4.2 z 5 48 hodnocení čtenářů

24× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Literarytwins (Petra) registrovaný uživatel

Já se na tuto knihu tak moc těšila, dlouho jsem nečetla žádnou sportovní romanci a enemies to lovers je moje oblíbená kategorie. Navíc je to všude prezentováno jako další senzace TikToku po Hypotéze lásky. Upřímně moc nevím, jak tuto knihu zhodnotit. Špatné čtení to nebylo. Ale já jsem od toho upřímně čekala mnohem, mnohem víc a byla jsem ve výsledku poměrně zklamaná. Nathan Hawkins, kapitán hokejového týmu a sportovní naděje a proti němu excelentní krasobruslařka Anastasia Allenová, která se plně připravuje na zářnou budoucnost v párovém krasobruslení a chce se dostat až na olympiádu. Jenže co se stane, když po jednom nedorozumění musí tyto dva proti tábory ubrat na svých požadavcích a naučit se sdílet společně jednu arénu? Anastasia navíc nesnáší jakékoliv závazky a brání se exkluzivitě. Jenže Nathanovi její vnitřní plamen natolik učaruje, že se rozhodne ji získat stůj co stůj. Není nic, co by pro něj bylo překážkou. On byl skvělý naprosto od začátku, jeho povaze nemám vůbec co vytknout, byl vlastně takový medvídek a totální hrdina všech, ovšem jen dokud se nezavřely dveře ložnice. Bože, tahle kniha rozhodně klame obálkou. Bylo to totálně žhavé čtení a on byl prostě nejvíc sexy! Líbila se mi postupný vývoj jejich vzájemného vztahu. Stassie pro mě byla ale méně zajímavá. Mně moc nesedla její rozvláčná povaha a odpor k citům a závazkům (ano pochopila jsem její strach z odmítnutí, ale i tak). Příběhu za mě chyběla pořádná zápletka. Čekala jsem nějakou bombu, jenže se jen potvrdilo to, co bylo celou knihu naznačováno. Za mě zápletka knihy zklamání. Aaron byl neskutečný dement a zasloužil si větší bídu. Celkově se mi to nečetlo úplně dobře, dost se mi to táhlo a myslím si, že by knize neuškodilo o pár kapitol méně. Na můj vkus to bylo moc roztahané a celkově kromě hot scén a jednoho menšího dramatu v podstatě o ničem. Za mě byly nejvíc zajímavé žhavé scény, návštěva Nathana u Stasiiných rodičů a celkově Nathanův životní příběh.

Kniha, Simon & Schuster, 2023, 9781398525689

• 4 z 5 hvězdiček Petra Šnajdová registrovaný uživatel

Super, byla to taková fajn klasika.