4.7 z 5 33 hodnocení čtenářů

24× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Markéta Nicol Hrubá registrovaný uživatel Zakoupil produkt

L.J. Shen je moje sázka na jistotu. Miluju její příběhy a v knihovně je mám všechny. Pravda, tahle nepatří mezi ty nejvíc TOP, ale i tak jsem ji přečetla s nadšením.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920014

• 3 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel

Očekávala jsem díky zdejšímu ohlasu více. Protínají se zde dva časy, což se mi líbí, ovšem trvá poloviny knihy, než dojde k samotnému kontaktu. Další čtvrt knihy, mě udivovalo, jak hlavní hrdinka byla naivní a věřila všemu co ji kdo řekne, jestli očekáváte sexuální scény, ty tu nenajdete skoro vůbec, a konec? Naprosto předvídatelný od půlky knihy, ovšem že z toho bude až taková pohádka, to překvapilo i mě. Je to čtivé, oddechové čtení s velmi romantickou linkou. Nebylo to nejhorší, ale neřadí se ani mezi nejlepší, mě to zkrátka zklamalo, pod názvem jsem si představovala něco jiného.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920014

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Silný a dojemný příběh aneb když hlavní hrdinka zjistí, že její život byla jen iluze vytvořená manipulativním otcem a realita byla pro mnohé doslova ničivá. Už se těším na další dva příběhy ze série.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920014

• 4 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel

Hlavním tématem knížky je jednoznačně POMSTA. Střídá se nám tady POV hlavních postav Aryi a Christiana a také se nám tu propojuje minulost a budoucnost. Musím přiznat, že mě dlouho trvalo⏰, než jsem se do čtení dostala a začalo mě to bavit až tak se 120 stránkou, ale po dočtení knížky jsem si uvědomila, že to, co mi na začátku vadilo, vlastně v závěru dávalo obrovský smysl. ‍♀️Všechno bylo tam, kde to být mělo. Musím říct, že to autorka měla sakra promyšlené a já mám takové lovestory, co mají hlavu a patu ráda. Je tedy pravdou, že těch prvků romantických/erotických knížek tam bylo trilion, ale nemyslím si že by to kvalitě té knížky ubíralo.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920014