4.6 z 5 50 hodnocení čtenářů

32× 5 hvězdiček 16× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Toto bolo dobre ale neznasam ak je niekto moc tvrdohlavy a silou mocou chce vsetko zvladnut sam a neviem nieco mi chybalo aby bola kniha pre mna dokonala. Ale inak skvele a clovek sa nenudi

E-kniha, Red, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Nemůžu úplně říct který díl se mi líbil víc, protože oba mi přišly dost odlišné ve všem. Oba hlavní hrdinové se již znají dlouhou dobu, jenže Carla to nemá zrovna jednoduché. Sama vychovává dva mladší bratry, studuje a ještě chodí do práce. Nikdo ani její bývalé kamarádky vůbec neví proč se od nich distancuje a, že skrývá velké tajemství aby ji bratry nevzaly. Mitchell je z lepší rodiny, plave za tým ve škole a jeho sestra je kamarádka Carly, do které je Mitchell blázen. Carla má ovšem svých starostí dost a Mitchella má za kluka ze zlaté rodiny který nemá vůbec žádné problémy. Kniha se četla úplně sama, stejně jako první díl. Autorka vše tak krásně popisuje, člověk si vše dokáže krásně představit. Kniha utíkala pod rukama a příběh byl opravdu moc hezký. Mitchella obdivuji za to, že se nevzdal. Myšlenka z knihy: Jakmile se rozhodnete pro naději, je možné všechno.

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 5 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Krásny príbeh. Emotívne podaný. Hlavné postavy som si veľmi obľúbila.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Jana Melicharová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tato kniha se mi líbila možna i více než 1 díl. A to je co říct. Clara to nemá vůbec jednoduché. A Mitchel je prostě zlatíčko. Já si knihu užívala jen mě mrzelo že příběh nebyl delší. Doporučuji

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Martina Vítková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Byla klidnější a oddychovejsi oproti prvnímu dílu,ale za mě pohodová romantika

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 4 z 5 hvězdiček Jessica Exnerová registrovaný uživatel

Co se týče romantiky, nemám absolutně co vytknout. Bylo to slow burn ale zároveň pěkně jiskřivé :) No a celá kniha je vlastně jen o romanci mezi Carlou a Mitchellem - nic víc jsem ani nečekala a pokud ani vy nic víc čekat nebudete, garantuju spokojenost :)

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 4 z 5 hvězdiček Michaela Šnebergerová registrovaný uživatel

Carla Santosová je velmi temperamentní latinoameričanka, co na srdci to na jazyku. Silná a odvážná dívka, která se krom studia VŠ stará i o své dva mladší brášky. Obzvlášť jeden z nich ji dá velmi zabrat. Nejen, že s ním cloumá puberta, ale své kamarády si nevybírá úplně dobře. Carla to neměla v životě lehké, proto si vystavěla kolem sebe hradby a nechce skrz ně nikoho pustit. Bojí se komukoliv důvěřovat a chce se spoléhat pouze jen sama na sebe. Mitchell Moore je kapitánem plaveckého univerzitního týmu a v kolektivu velmi oblíbený. Byl až neskutečně milý, laskavý a slušný kluk. Za mě byl úplný zlatíčko a velké plus má za to, že to byl fanoušek Marvelu Zdálo se mi, že Carla na něj byla někdy celkem protivná. Kniha poukazuje jaké mohou mít neuskutečněné sny rodičů vliv na jejich děti, rozdílnost společenských vrstev nebo nutnost rychle dospět a být zodpovědný za svou rodinu. Obdivuji Carlu, jak vše sama zvládala a také, jak se snažila postavit svému strachu. S hlavní postavou jsem se i trochu ztotožnila, protože i já mám podobný strach, ale ne v takové míře jako ona. Co se ale stane, když Michell, člověk, kterého nemá ráda zjistí její tajemství? Nechá Carla spadnou své hradby, aby ji Mitchell pomohl s jejími démony? Uvědomí si Carla, že nemusí být na všechno sama, že ji její přátelé vždy rádi pomohou a to, že láska může být skutečná? Na tuhle knihu jsem se moc těšila, protože Spálené mosty byly naprosto skvělé Líbila se zde mi pomalu rozvíjející romantická linka mezi Carlou a Mitchellem, která vedla ze strany Carly od nenávisti k lásce ❤️ Knihu jsem zhltla během dvou dnů a hodnotím 4/5* Jsem moc ráda, že se u nás překládají knihy od německých autorek, protože ty tu romantiku prostě umí a Potepené lodě nejsou výjimkou a ta obálka úžasná ❤️ Nemůžu se dočkat dalších příběhů z Fletcherovi univerzity

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Laštincová registrovaný uživatel

Pokračovanie série ako sa patrí, aj keď úplne odlišné od predchádzajúcej knihy. Čaká vás ... - slown burn - dual POV - prostredie univerzity - obľúbený dobrý chlapec - uzavreté dievča - trauma Carla a Mitchell mali za mňa neuveriteľnú chémiu. Takmer vždy som na ,,zlých chlapcov,, a to Mitchell určite nie je, no aj tak by sa mi z neho podlamovali kolená. Ich láska a cesta ma očarila každou jednou stranou.

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Purnochová registrovaný uživatel

Ústřední dvojicí v tomto příběhu jsou Carla a Mitchel, které už známe z předešlého dílu. Carla se od všech drží odstup a nerada o sobě mluví. Jediná, kdo o ní ví všechno, je její kamarádka a spolubydlící Lenny. Nicméně, po nešťastné nehodě se více sblíží s Mitchelem, který se ukáže jako chápající a ohleduplný. Začnou spolu trávit více času a díky tomu se začínají sbližovat. Časem se ukáže, že by mezi nimi mohlo něco být. Ke všemu Mitchel ke Carle už nějakou dobu něco cítí, takže pro něho je tohle sbližování více osobní. Ti dva měli mezi sebou úžasnou chemii. Bylo to jiskřivé, ale zároveň milé. Od samého začátku mě bavilo jejich pošťuchování. I když se mi to líbilo, tak jsem si více užila příběh s Thoržíšem. Mělo to o trochu větší náboj. Ale i tak je to moc hezký příběh. Už teď se těším na příběh Lenny a Creda. Myslím si, že tohle by mohlo být hodně zajímavé.

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 4 z 5 hvězdiček Romana Beranová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

První díl se mi líbil více.

Kniha, Red, 2023, 9788027704866

• 3 z 5 hvězdiček Terka registrovaný uživatel

Já se teda musím přiznat, že jsem zatím ještě nečetla Spálené mosty, tak nemám s čím srovnávat, ale brzo se k nim dostanu!❤️‍ Byla fakt hezká ta chemie mezi hlavními hrdiny, ale později mě to přestalo bavit a docela jsem je nechápala. V některých momentech jsem byla lehce zmatená a nechápala jsem co Mitchell na Carle vidí..Carla má určité tajemství na které všichni nechou aby přišla, ale najednou se do zví právě Mitchell. Carlyn brácha by si měl rozmyslet co dělá a přišlo mi, že to Carla tolik neřešila a prostě je jenom sprdla. Nemůžu říct, že by mě ta kniha nebavila. Bavila a moc. Strašně mě zajímalo to tajemství a to jak se posune vztah a ze začátku to bylo fakt dobrý a zajímavý✨. Nakonec můžu říct, že to byla průměrná kniha

Kniha, Red, 2023, 9788027704866