělených do několika kapitol - v první z nich je hlavním záporákem vražedný pošťák, jehož cílem jsou malé holčičky, v druhém zase partička kluků, která si založila byznys na lovení dívek na párty za pomoci omamných látek a jejich následným brutálním znesvěcením, které si ještě s oblibou natáčí. Pokud jsou pro vás tato témata příliš už pouze takto z popisu, vyhněte se této manze velkým obloukem. Hiroki Dan je podle mě velký sympaťák a vlastně mě docela mrzí, že ačkoliv je hlavní postavou příběhu, nedostane v prvním díle ani zdaleka tolik prostoru, kolik bych si přála. Na druhou stranu mi přijde, že se tím o to víc jeví jako konečný soudce a vykonavatel trestu, což působí dramatičtěji. I u Zpovědi detektiva z oddělení vražd jsem byla velice spokojená s překladem a sazbou, volbou fontů a prací s vizualizací citoslovcí typických pro mangu. Doufám, že i další mangy budou v tomto duchu pokračovat a udrží si nasazenou laťku. Brutal tedy opravdu není pro všechny, naopak je určen spíše poměrně úzkému okruhu čtenářů, kteří si ho ovšem podle mého názoru o to více užijí. Jsem zvědavá, co přinesou další díly. Pokud v nich bude víc Hirokiho Dana a ještě o kapku víc násilí, zlobit se vůbec nebudu.

Kniha, GATE, 2023, 9788027714957